Reviews van deze auteur (99081)

Kapotte rem, levensgevaarlijk

Review over Greenwheels

Vreselijke ervaring met Greenwheels Nederland vandaag. Eerst was er een fout in het systeem waardoor de auto niet wilde starten. Kan gebeuren, was de eerste keer dat we hier gebruik van maakten. Dus klantenservice gebeld en probleem opgelost, dat was prima. Toen startte ik de auto en kwam er als melding te staan dat de remmen kapot waren en naar de garage moest. De melding ging weer snel weg, dus ik dacht dat het misschien een fout was. Ik probeer voorzichtig het rijden uit, wil de rem indrukken en de auto remt niet! De hele rem was kapot! Meteen de noodrem aangetrokken en klantenservice opnieuw gebeld. Eerst 5 minuten in de wacht. Krijg ik een jongen aan de lijn die mij onderbrak halverwege mijn verhaal om mij allerlei handelingen uit te laten voeren in de auto zoals koppeling indrukken, starten en stuur heen en weer bewegen. Ik probeerde nogmaals rustig uit te leggen wat er aan de hand was, ik vertelde dat ik begreep dat hij er niks aan kon doen, maar ik wilde wel communiceren dat ik dit levensgevaarlijk vond. Het was een error die ook meteen verdween van het scherm, dus als ik was gaan rijden, had ik niet meer kunnen remmen. Hij kwam met de oplossing om ons naar een andere auto te verplaatsen, maar dat was dan nog dik 15 minuten lopen. Inmiddels hadden we de afspraak al gemist, dus dat wilden we niet. Hij werd hierdoor geïrriteerd en vertelde dat wij dus niet naar een oplossing op zoek waren. Dat het gesprek geen nut had. Hij zei dat het een auto is en dat dit altijd kan gebeuren. Ik zou dat begrijpen als dat gaat om een lamp die niet werkt, maar de rem?!!! Op de vraag of hij het alsjeblieft door wilde geven omdat ik bang was dat de volgende misschien wel weg zou rijden, kreeg ik geen duidelijk antwoord. Als het goed is krijg ik mijn geld terug, maar hier ga ik NOOIT meer aan beginnen.

Samenvatting: levensgevaarlijk, slechte klantenservice en zeker geen aanrader!

Zwakke punten
Vreselijke klantenservice
Kapotte rem

reacties: