Het was niet zeker of ik zou vliegen. Na aankomst op Alicant Airport vond ik op internet 'OK rental Alicant Airport' .
Het telefoonnummer website OK rental gebeld, +34 902 36 06 36.
Je moet lang aan de telefoon wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Daarnaast kan de medewerker amper engels spreken / verstaan. Wanneer ik mijn achternaam wil doorgeven dan geeft dat problemen. De telefoniste zet mij in de wacht. Na 10 minuten komt mevrouw niet aan de telefoon.
Ik bel voor de tweede keer naar OK rental. Ook dit gesprek duurt lang. Daarna besluit ik maar de pendelbus te nemen naar OK rental omdat het aan de telefoon niet goed komt. De bestuurder van de bus doet moeilijk omdat mijn reserveringsnummer niet op de lijst voorkomt.
Eind oktober 2018 ontvang ik voor +/- 30 minuten bellen een telefoonrekening van 66,39 euro !!!! Mijn provider zegt dat vrijwel alle verhuurbedrijven betaalnummers hebben. Dit nummer kost ruim 2 euro per minuut.
Ik ben letterlijk pissed off. Moeilijk bereikbaar, lang in de wacht en medewerkers die niet goed Engels spreken. Dit is oplichterij.
- nergens duidelijk gelezen dat dit nummer 2 euro per minuut was
- niets in het Engels vermeld dat dit een duur betaal nummer was
U bent gewaarschuwd om +34 902 36 06 36 te bellen.
He pagado 2 euros por minuto. La factura del teléfono fue de 66,39 euros por 30 minutos. El servicio al cliente habla mal inglés. Larga espera en el teléfono. Negocio de Rot!
Het ophalen en terug brengen van de auto verliep goed. Geen problemen gehad, tot ik mij rot schrok van de telefoonrekening voor het reserveren van de auto.
Ik hoop dat het bedrijf mij de telefoonkosten gaat terug betalen.
Nogmaals waarschuwing!! Op trustpilot staat bij contact informatie +34 902 36 06 36. Dit is dus het dure nummer van 2 euro per minuut!!! Kijk aan de rechterzijde bij contact informatie.
Een telefoontje voor een reservering had men binnen 10 minuten kunnen afhandelen.
Men wilt de telefoonkosten niet terug betalen, ik huur hier geen auto meer. Stelletje hufters zijn het.