Na mijn aankomst in Malaga november 2016 poging gedaan om mijn reeds in mei gereserveerde auto
(via RentalCars.com) op te halen. Aan de balie van
Goldcars reeds de eerste slechte ervaring :
volgens de zeer agressieve medewerker (die op een
zwaargewicht bokser leek) moest ik nog een verzekering
afsluiten ondanks het feit dat ik dit al had gedaan via
RentalCars).Hij vertelde mij dat in geval van schade mijn
Creditcard belast zou worden en ik zou moeten proberen
om de onkosten -tot 8.000,- ! terug te vorderen van de
Firma RentalCars. Omdat ik dit weigerde en hem een
bedrieger noemde was de rest van het gesprek nogal onvriendelijk. Aan de auto aangekomen was te zien dat er
meer schade zichtbaar was dan op het formulier aangetekend.
Niemand van de toen aanwezige medewerkers (6 personen)
wou erop reageren en ik moest maar terug naar de balie
op een ander verdiep.Daar kreeg ik te horen om terug te gaan om foto's te nemen en die te laten zien.
Gelukkig was een andere jonge medewerker aan de balie bereid om voor deze schade te tekenen en konden wij alsnog vertrekken.
Bij het inleveren van de auto alleen naar brutaal aandringen
enige vorm van medewerking ondervonden van de medewerkers die in een groep stonden te roken!!!
Sterke punten
Medewerkers zijn zeer bekwaam opgeleid om criminele
praktijken tot uitvoering te brengen en zijn ook sterk om
je van het kastje naar de muur te sturen !!!
Zwakke punten
Zwak is alleen maar dat geen justitieel instantie deze organisatie eens een keer aanpakt om nog meer mensen
voor dit soort praktijken te beschermen !!!
Review: Voor de twaalfde maal goldcar
U bent oftewel met de helm geboren of u hoort bij deze criminele organisatie. Goldcar is het meest smerige bedrijf
wat ik ooit heb meegemaakt, en ik heb intussen 34 landen
op deze wereld bezocht !!!