Reviews van deze auteur (22473)

CarDelMar slechte service bij problemen

Review over CarDelMar

Zolang je de auto huurt bij een betrouwbare verhuurder is er niets aan de hand om via CarDelMar te huren. Echter, als je huurt bij een onbetrouwbare verhuurder, in ons geval Goldcar en door deze verhuurder buiten onze schuld om op extra kosten gejaagd wordt, dan blijkt de service van CarDelMar al snel op te houden. 'Je hebt een contract getekend, dan kunnen wij niets meer doen.' Maar ik vind dat CarDelMar zich daar wel erg makkelijk van af maakt. Een stapje harder zetten voor hun klanten mag best. Voor mij een reden om de volgende keer niet meer voor CarDelMar te kiezen.

Sterke punten
Vergelijkt meerdere aanbieders.

Zwakke punten
Werkt met onbetrouwbare aanbieders.

Goldcar onbetrouwbaar

Review over Goldcar

In juli 2017 via CarDelMar bij Goldcar een auto gehuurd inclusief volledige verzekering. Bij ophaling (Porto airport) probeerde Goldcar ons een extra verzekering op te dringen, daar zijn wij niet op in gegaan. Bij het betalen van de borg bleek onze creditcard onvoldoende limiet te hebben. Omdat wij voor vertrek gezorgd hadden voor voldoende limiet hebben wij de bankrekening gecheckt en daaruit bleek dat Goldcar al een bedrag had geblokkeerd op onze rekening. Vandaar dat wij aan de limiet zaten. Toen wij dit aan de Goldcar medewerker lieten zien gaf zij aan dat zij daar niets van wist. Tot onze verbazing was zij ook niet bereid dit verder te onderzoeken en moesten wij gewoon de borg betalen. Een andere creditcard aanbieden was ook geen optie in verband met andere tenaamstelling dan op het contract vermeld staat. En dan krijg je dus gewoon de auto niet mee. Geen klantenservice te bereiken op zaterdagavond, dus dan sta je daar met je gezin zonder auto. Maar dan blijkt er toch een oplossing te zijn: De extra verzekering van 250,- afsluiten via Goldcar. Dan is er geen borgbetaling nodig... Je krijgt toch het gevoel dat Goldcar dit met opzet doet. Uiteindelijk dan toch maar de verzekering betaald omdat je toch graag naar je vakantiebestemming wilt vertrekken, met het idee dat je dit later wel met de klantenservice op kan nemen omdat het allemaal een misverstand is. Wishful thinking. CarDelMar doet helemaal niets voor je, want je hebt een contract getekend. En de klantenservice van Goldcar weet helemaal niets van de reservering (die overigens op dezelfde dag is deblokkeerd, waarschijnlijk op het moment dat ik het contract tekende). Dus die is de lachende derde.

Sterke punten
Geen.

Zwakke punten
Onbetrouwbaar, heeft zaken niet op orde, slechte klantenservice.

reacties: