Reviews van deze auteur (24900)

Slechte klantenservice

Review over KM Vrij Huren

Busje gereserveerd online en aan de betaling voldaan, aangekomen bij het filiaal in Amsterdam bleek mij reservering totaal niet te zijn opgenomen in het systeem. Dankzij de alerte medewerker was het gelukkig nog mogelijk om mijn bestelbus te bemachtigen. Na het overmaken van de Borg bleek uiteindelijk dat de Borg van 350 euro pas na 7 dagen word terug gestort op je rekening. telefonisch contact werd daar heel gemakzuchtig over gedaan dat ik niet moest klagen en gewezen naar de kleine letters.
Terwijl mijn ervaring bij andere huur bedrijven je geld ben 1 a 2 dagen weer op je rekening stond. Vind het niet acceptabel dat jou geld word vastgehouden. Voor mij een goede reden niet meer te kiezen voor KM vrij huren.

Sterke punten
Nette busjes

Zwakke punten
Klantenservice telefonisch en Borg terug betaling systeem waardeloos

Slechte klantenservice

Review over KM Vrij Huren

Busje gereserveerd online en aan de betaling voldaan, aangekomen bij het filiaal in Amsterdam bleek mij reservering totaal niet te zijn opgenomen in het systeem. Dankzij de alerte medewerker was het gelukkig nog mogelijk om mijn bestelbus te bemachtigen. Na het overmaken van de Borg bleek uiteindelijk dat de Borg van 350 euro pas na 7 dagen word terug gestort op je rekening. telefonisch contact werd daar heel gemakzuchtig over gedaan dat ik niet moest klagen en gewezen naar de kleine letters.
Terwijl mijn ervaring bij andere huur bedrijven je geld ben 1 a 2 dagen weer op je rekening stond. Vind het niet acceptabel dat jou geld word vastgehouden. Voor mij een goede reden niet meer te kiezen voor KM vrij huren.

Sterke punten
Nette busjes

Zwakke punten
Klantenservice telefonisch en Borg terug betaling systeem

reacties: