Heb een auto gehuurd bij partner Hertz in Porto. We werden op een zeer onprettige wijze behandeld en onder druk gezet om een extra verzekering af te sluiten. Er werd ons verzekerd dat Sunny Cars achteraf de premie zou vergoeden. Dit blijkt gelogen. Heb Sunny Cars uiteraard laten weten hoe ik hierover denk en dat ze dit niet dienen te accepteren. Op mijn vragen heb ik (nu 3 maanden later) nog geen antwoord gehad.
Mijn vragen luidden als volgt:
-- Vindt u het normaal dat er door uw partner een dik half uur gesold wordt met
met een klant?
-- Vindt u het normaal dat medewerkers van uw partner er zoveel energie
in steken om een klant geld afhandig te maken?
-- Vindt u het normaal dat ze met de duidelijke afspraken die er volgens u ge-
maakt zijn op deze manier omspringen?
-- Kortom, vindt u het normaal dat uw partner de klant op deze manier onnodige
verzekeringen door de strot duwt en hem daarmee dus oplicht?
verzekeringen door de strot duwt en hem daarmee dus oplicht?
Sterke punten
Op een moment dat het lastig wordt, de klant negeren en met vragen laten zitten.
Zwakke punten
In gaan op vragen naar aanleiding van problemen.