Na het lezen van veel positieve ervaringen heb ik 10 dagen een auto gehuurd via Sunnycars. Ik kon mijn auto bij Europcar ophalen. Een aantal maanden van tevoren heb ik het gehele bedrag overgemaakt. Daar heb ik geen omkijken meer naar dacht ik, nou niets is minder waar. Ik had per abuis een GPS meebesteld, daar kwam ik pas achter bij het afhalen van de auto. Op de bevestiging stond niet duidelijk aangegeven dat ik dit als extra had besteld en welke kosten ik hier nog ter plaatse zou moeten voldoen. Ter plaatse kon ik de navigatie niet meer annuleren. De GPS die ik meekreeg werkte niet eens en Europcar wilde dit niet oplossen. Bij thuiskomst mijn klacht ingedient bij Sunnycars, zij konden niets meer voor mij betekenen. Ik moet dus ruim 100,- extra betalen voor iets waar ik niet eens gebruik van kon maken. Geen beste bemiddelaar die Sunnycars... Mijn advies: huur je auto direct bij de verhuurder, want aan Sunnycars heb je niets.
Sterke punten
Prima auto
Zwakke punten
Onduidelijkheid extra kosten
Geen service als je ze nodig hebt