Eigenlijk is dit hetzelfde verhaal als al die andere negatieve reviews over Car de Mar. Ook wij zijn opgelicht. Was het omdat we niet goed oplette en de o zo kleine letters niet gelezen hadden? Misschien.. Maar, ook omdat je in je Hawaii vakantie-shirt met je rug tegen de muur wordt gezet op het moment dat je de auto wilt ophalen van het vliegveld. Je krijgt de auto niet mee als je niet betaald en als je cancelend, wordt toch het bedrag van je credit card afgeschreven.. Nou jij weer!
Het verhaal: In Nederland via de Car del Mar website een auto gehuurd bij GOLDCAR met all-inclusieve verzekering. Totaal zoiets van 160 Euro. Mooi prijs toch voor 8 dagen...
Daar sta je dan op het vliegveld van Tenerife.. denkend dat je alles goed geregeld hebt en de vakantie kan beginnen. Dan vertelt de mevrouw achter de GOLDCAR balie dat je dan nog even 2000 Euro als deposit moet geven betalen. Wij wilden dat niet doen en MOESTEN toen dit eigen risico afkopen voor het mooie bedrag van 130 Euro. Oh en of we ook nog even een volle tank benzine wilde betalen.. Wat?? Dat was ook nog eens 58 Euro en (bleek achteraf) ook nog eens 28 Euro als service kosten voor het bijtanken. Geef mij die bijtank baan maar, dan krijg je er ook nog een knipoog bij gratis en voor niets.
Kortom.. wat een auto van 160 Euro voor 8 dagen moest zijn, is achteraf rond de 350 Euro gaan kosten (ik reken de benzine niet mee voor de duidelijkheid).
Na thuiskomst een klacht ingediend bij Car Del Mar en na het aanleveren van de verschillende bewijsstukken kregen wij dit als antwoord:
"Het blijft altijd de verantwoordelijkheid van de klant wat hij ondertekent".
Car de Mar is telefonisch niet te bereiken overigens wat mij aan het denken zet. Dus NOOIT meer en helaas zijn wij door schade en schande heel wijs geworden hier.
Sterke punten
Sorry, zei je wat?
Zwakke punten
Al het genoemde.