Reviews van deze auteur (22974)

Ga niet met Goldcar in zee!!!

Review over Goldcar

- Gereserveerde model auto was niet beschikbaar
- Moesten bijbetalen voor andere auto
- Extra kosten voor brandstof afhandeling
- Nog meer onduidelijke extra kosten, Totaal € 82,30 moeten bijbetalen
- Kilometerstand onjuist op huurcontract (2000 kilometer in ons nadeel). We hebben hierover onmiddellijk contact gezocht, had anders € 300 naheffing kunnen kosten ivm kilometerlimitering. Via meldingsformulier op hun website mhoo bewijsstuk voor het geval hier gedoe van zou komen. Mailbevestiging gekregen dat het aangepast was. Toen dacht ik nog: netjes van Goldcar.
- Beschadigingenformulier bij de uitgifte balie gaf veel te weinig beschadigingen aan (vier schades). Check op het uitgiftepunt leverde nog 42 schade-kruisjes op. Gelukkig kregen we dit formulier ondertekend en wel van de medewerker van de uitgiftebalie.
- Borgsom werd na afloop van onze vakantie niet teruggestort, zonder uitleg werd de hele borgsom van de rekening gehaald.
- Uitleg na vijf weken: wij zouden schade aan de auto gemaakt hebben.
- Bijgevoegde bewijsfoto’s toonden de auto op de brug in de garage met een soort vuile veeg op de achterbumper, plus een kopie van het oorspronkelijke schadeformulier. Wij hebben kopie van het 4+42 schadeformulier opgestuurd met de mededeling dat a. wij geen schade hebben gemaakt en b. als er schade was dan zat die er al want op het formulier heeft de uitgifte-medewerker daar schade aangekruist.
- Goldcar stelde dat de schade aan de bodem van de auto was (€ 800) terwijl het –blijkens de foto’s - aan de bumper was (€225) dus claimden sowieso te veel.
- Goldcar stortte een klein deel van de borgsom terug maar hield €1030,- achter
- Op onze mail dat er op de bewuste plek al een schade-kruisje stond, werd niet meer gereageerd. Ons dringende verzoek om de borgsom terug te storten werd genegeerd.
- Op ons herhaald verzoek werd ook niet meer gereageerd.
- Toen we de ‘bewijsfoto’s’ nogmaals bekeken ontdekten we dat bij ‘eigenschappen’ (rechtermuisknop) de datum verscheen waarop de foto gemaakt was. Die datum was midden in de verhuurperiode op een moment dat de auto niet bij Goldcar op de brug heeft kunnen staan maar gewoon voor ons hotel stond terwijl wij, 08:27 uur, ons ontbijt nuttigden. Hoogstwaarschijnlijk zijn de foto’s dus helemaal niet van de door ons gehuurde auto.
- Wij hebben onze creditcard maatschappij van de gang van zaken op de hoogte gesteld met het verzoek het geld terug te halen.
- Creditcard maatschappij heeft de dag na ontvangst van onze toelichting het volledige bedrag teruggehaald.
- Twee weken later kregen we van Goldcar alsnog een reactie: het geld was ingehouden omdat we schade gemaakt hadden aan de stuurinrichting. Klaarblijkelijk heeft de medewerker de hele voorafgaande correspondentie niet gelezen.
- Dit mailtje hebben we ook maar doorgestuurd aan de creditkaartmaatschappij, om bij het dossier te voegen.
Conclusie: het is een grote chaos bij Goldcar, of erger, dit is doelbewuste oplichting. Mogelijk gokken ze er op dat je de door hen gestelde schade bij je verzekering gaat claimen. Of ze jatten gewoon. GA NIET MET GOLDCAR IN ZEE!!!!

reacties: