InterRent, NOOIT mee samen werken!
Wij hebben op deze verhuurmaatschappij beroep gedaan om een auto in Tenerife te huren. 2 weken, 350 voor een Fiat 500 inclusief een basisverzekering.
Eens aangekomen kregen we de wagen niet mee zonder een full option verzekering bij te nemen want we waren maar verzekerd voor 1.400 max. Na bijna 1u hebben we deze extra verzekering (t.w.v. 245) dan toch genomen. Bij inlevering zouden we een deposit/waarborg van 100 terug krijgen. 2 weken na onze vakantie, hadden we nog steeds geen waarborg terug ontvangen. ZELF contact opgenomen met InterRent, zij hadden (dan pas) alles in orde gebracht en na maximum 10 dagen zou de 100 opnieuw op mijn rekening staan. 10 dagen later, nog steeds geen waarborg terug gekregen. Opnieuw InterRent gecontacteerd en zij raden aan om contact op te nemen met de bank, en een bewijs te vragen dat deze terugbetaling niet zichtbaar is voor mij. Op basis hiervan kan ik dan bij de nodige instanties een terugbetaling opeisen. De bank gecontacteerd, zij vonden geen spoor van een terugbetaling. Bijgevolg moet ik Card stop contacteren en een betwistingsdossier inleveren op mijnkaart.be. M.a.w. heel mijn kaart wordt weer geblokkeerd, ik moet een nieuwe aanvragen... Wat een gedoe voor 100 seg. En dat allemaal door deze dieven!