Bizar hoe autoverhuur Guerin je weet te belazeren.
PAS OP HUUR HIER NOOIT IETS!!!
De opeenstapeling van oplichting en afzetting in combinatie met schofterig gedrag hebben wij nog nooit eerder mee gemaakt, ik ben een vrouw van 50 en daar sta je dan met je gezin. Ik ben zo boos dat ik voor het eerst een review schrijf.
- Bij het ophalen van de auto waren ze heel vriendelijk om ons allerlei extra’s te verkopen. Toen bleek dat onze credit card in hun apparaat niet werkte, sloeg de stemming om en werd ons gezegd DAT WE WEG MOESTEN GAAN. Maar we hadden al voor 10 dagen betaald, dus hoe nu? NOU DAT WAS NIET HUN PROBLEEM, WIJ MOESTEN GEWOON WEG!
- Bizar er werd geen enkele oplossing aangeboden. Wij probeerden nog of we op een andere manier garant konden staan, geld betalen, maar nee.
- Onze boeking annuleren kon ook niet dus MEVROUW U HEEFT PECH U KRIJGT UW GELD NIET TERUG
- We hebben toen een taxi naar het hotel genomen. En zijn gaan bellen met de bank, we hebben toen een nieuwe pin code aangevraagd en 4 dagen later (er zat een weekend tussen) met nieuwe pin de creditcard bij de bank getest, die deed het gewoon goed.
- Ik bellen met Guerin dat we nu een werkende creditcard hebben en de auto willen ophalen. Word mij gezegd, UW BOOKING IS VERLOPEN U KRIJGT GEEN AUTO. Maar we willen graag een nieuwe Booking maken.
- Ik bellen met het hoofd kantoor, eindeloos in de wacht, het hele verhaal weer verteld, nee hoor ze kunnen niks doen want ze hebben het geld zogenaamd niet gehad.
- Ik weer bellen met de website waar welde auto hebben betaald. Nou ook daar werden we niet geholpen. Auto huren nl HEBBEN WEL ONS GELD GEVANGEN MAAR HELPEN VERDER NIET
- Ik weer bellen met Guerin dat ze ons geld wel hebben gehad en dat ik recht heb op de auto. Nu mocht ik wel komen SCHOFTEN PROBEERDE MIJ GEWOON WEG TE STUREN
- Ok wij de auto halen: weer wordt ons voor veel geld een extra verzekering, extra bestuurder, extra voor de tol. Nou daar trapte we niet in. ZE HADDEN EXCUSES MOETEN MAKEN EN ONS COMPENSEREN
- Goed ik met de creditcard pinnen, doet hun apparaat het weer niet. Ik snapte er niks van , want een uur eerder deed hij het wel bij de bank. Toen ik dat zei, zegt die vrouw: o ik kan het ook MANUEEL INVOEREN
- We dachten dat we gek werden. WE HADDEN GEWOON WEL 5 DAGEN EERDER DE AUTO MEE KUNNEN KRIJGEN.
- 5 dagen taxi’s
- Uren aan de telefoon
- Voor niks een nieuwe pinCode aangevraagd
- GUERIN ZIJN ECHT SCHOFTEN
Sterke punten
Je afzetten en extra laten betalen voor dingen die je niet nodig hebt of een verzekering die je al hebt.
Zwakke punten
Wel betalen geen auto