We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto's uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)
Autoleasebedrijf in Faro, PortugalOpen
OVERZICHT
GIDS
REVIEWS
FOTO'S
OVER
Review-overzicht van Google
Reviews zijn niet geverifieerd
5
4
3
2
1
3,0
(294)
Alle
vliegveld41
creditcard19
heffing16
schade12
+6
Sofie Devriendt
Local Guide·44 reviews·146 foto's
2 uur geleden
NIEUW
Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten …Meer
Bonita Ringelberg
6 reviews·1 foto
3 dagen geleden
NIEUW
Bizar slecht!
Helpen niet met het installeren van een baby zitje, want zijn geen babyzitje …Meer
Luc Dierckx
Local Guide·102 reviews·28 foto's
een maand geleden
Leuke locatie waar je de kracht van de oceaan kan horen, zitten en voelen.
Foto 1 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
Foto 2 wordt beoordeeld door Luc Dierckx Foto 3 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
Inge Lemckert - van Stek
10 reviews
2 maanden geleden
Ik heb 1 min punt voor airauto.Wij wilden voor 72 dagen een auto huren, hebben we ook gedaan, maar je kan niet langer dan 30 dagen aan 1 stuk huren dus eventueel weer naar faro rijden en de auto weer huren.Dit bleek dus niet nodig maar …Meer
Sofie Devriendt
Local Guide·44 reviews·146 foto's
2 uur geleden
NIEUW
Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto's uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)
Alles netjes ingeleverd, blijkt er een blauw boek te ontbreken, documenten.
Dashboardkastje is niet open geweest, dus hebben ze dit met opzet gedaan.
Er was met niemand te praten, iedereen speelde het mee.
147.60 koste dit werd van creditkaart afgehaald
In nederland besproken met volledige verzekering. Bij aankomst blijkt dat we er nog extra voor moeten bij betalen. 170 Euro of een zogenaamde borg van 1000 Euro. Anders geen auto.
Bij inleveren blijkt dat als je voor 8 uur je auto inlevert nog eens 40 Euro voor moet betalen.
Totaal niet vriendelijke zelfs onbeschofte personen.
Het zijn gewoon oplichters. Schrijven geld van je credit card af! Waar ze geen rech op hebben!
Mafia benden.
Auto gehuurd via tussenpersoon, met volledige verzekering bij Air Auto. Stond op onze bevestiging dat we moesten lopen naar het kantoortje. Dit bleek 1,5 km verderop te zitten. Er reden dus ook busjes, maar dat stond niet vermeld op de bevestiging.
Werden redelijk netjes te woord gestaan, Navigatie erbij gehuurd, 40 euro extra voor betaald. Kwamen bij de auto die 3 jaar oud was en onder de krassen en deukjes zat. Dus wij wijzen aan wat we genoteerd willen hebben, zegt die knul "nee joh maak je niet druk is allemaal gebruikersschade, daar doen we niet moeilijk over" en zet op het formuliertje overal stipjes. Oké in goed vertrouwen nemen we de auto met gladde voorbanden (ja het sneeuwt hier toch niet werd er nog gezegd) mee. Navigatie (oud toestel wat ik aan het raam moest plakken) kon alleen op postcode worden ingesteld dus toen ik dat in de gaten had gaf ik aan dat ik wel via google maps ging rijden. Ja dat is dan jammer je krijgt je geld voor de navigatiehuur niet terug. Die dan maar in de achterbak gelegd. Na 2 dagen de banden laten oppompen want er ging een lichtje branden, geen probleem. Komen na een week om de auto te retourneren, loopt er een dame om de auto heen, kijkt nergens naar, maar op het laatst valt haar blik op de bestuurdersportier waar wat krasjes rond het slot zaten. Kijk dat is nieuwe schade! Welnee die hele auto heeft zulke gebruikersschade overal zeg ik nog. Nee hoor stug volhouden, manager erbij, ik moest mijn mond dichthouden anders belde hij wel even de politie. Ik had toch een volledige verzekering, ik kreeg het wel weer terug van de verzekering, ik moest niet in discussie gaan. Dus ik betaal daar 276,75 voor niet aangebrachte schade met mijn creditkaart terwijl ze ook nog 1500 euro hadden geblokkeerd. ik zeg hoe zit het met die 1500 euro. Dat is een reservering mevrouw die komt met 3 dagen vrij. Wij zijn nu 20 dagen verder en de reservering is automatisch door de creditcardmaatschappij gedeblokkeerd, omdat Air Auto dit gewoon niet heeft gedeblokkeerd. Nooit meer Air Auto. Het was duidelijk dat ze dit bij meerdere mensen doen, het was teveel ingestudeerd. Ik huur al jaren auto's in het buitenland en dit is mij nog nooit overkomen.
Sterke punten Niks
Zwakke punten Alle punten zijn zwak, de service, de oude auto, de afhandeling.
