Hertz, een zeer grote autoverhuurder met een slechte reputatie bij ons en die willen ze graag weer waarmaken. Nu tegen onze verwachting in via Sunny Cars -een tussenpersoon- hier terecht gekomen.
En daar begint de ellende al want en de autoverhuurder en Sunny Cars moeten aan je verdienen.
Bij Hertz in Oslo. Hertz dus; -zucht- meteen bij de balie een poging om een dure verzekering aan te smeren - die strandt- en de toon is gezet. "Oh ja Sunny Cars ja die verzekering zit er wel bij maar het eigen risico moet u als borg betalen en dan kunt u het later wel weer claimen bij SC." De Hertz medewerker heeft er al flink de pest in.
We krijgen een te kleine auto aangeboden die niet besteld is (audi a3 versus volvo v40), bij ons protest krijgen we een grotere auto aangeboden tegen een grove meerprijs. Sunny Cars klanten zijn overduidelijk niet welkom en niet gewaardeerd. Sunny Cars heeft geen alarm of hulplijn dus je moet je er zelf uitvechten met Hertz.
Parking lot helemaal afgelopen geen equivalent (wel compacter of groter).
Er volgt een patstelling, Hertz heeft maling aan ons en offreert 3 andere duurdere auto's, we krijgen geen upgrade omdat we Sunny Cars klant zijn (letterlijk gezegd). Sunny Cars is verder prepay dus het geld is al binnen (letterlijk gezegd). We zullen het moeten doen met wat Hertz ons wenst voor te schotelen.
Bijbetalen of niet weg kunnen dus, ook een Hertz Gold Card kan ze niet boeien. De verspilde tijd begint op te lopen en we kiezen voor een duurdere auto, meteen bijbetalen en doei! Helaas helaas had de vermoeidheid al toegeslagen, te laat gezien dat de tank niet helemaal vol zat, typisch Hertz, altijd geld aftroggelen.
Natuurlijk direct klachten ingediend, maar Hertz geeft niet thuis. Hertz zelf is al geen beste autoverhuurder maar met
Sunny Cars als tussenpersoon ben je niet eens welkom.
Toch proberen? Succes!
Sterke punten
- altijd nieuwe auto's gehad
- hoewel je contractueel en financieel slecht af bent, ze blijven altijd beleefd en correct
- balie altijd in de buurt
Zwakke punten
- het kan Hertz allemaal niet zo schelen
- groot log bedrijf, geen aandacht voor individuele klant
- geen volle tank en er niets aan doen
- verzekeringen aansmeren
- hogere klasse ter plekke noodzakelijk
- klantenservice? Ehh watte??
Sunny Cars is een tussenpersoon geen autoverhuurder!
Zowel de autoverhuurder als Sunny Cars moeten aan je verdienen.
De eerste kink is dat SC pas NA de overeenkomst meldt wie de autoverhuurder is, je hebt niets te kiezen. Op naar Hertz in Oslo. Hertz dus; zucht, meteen bij de balie een poging om een dure verzekering aan te smeren - die strandt- en de toon is gezet. "Oh ja SC ja die verzekering zit er wel bij maar het eigen risico moet u als borg betalen en dan kunt u het later wel weer claimen bij SC." De Hertz medewerker heeft er al flink de pest in.
We krijgen een te kleine auto aangeboden die niet besteld is (audi a3 versus volvo v40), bij ons protest krijgen we een grotere auto aangeboden tegen een grove meerprijs. Sunny Cars klanten zijn overduidelijk niet welkom en niet gewaardeerd. Sunny Cars heeft geen alarm of hulplijn dus je moet je er zelf uitvechten.
Parking lot helemaal afgelopen, er is geen volvo v40, die speciaal gegarandeerd was, en geen equivalent (wel compacter of groter), de baliemedewerker bevestigd dat ze die volvo's helemaal niet hebben.
Er volgt een patstelling, Hertz heeft maling aan ons en offreert alleen 3 andere duurdere auto's, we krijgen geen upgrade omdat we Sunny Cars klant zijn (letterlijk gezegd). Sunny Cars is verder prepay dus het geld is al binnen (letterlijk gezegd).
Bijbetalen of niet weg kunnen, ook een Hertz Gold Card kan ze niet boeien. De verspilde tijd begint op te lopen en we kiezen voor een duurdere auto, meteen bijbetalen en doei! Helaas had de vermoeidheid al toegeslagen, te laat gezien dat de tank niet helemaal vol zat, typisch Hertz, altijd scharrrelen.
Natuurlijk direct klachten ingediend bij SunnyCars, maar die geven niet thuis, vragen om nummers en willen vooral van je af. Inmiddels de stukken 3 x ingediend en tot nu toe een lullig briefje gekregen van iemand die overduidelijk het hele verhaal en niet gelezen heeft en geen contact heeft gehad met Hertz Oslo. Wel nog een schlemielig vouchertje 'voor een eerst volgende huur' gekregen jaja.
Nogmaals, Sunny Cars is een tussenpersoon geen verhuurder! En na de voucher en de betaling is hun buit binnen kan jij het verder uitzoeken met een autoverhuurder die jou echt niet als volwaardige klant ziet. Denkt u valt wel mee? Nou van Sunny Cars een lullig briefje, van Hertz.......helemaal geen reactie, nul noppes nada nax.
Toch proberen? Succes!
Sterke punten
- geen
- op de site lijkt het strak geregeld
Zwakke punten
- Sunny Cars is een tussenpersoon geen autoverhuurder
- Beloftes van Sunny Cars heeft autoverhuurder maling aan.
- Geen extra rijder zonder bijbetaling
- Wat er ook gebeurd Geld altijd weg, pre pay!
- Geen coulance bij de autoverhuurder
- Geen noodlijn bij Sunny Cars
- Geen klantenservice die het achteraf nog wat kan schelen
- Eigen risico -vooraf!- volledig te betalen als deposit van je CC. Dat kan flink inhakken op je betaalmogelijkheden.
- Opgelicht met niet volle tank? Nobody cares.