Had via AutoEurope een auto gehuurd bij Avis op Invernes Airport in Schotland. Ter plekke gekomen kreeg ik de auto niet mee. De reden was dat op mijn Creditcard niet dezelfde naam stond als op mijn rijbewijs en paspoort. Op mijn rijbewijs en paspoort staat mijn "doopnaam"= Henricus en op mijn creditcard staat mijn "roepnaam"= Harry. De boeking ter plaatse aanpassen bleek helaas niet mogelijk. Contact opgenomen met AutoEurope en kreeg een slecht verstaanbare Engels sprekende dame aan de telefoon terwijl ik een nummer in Nederland had gebeld? Uitgelegd wat het probleem was en er ook nog eens op gewezen dat in de voucher bij de bestuurdersnaam ook de naam Harry stond. Uiteindelijk kon ik een andere auto huren, wat mij 100 administratiekosten ging kosten. Het restant van het al door mij eerder betaalde bedrag zou binnen 7 tot 10 werkdagen worden teruggestort, wat tot op heden nog steeds niet gebeurt is. Wel is er door Avis al een bedrag via mijn creditcard afgeschreven en staat er nog een bedrag gereserveerd? Van AutoEurope taal noch teken gehoord.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar. Waarom vertelt AutoEurope niet dat er geen afwijkende naam mag voorkomen? Zij hebben de naam op mijn creditcard wel geaccepteerd.