Slechte service en onflexibele houding
Bij het afhalen van de auto,12 maart j.l. ontstond er een probleem bij de locale verhuurder Green Motion ,Krakau airport. Ik A.M (Initialen) had auto online gereserveerd ,reisde samen met mijn zus, C.C, met dezelfde achternaam. Omdat de creditcard van mijn zus geregistreerd was( ik heb er geen) kon ik vlg Green Motion niet rijden ivm de verzekering,dus verzocht om mijn zus als hoofdbestuurder op contract te vermelden, dat kon vlg de regels ook allemaal niet., alleen als we een betaling zouden doen van 75 euro, zogenaamd voor verzekeringkosten.( ik had al een extra no risk verzekering via Holiday cars afgesloten). Telefonisch kontakt opgenomen met noodnummer Holiday cars, medewerker zou eenvoudigweg een aangepaste reservering kunnen doormailen op naam van mijn zus, nietwaar? Ze heeft notabene dezelfde achternaam , het ging alleen om aanpassing van de Initialen, A.M. aanpassen in C.C. .Dat werd geweigerd en gewezen op regels. Prima dat er regels zijn, maar de onflexibele houding en toepassen van stugge regels stellen mij zeer teleur. Als er geld op tafel zou komen waren de problemen ineens wel oplosbaar? Wij waren overigens niet de enige klanten die op dat moment dezelfde problemen hadden en dat was notabene een getrouwd echtpaar. Het zou Holiday Cars sieren de regelgeving nog eens te bekijken en aan te passen of in ieder geval in redelijkheid flexibeler mee om te gaan ( de kleine regeltjes,ons allen bekend) Voor ons geen Holiday Cars meer, frequente reizigers zijn wij en huren dan ook vaak een auto.
Sterke punten
verdient geen ster
Zwakke punten
verdient geen ster