via de website goldcar auto geboekt,en betaald pas bij levering.Op de luchthaven hadden we later pas gezien dat er twee dingen bij waren aangerekend, smart return en extra new, bij deze gemaild via Messenger een zekere victoria,uitgelegd dat we dit later hadden gezien, en niet hadden bijgevraagd, en na enkele keren gechat te hebben met haar, hebben wij het bedrag teruggestort gekregen via onze visa kaart.Let gewoon even op bij de luchthaven met het contract,heb je geen extra verzekering,dan reserveren ze u de borg*plus nog de brandstof fuel fuel,is de tank vol bij levering,houden ze die niet in, neem gewoon foto van uw dachboard meter vd brandstof bij het begin vd autohuur en bij het einde.Als je het voertuig haalt, controleren ze samen met u of de wagen schade of geen schade heeft, neem voor u zelf ook foto's bij het afhalen,en bij het terugbrengen word er ook gecontroleerd,indien alles ok, word uw borg al snel ter plaatse gedeblokkeerd.Wij hebben in murcia luchthaven nog even langs de bali terug moeten gaan voor enkele dingen, maar deze werden goed opgelost;Wees vooral vriendelijk,dat doen zij ook;Wij zijn ondanks de vele negatieve beoordelingen die we daarvoor hadden gelezen, bij goldcar in murcia zeer goed geholpen;Maar de persoon die voor ons het meeste heeft gedaan is VICTORIA die kan je bereiken, bij eventueel een probleem, met Facebook en dan via Messenger stuur je een bericht;SUPER GOED ik hoop dat ze dit ook leest
Sterke punten
We hadden een probleem met ons contract, en deze werd heel goed en vriendelijk opgelost in de luchthaven van murcia janvier;
We hadden snel onze wagen, deze werd op voorand goed gechekt .Ook bij het binnenleveren word er goed nagekeken;Onze borg die ze gereserveerd hadden, werd direct ter plaatse geanulleerd, de wagen was schadevrij terug gebracht;Wij zijn alvast een tevreden klant
Zwakke punten
Kijk goed uw contract na, betaal alleen voor het gene dat je hebt geboekt,luchthaventax komt later altijd bij.
Kijk goed uw ticket na,bij betaling aan de balie want soms komt er wat bij,dit is omdat er zoveel verschillende contracten bestaan,waar ook de baliemedewerker niets van weet,en het automatisch in het systeem staat,wil je die extra niet, gewoon even melden, ze annuleren het ter plaatse
Uw borg van 1100 euro word geblokkeerd, maar hou er rekening mee dat er de brandstof bij komt,deze bij een volle teruggebrachte tank,word deze direct terug vergoed.
Het zijn geen zwakke punten, alleen punten om rekening mee te houden
Een echt zwak punt heb ik niet