Wij hebben van de week bij online reservering gedaan bij km vrijhuren. Vrijdag middag worden wij nog gebeld door km vrijhuren dat alles is geregeld voor ons. Zaterdag om 10.00 uur gaan wij ons bus ophalen. Wordt er dood leuk verteld dat zij onze bus hebben weggegeven aan een particulier klant. Want ze hebben pech met een bus die nog niet retour is gekomen. Ze weten ook niet of het terug gaat komen. Alternatief hebben ze niet want alle andere bussen zijn verhuurd. Zou staan we daar dan zakelijk overeenkomst houd toch in dat ik dan het zekerheid krijgen. Nou bij km vrijhuren dus niet. Maar nu komt het leukste ik heb geen bus kan de werkzaamheden die ik moet uitvoeren niet voor elkaar krijgen. In deze lastige tijden zit ik nu dank zij km vrijhuren met een behoorlijke schade post die in duizenden euro's loopt. Na contact te hebben gehad met km vrijhuren wordt het kastje naar muurtje spel gestart. Namelijk km vrijhuren is een franchise onderneming dus kunt u alleen u klacht bij het vestiging in Amsterdam sturen. Ik zal dit ook zeker doen hou jullie op de hoogte hoe het afloopt.
Sterke punten
Leugens
Zwakke punten
Eerlijkheid