Na een auto-ongeluk met eigen auto kregen wij tijdens onze vakantie in Zwitserland een vervangende auto van Europcar MÃÂÃÂÃÂünchen. Service was in eerste instantie prima: een vrijwel nieuwe BMW werd bij ons vakantie adres voorgereden. Na enkele dagen hield de huurauto er spontaan mee op. Europcar regelde dat de auto werd weggesleept; zelf moesten we, ondanks mooie beloftes, naar huis lopen (1uur). In contract staat dat je bij pech met je huurauto een vervanger krijgt. Meermaals toezeggingen, maar geen andere auto. Telefonisch contact liep enorm moeizaam: steeds weer door een heel keuzemenu heen en er soms na 1/2 uur wachten uitgegooid worden. Steeds een andere medewerker die van niks wist. Ook de verzekeraar heeft zich ermee bemoeid maar kwam er niet door. Uiteindelijk hebben we zelf maar contact opgenomen met de garage waar de huurauto in reparatie was en de auto daar zelf maar opgehaald. Europcar heeft verder niets meer van zich laten horen. Dus: 6 dagen geen auto, in die tijd bijna dagelijks bellen, meerdere dagen thuis blijven omdat er ÃÂâïÿýïÿýmogelijk ÃÂâïÿýïÿý een auto zo komen en uiteindelijk zelf de inmiddels gerepareerde huurauto maar bij de garage opgehaald. Veel kosten gemaakt voor telefoneren, OV etc. Nooit meer Europcar!
Sterke punten
Ze leverden ons op zich een mooie auto
Zwakke punten
Slecht bereikbaar,\\r\\nGeen vervangende auto als de huurauto kapot is \\r\\nVeel toezeggingen, geen actie \\r\\nSteeds andere medewerkers aan de telefoon die van niks weten\\r\\nBelofte uit contract (bij autopech wordt vervangende auto geregeld) is niet waargemaakt. \\r\\nBij correspondentie achteraf worden fouten niet erkend.