Wat een ontzettend slecht bedrijf !
Afgelopen week was ik met 2 kleine kinderen een 6 dagen naar Italie , gewapend met voucher waarop een prijs stond van 37,74 wat ik nog moest voldoen .Aangekomen bij de balie moest ik 20 handling kosten betalen dus ik vraag waarvoor ? Mevrouw dat staat in de voorwaarden . De auto is nu vol en u mag hem leeg inleveren . Die kosten zijn omdat wij moeten gaan tanken ! Maar ik kan zelf toch tanken ??? Nee , niets mee te maken dat moest ik betalen . Ook werd er 73 aan brandstofkosten van mijn creditcard gehaald terwijl er voor dit bedrag geen brandstof in gaat . Ik had namelijk een smart.
Daarna moest ik ook nog een verzekering bij kopen van 150 . Ik heb daar de balie medewerker verteld dat ze 1300 konden blokkeren van mijn creditcard omdat ik zelf goed verzekerd ben . Daarbij is deze optie mij al aangeboden toen ik online ging boeken en ook toen wilde ik de verzekering niet.
Afijn .....ik ging dus niet akkoord en de baliemedewerker stuurt mij gewoon weg als een klein kind. Mevrouw u verdoet mijn tijd en er staan nog meer klanten te wachten . Gaat u hier op de boulevard maar kijken naar een ander bedrijf dat wel aan u eisen voldoet !!!!!
Daar sta je dan met 2 kleine kinderen en 3 koffertjes !!!!!!!!!
Chantage , wat een k#t bedrijf . Ik kon die medewerker wel wat . Waar op zijn collega naast hem zegt in het Italiaans : zorg dat je van dat mens afkomt ,ze maakt herrie.... Jammer joh ,ik versta Italiaans . Dus zo gaan jullie met klanten om die niet slaafs doen wat jullie zeggen.
Uiteindelijk kon ik niets anders dan betalen .
Ik heb deze boeking gemaakt via www.rentalcargroup.com afgelopen weekend direct met hun contact gezocht . Helaas had de vriendelijke meneer aan de andere kant van de lijn dit al meerdere keren gehoord over Goldcar. Hij heeft mij geadviseerd om schriftelijk een klacht in te dienen bij zowel Goldcar als rentalcargroup dat heb ik dus gedaan . Ook heb ik mijn creditcard maatschappij hiervan op de hoogte gebracht . Deze adviseerde mij het zelfde als de meneer van rentalcargroup ,ook omdat je via je creditcard verzekerd bent ,konden hun misschien nog iets betekenen mits ik er zelf niet uitkom .
Daarnaast heb ik nog een rechtsbijstand verzekering die eventueel nog iets kan doen. Van Goldcar heb ik ondertussen al reactie gehad op mijn schrijven . In het kort gezegd komt het er op neer dat ik lieg , hun medewerker heeft mij de 2 opties gegeven of blokken van 1300 of een verzekering .
Het zal er op neer komen dat ik er met hun niet uit ga komen maar dat ik het er niet bij laat zitten is zeker . Wat ook zeker is is dat ik nooit meer een auto zal huren bij dit bedrijf . Ik ga wel te voet.
Sterke punten
ik kan er geen verzinnen
Zwakke punten
alles