Zeer, zeer slechte ervaringen met Goldcar ik moest een extra verzekering sluiten en ze boekten 2 x het bedrag van mijn rekening. totaal 550 voor één week en sinds 5 december doen ze niets en na talloze mailtjes, messenger berichten en telefoontjes kan ik fluiten naar mijn geld.
De customer service afdeling van dit bedrijf krijgt een dikke onvoldoende op een schaal van 1 to 10 een 0,001
Sterke punten
totaal niet
Zwakke punten
Oplichters en fraudeurs, andere woorden kan ik niet bedenken
Review: goldcar Linate Airport Milan-Italy. never again!
5/12/2015 I booked a flight to Tenerife South by Ryanair. They offered me Goldcar and an insurance. I took it, but Goldcar forced me to take an other insurance, cost 127, incuding fuel 198,20. and the took that twice from my account, The cheap car offered by Ryanair costed me till now 540,- for one week. Goldcar do not react on my mail and Ryanair does the same!!!
Review: verborgen kosten
Ik heb zeer slechte ervaringen met de autohuur bij Goldcar die via Ryanair gesloten is.
Via Ryanair de auto gehuurd en een verzekering gesloten ( AXA)
Creditcard meegenomen en gecheckt op saldo, alles was in orde
Totale kosten zouden zijn ongeveer 150,- voor 1 week.
Bij het ophalen in Tenerife zuid vertelde de medewerker van Goldcar dat hij geen geld van mijn rekening kon halen en ik moest een nieuwe verzekering sluiten 127,- inclusief brandstof 188,30 ( de brandstof was mij bekend) Ik protesteerde, want mijn code van de creditcard was correct en dat bleek ook later.
Dat was echter niet alles, want de volgende dag bleek Goldcar 2x 188,30 van mijn rekening afgeschreven te hebben. De goedkope auto, zoals Ryanair dit op haar website had staan kostte me voor een week 550,-
Ik heb op de klachtenwebsite ( complaintsites) van Goldcar gekeken en het blijkt dat ik niet te enige ben. Ik heb mijn klachten over Goldcar en Ryanair op de betrokken websites geplaatst. Ik verwijt Ryanair dat ze een dergelijk product aanprijzen en verkopen. Dit doet het imago niet goed. Over Goldcar heb ik inmiddels voldoende gezegd.
Ik waarschuw een ieder doe op dit gebied geen zaken met Ryanair en zeker niet met Goldcar
De waardering voor Ryanair en Goldcar komt niet in de buurt van 1 op op een schaal van 5
M.v.g.
Ik heb zeer slechte ervaringen met de autohuur bij Goldcar die via Ryanair gesloten is.
Via Ryanair de auto gehuurd en een verzekering gesloten ( AXA)
Creditcard meegenomen en gecheckt op saldo, alles was in orde
Totale kosten zouden zijn ongeveer 150,- voor 1 week.
Bij het ophalen in Tenerife zuid vertelde de medewerker van Goldcar dat hij geen geld van mijn rekening kon halen en ik moest een nieuwe verzekering sluiten 127,- inclusief brandstof 188,30 ( de brandstof was mij bekend) Ik protesteerde, want mijn code van de creditcard was correct en dat bleek ook later.
Dat was echter niet alles, want de volgende dag bleek Goldcar 2x 188,30 van mijn rekening afgeschreven te hebben. De goedkope auto, zoals Ryanair dit op haar website had staan kostte me voor een week 550,-
Ik heb op de klachtenwebsite ( complaintsites) van Goldcar gekeken en het blijkt dat ik niet te enige ben. Ik heb mijn klachten over Goldcar en Ryanair op de betrokken websites geplaatst. Ik verwijt Ryanair dat ze een dergelijk product aanprijzen en verkopen. Dit doet het imago niet goed. Over Goldcar heb ik inmiddels voldoende gezegd.
Ik waarschuw een ieder doe op dit gebied geen zaken met Ryanair en zeker niet met Goldcar
De waardering voor Ryanair en Goldcar komt niet in de buurt van 1 op op een schaal van 5
M.v.g.
Hans Stekelenburg
Zeer, zeer slechte ervaringen met Goldcar ik moest een extra verzekering sluiten en boekten 2 x het bedrag van mijn rekening. totaal 550 voor één week en sinds 5 december doen ze niets en kan ik fluiten naar mijn geld