Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers