Sinds vele jaren huren wij tijdens vakanties een auto en hebben daarbij nooit negatieve ervaringen opgedaan.Op 5 oktober jl. stonden we echter als nummer 37 in de rij bij Sicily by Car om onze via Sunny Cars gehuurde auto op te halen.Waar de overige verhuurbedrijven de klanten binnen enkele minuten op weg hielpen, nam het personeel van Sicily by Car 20 tot 25 minuten de tijd, zodat de wachttijd enorm opliep evenals de frustraties bij de wachtende klanten.Diverse personen stapten na enkele uren uit kwaadheid naar andere in de hal aanwezige verhuurbedrijven. Het personeel van Sicily by Car reageerde o.a. door met de kantoordeur te gaan smijten.... Toen wij na 3 1/2 uur aan de beurt waren en onze ongenoegens uitten haalde het betreffende personeelslid de schouders op, deed alsof hij geen Engels sprak en schoot in de lach; toen mijn vrouw hier iets van zei, ging hij geamuseerd met een collega zitten praten. Na 25 minuten kregen we de sleutels overhandigd en een formulier waarop de beschadigingen aan de auto waren aangekruist. De auto zelf hadden we nog niet gezien, maar we moesten nu vooraf tekenen voor de staat waarin de auto verkeerde. De auto stond op een smal parkeerterreintje uit de buurt van de bekende verhuurmaatschappijen. Wagen was niet schoon.Na enkele dagen ging het alarm voor de bandenspanning af: bij controle bleek dat alle banden een te lage spanning hadden......
Het moge duidelijk zijn: Sicily by Car heeft voor ons absoluut afgedaan!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Met dit bedrijf is werkelijk van alles mis!!