Tot 2 keer toe geld afgeschreven van mijn creditcard zonder het leveren van een auto. In beide gevallen zijn mijn reserveringen geannuleerd zonder duidelijke reden. Zo kreeg ik de onderstaande e-mail. Bij het bellen met de verhuurder bleek deze informatie niet te kloppen. Slechte service, personeel niet behulpzaam, etc.. Nooit meer een auto reserveren via deze maatschappij.
Dit is de mail die ik kreeg:
Helaas is uw huurauto geweigerd bij de lokale verhuurder omdat deze niet op voorraad was bij de lokale verhuurder door het hoogseizoen. Uw reservering is daardoor automatisch geannuleerd. U zult het reeds betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug zien op uw bankrekening.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen via e-mail of via onze gratis servicelijn 0800 0202757.
Hartelijke groeten,
Constance
--
HAPPYCAR Service
HAPPYCAR GMBH
Große Reichenstraße 27
20457 Hamburg
HRB 117039 | USt-ID DE 275 466 164
Bedrijfsleiders: Robert Schütze, Anna Lena Mibach
E-Mail: [email protected]
Tel Nr: 0049(0)40 609 43 0327
Kosteloze servicelijn: 0800 0202757
www.happycar.nl
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Het geld wordt direct van je creditcard geïncasseerd, maar er wordt geen auto geleverd. Vervolgens kan je naar je geld fluiten.! Personeel niet behulpzaam en ongeïnteresseerd.