Zelden een bedrijf meegmaakt waar dienstverlening gewoon niet bestaat.
Vanaf eerste moment was duidelijk dat de medewerker (Gabriel) van Green Motion erop uit was om ons niet te geven waar we recht op hadden: 2 vooraf via internet gehuurde auto's.
We waren met een groep van 8 en 1 van ons had 2 auto's gereserveerd, beide op zijn naam. Daarmee was hij kennelijk ook de hofdbestuurder geworden van beide auto's. En volgens Gabriel kan je niet 2 auto's tegelijk besturen dus 1 auto werd sowieso gecannuleerd. Een van ons als hoofdbestuurder aanwijzen was niet mogelijk. Dat hadden we in het contract kunnen lezen. Toen wij vroegen of ie ons kon laten zien waar dat stond verwees hij ons naar onze "agent". In de discussie die vervolgens ontstond werd ons van alles verweten: wij zouden "offensive" geweest zijn, gedronken hebben etc etc. Duidelijk op zoek naar een reden om ons de bestelde auto's niet mee te geven. Wel konden we 2 andere (en natuurlijkveel duurdere) auto's huren.
Ook had Gabriel slechts tijd om 1 auto af te handelen want daarna zat zijn dienst erop ...
wat een oplichters!
Wij zullen voortaan eerst beter de reviews lezen maar hoden dat deze (en andere) reviews toekomstige huurders helpt om niet met deze oplichters in zee te gaan!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
- gebruik maken van onze zwakke positie, namelijk dat we geen kant op kunnen
- niet dienstverlenend
- OPLICHTERS!!
- onvriendelijk