Pas na de boeking werd duidelijk dat de auto via Goldcar ter beschikking werd gesteld
.
Bij aankomst te horen gekregen dat we ondanks de full omnium verzekering van doyouspain, toch 1100 euro op onze creditcard geblokkeerd moet worden. Dit kan enkel op de creditcard van de principal driver, maar de chauffeur kon niet meer worden aangepast. Dit was informatie die Doyouspain niet had meegedeeld op voorhand!!!
Aangezien de limiet van de creditcard van de principal driver niet meer voldoende was, hadden we geen andere keuze dan 150 euro bij te betalen om zogezegd verzekerd te zijn(voor amper 6 dagen!)
Bovendien beweerde doyouspain op zijn site dat alles inbegrepen was in de prijs, ook de Full/empty optie (die we niet eens nodig hadden, maar het zat in de formule). Voor deze service werd er nog eens verplicht 18 euro afgehouden door goldcar (niet te weigeren), en 65euro geblokkeerd. Die 18 euro waren we kwijt, die 65 euro zou volledig ingehouden worden i.g.v. de auto niet helemaal volgetankt werd teruggebracht.
Dus: ipv 75 euro die we dachten te betalen, waren we nu 250 euro kwijt.
Ter vergelijking: voor 106 euro hadden we een auto gehad, verzekering tegen blikschade inbegrepen.
In totaal meer dan 2uur gewacht, en we hebben veel mensen zien protesteren tegen de toegepaste praktijken!
Bovendien verschrikkelijk slecht Engels door de Goldcar werknemers!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
- misleidende informatie
- ontbrekende informatie
- verplicht bijbetalen, anders geen auto mee: kostprijs x3
- inbegrepen services werden toch nog eens extra aangerekend, en konden ook niet meer geweigerd worden.
- OPLICHTING