In Nederland een auto geboekt en betaald. maar in Lanzarote weer moeten betalen. Bij het ophalen van de auto hebben wij meteen aangegeven dat alles al betaald was, wij hadden het boekingsformulier (van Nederland) reeds overhandigd. Meneer vertelde dat dit nog niet betaald was, de creditkaart was niet belast geworden tijdens de reservering, was alleen ter zekerheid als wij de auto niet zouden komen ophalen. Betalen zou nu pas gebeuren, hierop hebben wij dus weer betaald. Zij brachten ? 100,-- extra in rekening, deze zouden wij weer terug krijgen als wij de auto volgetankt retour brachten. Wij hebben verder geen extra dingen gevraagd voor de auto, of uitbreiding van de verzekering e.d. Er is ons ook helemaal niets hierover gevraagd
De huurovereenkomst hebben wij bij het terug brengen van de auto niet meer retour ontvangen (als ik dit had geweten had ik er foto?s van gemaakt). Het enige wat wij kregen is bijgaande briefje, zij gaven ons aan dat dit het bewijs was dat wij de borg retour zouden krijgen op onze rekening (dit is ook gebeurd).
Ook wij kregen een andere auto, thuis hadden wij een Polo geboekt, maar wij kregen een Hyundai i20. Wij hadden zoiets van: het is wel goed we hebben al zo lang gewacht ( was er druk en rommelig bij de Hertz balie), laat maar we willen vakantie vieren.
Alleen hebben wij nu RentalCars betaald ? 124,00 en op Lanzarote Hertz nog eens ? 195,00 van dit bedrag hebben wij ? 100,-- retour gekregen (omdat wij de auto weer volgetankt retour hadden gebracht). Conclusie ? 124,00 te veel betaald.
RentalCars heeft ons gemaild dat ze het gaan bekijken. Wij zijn wachten nu dus even af wat er gaat gebeuren.
Wordt vervolgd.
Sterke punten
Snelle mail reactie van RentalCars
Zwakke punten
Dubbele betaald en niet duidelijk waarom, dus administratie tussen Hertz op Lanzarote en RentalCars loopt niet zo goed.