Na slechte ervaringen met verhuurbedrijven zijn wij erg blij dat we sunnycars hebben gevonden.
Wij boekten het all-in pakket en ondanks dat de verhuurder (Alamo) nog een upsell probeerde te maken naar een duurdere auto en enkele accessoires was het voor beide partijen duidelijk dat alles wat we nodig hadden in het bestelde pakket zat.
Wij hebben gelukkig geen pech gehad met de auto, dus kunnen niet beoordelen hoe de service er dan uitziet.
Enkele tips voor sunnycars zelf:
- Wij boekten een auto op drie eilanden en zouden dit graag in een enkele boeking hebben gedaan (ipv 3 losse). Gezien er geen dag was zonder huurauto kan ik mij voorstellen dat de weekkorting toch doorloopt. Duidelijk is dat de oorzaak hiervan bij de leveranciers ligt, maar misschien goed om te overwegen als mogelijkheid in de toekomst.
- Wij hadden het all-in pakket en wij dachten dat hier een tweede bestuurder bij inbegrepen zat. Echter, dit stond niet op het voorwaardenformulier (wel op de website) en daarom hebben wij dit dus ook niet gekregen van Alamo.
- Het is niet helemaal duidelijk welke rol sunnycars speelt als er pech is. Alamo vertelde ons dat we nog roadside assistance moesten afsluiten bij Alamo, anders zouden ze ons niet komen helpen. Wij wisten dat de kosten van pech wel verzekerd waren via Sunnycars maar niet door wie we eventuele schade moesten laten repareren. (En wij hebben zo'n vermoeden dat Alamo niet erg behulpzaam is als die assistance niet is afgesloten).