Op 14 December 2016 een auto gehuurd bij Goldcar via Ryanair site voor Malaga, Spanje. Ik heb er toen ook een Axa All Risk bijgenomen teneinde een full coverage te hebben.
- Bij het afhalen kreeg ik wat uitleg van de wagen. De desk officer begreep niet dat ik reeds een verzekering had en vond dit zelfs dom van mij
- Inspecteren van de wagen zat er niet in. Teken maar het document met de aangeduide schade. Persoon weigerde met mij mee te gaan om de wagen te inspecteren.
Gekozen voor de full fuel Pickup & Return
- Bij het terugbrengen van de wagen weigerde de Desk Officer (dezelfde man!) de wagen te komen inspecteren en dienden wij de sleutel in de groene box te werpen
- Zondag avond (!) een factuur binnengekregen met twee ontdekte schadegevallen alsook een volle tank + een boete om ze niet vol ingeleverd te hebben.
Belangrijk:
- de wagen werd wel degelijk volgetankt voor inlevering
- de schade aan de auto is niet van ons. Twee foto lijken ook elkaar tegen te spreken en zijn waarschijnlijk niet genomen op hetzelfde moment
- twee betwistingsdossiers ingediend bij Goldcar doch geen enkel antwoord hierop
Moraal van het verhaal:
Huur absoluut geen auto bij Goldcar. Achteraf alleen veel miserie en rompslomp. De goedkope auto is op dit moment een zeer dure!
Deze praktijken moeten gestopt worden. Misschien moeten we met zijn allen hieraan ruchtbaarheid geven via Social Media
Sterke punten
- Geen
Zwakke punten
- Auto niet gereinigd
- Auto zeer vuil van binnen