Via Rental Cars geboekt bij Goldcar: allereerst wordt je een zogenaamd veel betere verzekering aangesmeerd dan diegene die je al via rental cars (full coverage!) kan nemen. Dit is dus GEEN betere deal, maar kost alleen heel veel extra! Daarnaast is bij het inleveren van de auto een fout gemaakt door Goldcar personeel mbt aantal gereden kilometers: dit zou 2000km meer zijn dan daadwerkelijk. Hoewel ik gelijk naar de balie ging (met foto's van kilometerstanden in mijn hand) en het personeel zei dat het wel gecorrigeerd zou worden, zijn er inmiddels honderden euro's extra van mijn creditcard card afgeschreven. Telefonische klantenservice zegt eerst dat het geregeld wordt, en daarna zeggen ze dat je een online request moet gaan indienen. En dan tot wel 30 dagen mag wachten op reactie. En dat terwijl het hun schuld/fout is. Mijn advies: HUUR HIER NIET! En doe je dat wel: zorg dat je overal foto's van hebt! BTW: de eind kilometerstand krijg je niet te zien op een contract oid, dus ze kunnen je alsnog proberen op te lichten.
Sterke punten
Prima auto, redelijk schoon en nieuw.
Zwakke punten
Klantenservice
Baliemedewerkers
Car park staff
Kortom: je bent gewoon een lopende creditcard voor ze en ze hopen dat je niet protesteert of opgeeft omdat je veel moeite moet doen om je geld terug te krijgen.