Omdat de facturen van hen zeer onduidelijk zijn, heb ik al snel een excell bestand moeten aanmaken om in de gaten te houden of hun facturen kloppen. Gelukkig maar, want nu zie ik, dat ze nu even stiekem 5,- meer afgeschreven hebben dan dat op de factuur staat. Mail net gestuurd. Benieuwd hoe lang de reactie duurt en wanneer ik het geld terug zie.
De facturen kloppen wel verder qua berekeningen.
Op mijn vorige belletje hebben ze ook (over een factuur) nooit meer gereageerd. Ging ook over een factuur.
Vanaf dag één is er iedere keer wel iets mis gegaan.
Ik heb het idee, dat ze niet helemaal eerlijk bezig zijn en vertrouw het toch niet helemaal. We wilden groen rijden, maar vraag me af, of zij wel zo groen denken 😉
De auto ziet er prima uit en er zit altijd een kwart aan het minimale benzine in.
De auto rijdt lekker, is altijd schoon en ziet er van binnen netjes uit.
Klantenservice is altijd vriendelijk, maar komt niet altijd even professioneel over. (Ik werk zelf ook bij een Klantenservice). Hun first fix is naatje pet 😡
TIPS:
met mijn mobiel film ik na iedere rit een rondje om de auto. Stel dat er bijvoorbeeld tegenaan wordt gereden na mijn rit. Hoe kan ik dan nog bewijzen, dat ik dat niet heb gedaan?😳. Andere mensen vinden dat van mij overdreven. Maar nu ik de andere revieuws over hen heb gelezen, blijf ik het zeker doen. 😊
Voordat je wegrijdt moet je de auto controleren
Altijd doen, en als je over een plek/schade twijfelt, gewoon wel noteren. Beter teveel dan te weinig.
Gewoon niets aan het toeval overlaten.
Sterke punten
Auto rijdt lekker en is altijd schoon van binnen en buiten.
Klantenservice altijd vriendelijk
De app werkt prima, met reserveren, annuleren etc.
Zwakke punten
Facturen onduidelijk- ik moet zelf gaan puzzelen hoe de berekeningen in elkaar zitten en wel kloppen.
Klantenservice komt niet altijd even professioneel over.