Auto gehuurd in Nice en vooraf had ik alles afgedekt/ afgekocht.
Echter op de luchthaven probeerde men mij EUR 85,- te laten betalen om de claim/all risk dekking nog eens af te dekken. Uit het snelle Frans/Engels van de de niet clientvriendelijke medewerkster begreep ik dat dan de evt. schade sneller afgewikkeld zou kunnen worden. Dus compleet overbodig. Bovendien werd er ook nog EUR 800,- gereserveerd op mijn creditcard.Waarom begrijp ik nog steeds niet, want ik had toch alles al afgedekt/verzekerd?
Op het contract moest ik ook nog eens op verschillende andere onderdelen van het contract extra mijn handtekening zetten. Kortom een week met veel onzekerheden rondgereden. Eerlijkheidshalve is vorige week overigens wel volgens de afspraak een bedrag geincasseerd wat redelijk overeenkomt met een volle tank. Ik hoop dat het hier bij blijft.
Hertz als bekende moeder/partner van Firefly moet eens goed nadenken over de toekomst van Firefly en haar samenwerking, want er zijn voldoende alternatieven om een auto te huren.