Voor 2 weken een auto gehuurd bij Firefly in april jl.
In januari werd direct de creditcard belast voor Â250,00.
Aangekomen in Malaga moest mijn vrouw weer een verzekering nemen en mocht ik u rijden en moesten wij nogmaals Â319,23 betalen.Deze betaling in gedurende de vakantie van ons afgeschreven.
In gebrekkig engels en half spaans konden wij na ruim een uur onze auto meenemen.
Na klachten in Nederland kregen wij de mededeling om via een vage site in Malaga de zaak op te lossen of konden we zelf bellen met Sanje om dit te regelen. Wij voelen ons erg genomen door in totaal Â570,00 betaald te hebben voor 2 weken een autootje te kunnen huren.
NOOIT MEER FIREFLY!
WIE GAAT HIER IETS AAN DOEN ZODAT ANDEREN DEZE FOUT NIET MEER MAKEN?
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte voorlichting
Oplichters aan de balie in Malaga
Geen enkele klantenservice die met je meedenkt voor een oplossing