Auto via Rentalcars geboekt met volledige bescherming. Er werd door de medewerker van Goldcar zeer aangedrongen op een extra verzekering en na onze veelvuldige weigering sloeg de stemming totaal om. Volgens hem vertelt Rentalcars niet het hele verhaal. Hij ging ook nog eens uitgebreid bellen met iemand hierover waardoor het allemaal erg lang duurde.
Bij het inleveren kon de navigatie het adres niet vinden. Uiteindelijk maar via Maps Goldcar ingegeven en toen het adres gevonden.
De auto werd minutieus gecontroleerd en in orde bevonden. De man die dit deed gevraagd waarom het 30 dagen kan duren eer de borg wordt gedeblokkeerd. Had volgens hem te maken met de hoogte van het bedrag.
Al met al geen fijne ervaring met Goldcar. Wij bevelen het niet aan.
Sterke punten
Mooie nieuwe auto.
Zwakke punten
Langdurige afhandeling bij auto afhalen vanwege een eventuele extra verzekering. Ook het aandringen hierop erg vervelend.
Zojuist auto ingeleverd. Bij check out wordt het personeel brutaal als je niet de verzekering neemt voor de totale dekking. Daarna niet de beloofde auto meegekregen.
Bij de check in gaat het personeel op zoek naar schade die al aanwezig was. Gelukkig had ik al fotos gemaakt, zodat ze mij niet konden bedriegen. Dus MAAK fotos van je huurauto als je toch bij deze afzetters wil huren. Ohja, Als je de auto niet volgetankt aflevert, krijg je een boete van 50. Wel handig alvorens te weten
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alleen maar
- Asociaal en amateuristisch personeel, telefonisch zo onvriendelijk behandeld vanmiddag.
- Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na. Als je hun daarop aanspreekt wordt je gewoon afgesnauwd en komt men met excuses waar de klant niets mee te maken heeft.
- Dat een bepaald bustype die ik heb gereserveerd ineens niet beschikbaar is, staat geheel buiten mij. Van een upgrade heeft men nog niet gehoord, deze vraag ziet dit bedrijf als een belediging!
GEEN Busterrent voor mij. Ik bedank en ik mis die 'dislike' knop nu heel erg.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alleen maar