Ik had een auto gereserveerd bij AutoEurope en vooraf betaald inclusief Verzekering. Bij het ophalen moest ik nog 5000 bath extra betalen. Door mijn credit card overschrijding lukte dit niet. Ik kon op geen andere manier betalen en kreeg de auto niet mee. Daardoor moest ik annuleren. AutoEurope beroept zich op zijn condities dat ik dan "NO REFUND" krijg. Dus het hele bedrag van 340 euro ben ik kwijt. AutoEurope reageert niet meer op mijn email. Ik zou ze graag willen aanklagen voor oplichting alleen weet nog niet helemaal hoe.
Zwakke punten
Geen
Bezoek AutoEurope Reviews over AutoEurope
Auto geboekt bij AutoEurope.be een dag voor vertrek, 336 euro betaald met credit-card van de passagier, omdat de bestuurder er geen heeft. Zonder dat we de voucher ontvangen hebben vertrekken we naar Oslo.
Bij aankomst vraagt de verhuurder (Hertz) de credit-card van de bestuurder voor de borg. Deze heeft echter geen credit-card. De verhuurder weigert de credit-card van de passagier, en weigert daarop om de auto te verhuren.
Op de boeking-website staat letterlijk: Het is mogelijk dat de lokale verhuurmaatschappij waar u de huurauto ophaalt voor identificatie doeleinden u vraagt om de creditcard te tonen, die u gebruikt heeft bij de betaling van uw huurauto aan Auto Europe.
Toch heeft Auto Europe het volledige bedrag geïncasseerd. Na klacht bij Auto Europe - wat NIET in het Nederlands kan - krijgen we te horen dat er in de "terms & conditions" staat dat de bestuurder moet betalen met een credit-card.
Ze sturen ons hierbij een bijlage. Daarin staat zelfs niet vermeld wat ze beweren. Na enkele klachten krijgen we een email (letterlijk overgenomen, met fouten en al): "Dear Sir,Madame,
thank you for your email, I have sentyou again the voucher please read the parts i have highlighted due to our terms and conditions we can not made any refund. This case considers closed.
Schandalig!
Nu gaan we klacht indienen bij Hertz en Visa.
Bezoek AutoEurope Reviews over AutoEurope