Geboekt via Cardelmar en auto gehuurd bij Greenmotion car rental in Miami.
We reizen vaak en huren altijd een auto maar nog nooit zo'n barslechte service meegemaakt! Ten eerste hebben ze ons 2 uur op het vliegveld in Miami laten wachten met 2 kleine kinderen. We hebben ze meerdere malen gebeld maar kreeg constant een antwoordapparaat (muziek) nobody home. Ook via andere verhuurbedrijf laten bellen die overigens wel een goede service aanbood maar helaas geen respons!
Eindelijk na 2 uur verscheen er een bus van Greenmotion. Chauffeur wist geen verklaring waarom er zo laat een bus kwam. Op kantoor boden ze hun excuses aan en of ze het goed konden maken dmv een upgrade en korting op toll pas. Nou vooruit dachten we.... maar nu komt het. Op de dag van aflevering van de auto bleek er schade (krasje op de wieldop) te zijn. Schade hebben we niet veroorzaakt dus rara hoe kan dat?? Dit was heel slecht te zien en de check in was heel gehaast en hebben we dit ook niet gezien maar de schade (150$) moesten we wel betalen. In eerste instantie geweigerd om te betalen maar we werden gedreigd dat we niet mee konden met het vliegtuig dat we zouden worden aangehouden omdat er een boete openstaat en dat we nooit meer een auto konden huren in USA. Hooguit brutaal en onprofessionee! Dus door de druk toch met tegenzin betaald. Dit vonden we niet fair voor een schade die we niet veroorzaakt hebben. We hebben de indruk dat dit met opzet is gedaan heel snel en gehaast zodat de klant het over het hoofd ziet. Dit kunnen ze dus bij elke klant doen. Advies: geen auto huren via Greenmotion, het zijn OPLICHTERS!! Pas op!! Als ik 0 ster kon geven had ik deze gegeven. We huren nooit meer een auto bij Greenmotion en Cardelmar!
English translation
Booked through Cardelmar and car hired at Greenmotion car rental in Miami.
We often travel and always rent a car but never experienced such a terrible bad service! Firstly, they left us waiting for 2 hours at the Miami airport with 2 little children (2 and 3 yrs old). We called them several times but constantly received an answering machine (music) nobody home. Also, call through another rental company, which offered a good service, but unfortunately no response!
Finally after 2 hours a Greenmotion bus appeared. Driver did not know why the bus was so late. At the office they apologized and whether they could make it through an upgrade and a discount on toll pass. Well ahead we thought .... but now it's coming. On the day of delivery of the car there appeared to be damage (scratch on the wheel top). We did not made the damage so how could this happened ?? The small damage was very bad to see and the check in was very rushed and it was also raining we did not see this either but we had to pay for the damage ($ 150). Initially refused to pay but we were threatened that we could not join the plane we would be arrested because there was a fine and we could never rent a car in USA again. The manager we find him outright brutal and unprofessional! So, by the pressure, we are reluctantly paid. This is not fair for a damage we did not cause. We have the impression that this is intentionally done very quickly and rushed so that the customer overlook it. Thus, they can do so with every customer. Advice: Do not rent a car via Greenmotion, they are SCAMMERS !! Beware!! If I could give 0 star I would have given it. We never rent a car at Greenmotion and Cardelmar!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oneerlijk en onprofessioneel