Ze weigerden mijn Creditcard omdat de creditcard geen reliëf bevat. Nochtans voorziet de overeenkomst louter:
"Creditcard op naam van de hoofdbestuurder en met voldoende kredietlimiet voor dekking van het eigen risico ( EUR 1098.00 ) "
Zij zoeken echt "la petit bête" om maar extra veel geld uit uw zakken te kunnen slaan.
Ze verplichtte mij om een tweede nieuwe huurovereenkomst af te sluiten voor het dubbele van de prijs en daarbovenop nog eens een waarborg te vragen.
Dus totaal: 106 euro voor de eerste overeenkomst via Ryanair + 215 euro voor de tweede overeenkomst + 300 euro waarborg
Verder gelukkig hadden wij foto's genomen (bij ontvangst van de wagen) om later bij inlevering te kunnen aantonen dat wij de auto terugbezorgen in de staat zoals wij deze in ontvangst hebben genomen.
Zij doen u onderteken dat de tank vol is terwijl die maar 7/8 vol is. Foutieve kilometerstand, enz......
Dankzij onze foto's is de inlevering goed verlopen.
Het is een doelbewuste politiek om zeer lange wachtrijen te creëren. Ik heb 120 min. moeten wachten. (20 min per klant) En de rij achter mij was nog lang; Zo gaat de klant rapper plooien.
Sterke punten
-
Zwakke punten
Ze aanvaarden niet alle Creditcards. De nieuwe zonder reliëf en zonder de woorden 'Credit' aanvaarden ze niet.