Oplichters!! Nooit meer !!! Eerst in de terminal een hoop gedoe, ik moest een extra verzekering afsluiten, had ik al in Nederland gedaan, maar was volgens de dame niet toereikend, vervolgens een overeenkomt tekenen met onverwachte kosten, zou later verrekend worden werd me verteld
Bij aankomst s'avonds kon ik de auto in de garage ophalen, geen medewerkers aanwezig. Bij inspectie van de audit zag ik een hele kleine kras aan de onderzijde van de audit, deze was alleen te zien als je op de grond ging leggen en de verlichting van je mobiele telefoon bijschakelde. Maar omdat het een kleine, vrijwel onzichtbare kras betrof, de balie onbemand was zodat ik eea niet kon melden, besloten om de auto mee te nemen. Vn zo'n onzichtbare schade zouden ze niet werk maken toch???
En na 10 dagen de auto terugbrengen. De medewerker liep naar de audit en kek gelijk op de plek waar de (onzichtbare) schade aanwezig was. Zou ze dit geweten hebben?? Hup, geen discussie mogelijk, schade aan de auto en aantekening ook het formulier!! Wat maakte dat nou uit meneertje, u bent in Nederland toch extra verzekerd ?? De rest van de gang van zaken zal ik u besparen!! Inmiddels 2 weken later, 275.- via creditcard geïncasseerd, terwijl autohuur betaald is, waar is deze 275.- voor ?? Tja, tevens nog een reservering op mijn creditcard van 900.-, waarom?? Ik zal weer moeten mailen, bellen etc, en misschien iets terug krijgen, maar waarschijnlijk wordt ik gewoon opgelicht, en mijn verzekeraar ook. FireFly ?! NOOIT MEER!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
alles