Oplichters
We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto's uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)
Oplichters
Autoleasebedrijf in Faro, PortugalOpen
OVERZICHT
GIDS
REVIEWS
FOTO'S
OVER
Review-overzicht van Google
Reviews zijn niet geverifieerd
5
4
3
2
1
3,0
(294)
Alle
vliegveld41
creditcard19
heffing16
schade12
+6
Sofie Devriendt
Local Guide·44 reviews·146 foto's
2 uur geleden
NIEUW
Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten …Meer
Bonita Ringelberg
6 reviews·1 foto
3 dagen geleden
NIEUW
Bizar slecht!
Helpen niet met het installeren van een baby zitje, want zijn geen babyzitje …Meer
Luc Dierckx
Local Guide·102 reviews·28 foto's
een maand geleden
Leuke locatie waar je de kracht van de oceaan kan horen, zitten en voelen.
Foto 1 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
Foto 2 wordt beoordeeld door Luc Dierckx Foto 3 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
Inge Lemckert - van Stek
10 reviews
2 maanden geleden
Ik heb 1 min punt voor airauto.Wij wilden voor 72 dagen een auto huren, hebben we ook gedaan, maar je kan niet langer dan 30 dagen aan 1 stuk huren dus eventueel weer naar faro rijden en de auto weer huren.Dit bleek dus niet nodig maar …Meer
Sofie Devriendt
Local Guide·44 reviews·146 foto's
2 uur geleden
NIEUW
Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto's uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)
Slecht adres niet hier huren.
Krasje op wieldop cover rekenen ze ijskoud 216 euro.
Wij waren alriskmaar op deze manier tillen ze de verzekering.
Nooit meer hier huren dus.
Sterke punten
Niet gevonden
Zwakke punten
Onpersoonlijk
Huur hier geen auto, oplichter
Alles netjes ingeleverd, blijkt er een blauw boek te ontbreken, documenten.
Dashboardkastje is niet open geweest, dus hebben ze dit met opzet gedaan.
Er was met niemand te praten, iedereen speelde het mee.
147.60 koste dit werd van creditkaart afgehaald
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles, onbetrouwbaar,oplichters
Auto gehuurd april 2022 AirAuto Car rental. Portugal Niet Huren Hier!
In nederland besproken met volledige verzekering. Bij aankomst blijkt dat we er nog extra voor moeten bij betalen. 170 Euro of een zogenaamde borg van 1000 Euro. Anders geen auto.
Bij inleveren blijkt dat als je voor 8 uur je auto inlevert nog eens 40 Euro voor moet betalen.
Totaal niet vriendelijke zelfs onbeschofte personen.
Het zijn gewoon oplichters. Schrijven geld van je credit card af! Waar ze geen rech op hebben!
Mafia benden.
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Geen!
Nooit meer Air Auto, zijn grote oplichters
Auto gehuurd via tussenpersoon, met volledige verzekering bij Air Auto. Stond op onze bevestiging dat we moesten lopen naar het kantoortje. Dit bleek 1,5 km verderop te zitten. Er reden dus ook busjes, maar dat stond niet vermeld op de bevestiging.
Werden redelijk netjes te woord gestaan, Navigatie erbij gehuurd, 40 euro extra voor betaald. Kwamen bij de auto die 3 jaar oud was en onder de krassen en deukjes zat. Dus wij wijzen aan wat we genoteerd willen hebben, zegt die knul "nee joh maak je niet druk is allemaal gebruikersschade, daar doen we niet moeilijk over" en zet op het formuliertje overal stipjes. Oké in goed vertrouwen nemen we de auto met gladde voorbanden (ja het sneeuwt hier toch niet werd er nog gezegd) mee. Navigatie (oud toestel wat ik aan het raam moest plakken) kon alleen op postcode worden ingesteld dus toen ik dat in de gaten had gaf ik aan dat ik wel via google maps ging rijden. Ja dat is dan jammer je krijgt je geld voor de navigatiehuur niet terug. Die dan maar in de achterbak gelegd. Na 2 dagen de banden laten oppompen want er ging een lichtje branden, geen probleem. Komen na een week om de auto te retourneren, loopt er een dame om de auto heen, kijkt nergens naar, maar op het laatst valt haar blik op de bestuurdersportier waar wat krasjes rond het slot zaten. Kijk dat is nieuwe schade! Welnee die hele auto heeft zulke gebruikersschade overal zeg ik nog. Nee hoor stug volhouden, manager erbij, ik moest mijn mond dichthouden anders belde hij wel even de politie. Ik had toch een volledige verzekering, ik kreeg het wel weer terug van de verzekering, ik moest niet in discussie gaan. Dus ik betaal daar 276,75 voor niet aangebrachte schade met mijn creditkaart terwijl ze ook nog 1500 euro hadden geblokkeerd. ik zeg hoe zit het met die 1500 euro. Dat is een reservering mevrouw die komt met 3 dagen vrij. Wij zijn nu 20 dagen verder en de reservering is automatisch door de creditcardmaatschappij gedeblokkeerd, omdat Air Auto dit gewoon niet heeft gedeblokkeerd. Nooit meer Air Auto. Het was duidelijk dat ze dit bij meerdere mensen doen, het was teveel ingestudeerd. Ik huur al jaren auto's in het buitenland en dit is mij nog nooit overkomen.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Alle punten zijn zwak, de service, de oude auto, de afhandeling.