We hadden de reviews beter moeten lezen.
Bij het ophalen van de wagen aan de luchthaven: 2 uren wachttijd vanwege de zware discussies met de 3 klanten voor ons.
We moesten 50 euro opleggen voor de Diesel en de tankoptie, ofschoon we dit aan de broker al betaald hadden.
De totale verzekering zou 193 euro kosten maar we hadden die al genomen bij de broker (50 euro).
De auto stond 800 meter ver, en er was niemand om de staat van de wagen met ons te bekijken. Eventuele gebreken zouden ons nog eens 2X 800m kosten, + wachttijd.
Ze vonden natuurlijk een kras op de bumper die nog eens 240 euro kostten. Ondanks dat een expert in de loop van de week ging komen, en we pas 20 dagen later de mail met de kost kregen, werd de 240 euro die dag zelf aan onze kredietkaart aangerekend!
De huurder wordt dus door hen als een goudmijn gezien.
U bent dus verwittigd! Voor ons, onze kinderen, onze vrienden zal het niet meer met hen zijn.
Sterke punten
De wagen was OK
Zwakke punten
De agressieve manier van handelen met de klant. Het woord "service" kan hier niet gebruikt worden.