In juli een auto gehuurd in Rome. Het gedoe begon al bij het ophalen van de auto. Probeerde ons extra verzekeringen te laten afsluiten en zeer onvriendelijk personeel. Maar de pret begon bij het inleveren van de auto. De hele reis de auto geparkeerd in beveiligde garages etc.. Personeel loopt naar de auto voor de controle, en het eerste wat hij doet is de sleutel in het stopcontact steken en direct aangeven dat het slot is geforceerd. Dreigt met een penalty van Â1500,- (hadden we ons maar via InterRent moeten verzekeren en niet via Rentalcars) en doet niet eens de moeite om de rest van de auto te bekijken. Na een flinke discussie heb ik aangegeven nergens voor te gaan tekenen aangezien ik het niet eens ben met deze schade en het een mooi toneelstuk vind van de desbetreffende meneer. Alles prima, wij waren toch volledig gedekt en na een telefoontje bij thuiskomst naar rentalcars geven zij aan dat dit heel vaak gebeurd, maar ik hoefde me geen zorgen te maken, ik was toch volledig verzekerd. Helaas.... op 13 oktober word er zonder mail en/of factuur een bedrag van Â229-- (!!) gecharged op onze creditcard. Na meerdere telefoontjes en mails(naar rentalcars want InterRent is met geen mogelijkheid te bereiken, geen enkel tel. nr werkt) ontvangen we na een week een mail van Rentalcars dat zij dit gaan oppakken. Wij gingen hier dan ook vanuit. Op 27 oktober ontvangen we een mail vanuit InterRent dat onze mail door "technische" problemen niet verstuurd was en we in de bijlage de originele mail konden vinden. Het volgende gaat hier fout; de originele mail is gedateerd op 27 oktober (4 weken te laat dus) er word aangegeven binnen 2 weken de betaling te verrichten van een bedrag van Â235,- en bovendien nog steeds geen schaderapport of factuur, wat benodigd is voor de claim. tot op heden nog geen reactie van zowel InterRent als Rentalcars....
Wij betalen de volgende keer liever direct iets meer!!
Sterke punten
De auto
Zwakke punten
Onvriendelijk personeel
Slechte klantenservice
Niet te bereiken