Voor 4 weken auto gehuurd voor trip Nambie, Botswana en Zuid Afrika. 3 lekke banden en beschadiging, kan gebeuren . Met Hertz gebeld maar geen contact kunnen krijgen. Gemaild, kregen we retour.
Op luchthaven aangegeven en zou volgens medewerker geen probleem zijn. De banden die we betaald hebben zouden worden vergoed. Deposit voorlopig kwijt.
Vanuit Nederland regelmatig contact, van kastje naar de muur gestuurd. Geen reacties.
Nu 8 maanden na dato krijg je een algemeen bericht. Geen excuses voor de lange wachttijd, geen empathie, helemaal niets. Hertz betaalt niet is de boodschap en dat is het.
Hertz South Africa is niet duidelijk mbt communicatie, werkt traag en langs elkaar heen en komt afspraken niet na.
E300,00 gewoon weg.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
- onduidelijke communicatie
- afspraken niet nakomen
- niet uit zichzelf terugkomen op mail
- moeilijk te bereiken via mail of telefoon
- houdt zich niet aan afspraken
- onpersoonlijk
- niet empathisch