Voordat we de auto eindelijk konden meenemen duurde het afhandelen hiervan erg lang. Er werd meerdere keren aangeboden om het eigen risico van 2500 pond af te kopen voor 40 pond per dag. Dit hebben we niet gedaan omdat we er zeker van waren zeer zorgvuldig met het voertuig om te zullen gaan.
De auto werd vervolgens naar binnen gereden en door medewerker X aan een inspectie onderworpen op schade. Hij liep even om de auto heen en schreef verschillende zaken op. Sommige zaken werden door ons aangedragen omdat hij het zeer onzorgvuldig deed. Vreemd dat ze daar geen rapport van hadden want de auto had verschillende zichtbare niet herstelde schades.
Bij het terugbrengen werd de auto buiten op straat grondig, door een andere medewerker, terwijl medewerker X gewoon aanwezig was, zeer grondig geinspecteerd.
De auto werd van voor tot achter geinspecteerd en plots zag zij een deukje in de schuifdeur van het busje. Wij nog eens kijken en konden het gewoon niet zien en zeker niet geloven. Na 5 keer kijken zagen wij iets maar dat zat er voor onze huurperiode al omdat er geen sporen in het vuil op de auto waren die terug te voeren waren op enige aanvaring of aanraking tijdens onze huurperiode. WTF dachten wij. Hier worden we opgelicht. Alles leek een vooropgezet spel. Mister X er nog even bij gehaald en die deed of zijn neus bloedde. De voorinspectie was onze verantwoordelijkheid en dus hadden wij het busje maar ook zo moeten inspecteren zoals zij nu deden bij het inleveren. Onze BORG van 800 pond zouden we kwijtraken en of we even 170 pond aan schadevergoeding wilde betalen. Onze vlucht was aanstaande en werden zo door de tijdsdruk onder druk gezet.
Een zeer vervelende ervaring en een domper op onze vakantie en hoop u hiermee deze ellende te besparen
Dus wees gewaarschuwd bij dit bedrijf dat je niet zoals wij in de val wordt gelokt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Lees het stukje maar.