Natuurlijk wilden zij mij hun eigen verzekering aansmeren terwijl ik al een full-omnium had. 1400 geblokkeerd op creditcard. Kreeg een totaal andere auto dan gevraagd en wilden mij op die manier een upgrade verkopen die mij ruim 50 meer zou kosten. Toen ik dat voorstel weigerde kreeg ik een auto met maar liefst 9 beschadigingen. Toen ik opmerkte dat ze er toch nog eentje over het hoofd hadden gezien (beschadigde velg), antwoordde ze mij dat deze schram te klein was en daarom niet aangeduid.
Bij het inleveren was de schram wel groot genoeg en kreeg ik de rekening gepresenteerd 175. Ik probeer dat nu via mijn omnium terug te krijgen, maar zij proberen op die manier telkens centen binnen te halen. Iedereen 175 aftroggelen per verhuur...
Controleer de auto goed voor vertrek en neem duidelijke foto's met datumvermelding. Zij proberen ook tijd te rekken, dus als je aan de late kant bent proberen ze je aan het lijntje te houden tot je het opgeeft omdat je je vlucht moet halen. Zij kennen meestal je vliegtijden.
Sterke punten
Eigenlijk geen.
Zwakke punten
Oneerlijk en agressief personeel. Wat je moet aftekenen op het digitale scherm wordt geblokkeerd door de pop-up waarin je moet tekenen. Je ziet dus niet wat je tekent...
Zorg in elk geval dat je veel tijd hebt om de auto te checken, zowel bij afhalen als inleveren.