Reviews van deze auteur (0)

Enorm slechte service

Review over AutoEurope

Ik ben nu sinds 23 augustus bezig om via emailadres [email protected] bezig met het opvragen van een factuur en informatie over een afboeking van mijn creditcard. De klantenservice van autoeurope is zeer onpersoonlijk en reageert alleen met een standaard mail. Deze mail heb ik nu al 3 keer gehad.

Ik vindt dat het allemaal wel erg lang duurt. Zo moeilijk was mijn vraag volgens mij niet. gewoon aangeven waar ik voor heb betaald. We zijn nu ongeveer 6 weken verder na mijn eerste mailtje en de enig mail die ik heb gehad is dat een dossier enige tijd in beslag kan nemen. Daar heb ik alle begrip voor maar dit duurt in mijn beleving wel erg lang. Heel erg klantvriendelijk komt het niet op mij over als ze de klant niet kan vertellen waar hij voor heeft betaald.

Met de boeking zijn ze heel snel maar met de afhandeling van klachten niet! In de comments van autoeurope staat regelmatig stuur een mail maar dat helpt blijkbaar niets.

Sterke punten
prijs

Zwakke punten
service

reacties:

Review: Auto Europ reageert niet

Mijn advies: Niet opgeven, de klantenservice blijven benaderen en mails blijven sturen. Ik kreeg de dag nadat ik gedreigd had om via mijn bank een terugvorderingsprocedure te starten de volgende dag direct drie emails met de bevestiging dat ik het geld terug zou krijgen. Overigens was de genoemde reden van de afschrijving grootse onzin. De afschrijving was per ongeluk...... Al s je niet reageerd ben je het zeker kwijt!