Categorieën
Blog
Mijn Reviews
Mijn Instellingen
Help
UITLOGGEN
Arthur Izeboud
NL
Voor bedrijven
Jouw review telt!
Je hebt een review over SnappCar geschreven
Voeg foto toe
Arthur Izeboud
6 reviews
1 ster: zeer slecht
Zojuist
Na dat ik een auto probeerde te huren…
Na dat ik een auto probeerde te huren moest ik mijn rijbewijs updaten omdat dat verlopen was en ik het bij snappcar nog niet veranderd had probeerde ik dat te veranderen.
Netjes mijn nieuwe geldige rijbewijs gefotografeerd maar dit werd niet geaccepteerd.
Vervolgens heb ik netjes het formulier ingevuld omdat Snappcar blijkbaar je telefonisch te woord staat.
Hierop kreeg ik de volgende mail
Hi Arthur,
Tijdens het registratieproces bij SnappCar controleren wij de gegevens van iedere nieuwe deelnemer. Wij doen dit ter bescherming van onze huurders en verhuurders en om de veiligheid en betrouwbaarheid van de SnappCar Community zo goed mogelijk te kunnen waarborgen.
De controle van een nieuwe deelnemer bestaat, onder andere, uit een identiteitscheck in de vorm van een verificatie van rijbewijs en bankgegevens en een controle van de door jou ingevulde profiel- en contactgegevens.
In een aantal gevallen kan het voorkomen dat de ingevulde gegevens niet voldoen aan de eisen die wij stellen aan onze gebruikers. Deelname aan SnappCar is dan helaas niet mogelijk.
Helaas hebben wij geconstateerd dat jouw profiel met de daarin door jou ingevulde gegevens helaas niet voldoen aan de minimale richtlijnen die wij hanteren om deel te kunnen nemen aan SnappCar. Op basis hiervan hebben wij jouw profiel gedeactiveerd. Helaas kun je dus geen gebruik maken van SnappCar.
Omdat de meeste checks geautomatiseerd worden uitgevoerd, kan ons team helaas geen specifieke inhoudelijke mededeling doen over de gegevens of de uitkomst van deze identiteitscontrole.
Het spijt ons jou niet beter te kunnen berichten. Wij willen je bedanken voor je interesse in SnappCar en wensen je succes met het elders invulling geven aan jouw mobiliteitsbehoefte.
Jammer van snappcar dat ze niet weten dat je een bestaande klant bent die altijd netjes betaald heeft en niet fraudeerde.
Heb vervolgens weer een mail gestuurd en uitgelegd dat dit anders ligt.
Lucinda
Ik maakte al gebruik van snappcar
Al een paar jaar.
Mijn rijbewijs heb ik net geüpdate omdat ik zag dat het verlopen was.
Dus ik ik snap niet dat ik nu geweigerd wordt.
Vervolgens deze mail!
Arthur,
Helaas kunnen we je niet meer informatie geven. Je zal helaas geen gebruik meer kunnen maken van SnappCar.
Groet, Kasper
SnappCar Community Support
Check ook ons Helpcenter voor een antwoord op Veelgestelde vragen!
Als ze vinden dat je geen gebruik mag maken heb dan de ballen om te vertellen waarom.
Ook is de prijs misleidend .
Als je gaat boeken komt er een bedrag boven op.
Ik hoop dat ze het op deze manier vol gaan houden .
Ook in mindere tijden.
Ben zeer teleurgesteld .
Snappcar doet overkomen als een sociale groene partij maar is gewoon een broodje verdien model .
Ik wil niet eens meer deelnemen !
Sterke punten
Snel geld maken
Zwakke punten
Alles