Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Opgelicht...

Auto geboekt bij AutoEurope.be een dag voor vertrek, 336 euro betaald met credit-card van de passagier, omdat de bestuurder er geen heeft. Zonder dat we de voucher ontvangen hebben vertrekken we naar Oslo.
Bij aankomst vraagt de verhuurder (Hertz) de credit-card van de bestuurder voor de borg. Deze heeft echter geen credit-card. De verhuurder weigert de credit-card van de passagier, en weigert daarop om de auto te verhuren.
Op de boeking-website staat letterlijk: “Het is mogelijk dat de lokale verhuurmaatschappij waar u de huurauto ophaalt voor identificatie doeleinden u vraagt om de creditcard te tonen, die u gebruikt heeft bij de betaling van uw huurauto aan Auto Europe.”
Toch heeft Auto Europe het volledige bedrag geïncasseerd. Na klacht bij Auto Europe - wat NIET in het Nederlands kan - krijgen we te horen dat er in de "terms & conditions" staat dat de bestuurder moet betalen met een credit-card.
Ze sturen ons hierbij een bijlage. Daarin staat zelfs niet vermeld wat ze beweren. Na enkele klachten krijgen we een email (letterlijk overgenomen, met fouten en al): "Dear Sir,Madame,
thank you for your email, I have sentyou again the voucher please read the parts i have highlighted due to our terms and conditions we can not made any refund. This case considers closed.
Schandalig!
Nu gaan we klacht indienen bij Hertz en Visa.