CarDelMar is een jonge speler op de Nederlandse reisbureaumarkt en biedt wereldwijd huurauto?s aan in 60 landen en op meer dan 5.000 verhuurkantoren.
Op de Nederlandse markt onderscheidt Car Del Mar zich door een zeer aantrekkelijk laag prijsniveau, waardoor de huurauto?s van CarDelMar veelal tot wel 30% goedkoper zijn dan die van de gevestigde partijen. Dit ligt o.a. aan het feit dat de All-inclusive prijzen van CarDelMar écht all-inclusive zijn, d.w.z. zonder toeslagen voor de restitutie van het eigen risico in geval van schade, zonder reserveringskosten en zonder creditcardkosten.Daarnaast biedt CarDelMar een ongekende goede en snelle service.
CarDelMar is een tussenpersoon in het verhuren van auto's en geniet het vertrouwen zowel de klant als de partners. Dit wordt vertaald in een aantal regels van 'Do's and Don'ts'. Deze definiëren de regels die in alle diensten toereikend moeten zijn, of het nu gaat om de keuze van autoverhuurbedrijven, waarmee samengewerkt wordt, de bestemming of de prijsbepaling. Daarnaast worden kwaliteit en klantenservice hoog in het vaandel gehouden bij CarDelMar.
Waarborg
De meeste klanten vragen zich of zij een waarborg moeten achterlaten bij het afhalen van een auto. Bij CarDelMar moeten klanten een creditcard tonen bij het afhalen van een auto. De lokale autoverhuurder zal dan een bepaald bedrag op de credit card blokkeren/ een pre- autorisatie bewerkstelligen om de vrijstelling in geval van schade of verlies van het voertuig te dekken. Een waarborg kan niet contant of middels een debit card betaald worden. De waarborg wordt weer vrijgegeven in geval er geen sprake is van schade of verlies van de huurauto.
Leeftijd bestuurders
Elke autoverhuurder legt een bepaalde leeftijdsbeperking vast per land en voertuigklasse. In de lokale voorwaarden staat precies aangegeven welke leeftijdsbeperking van toepassing is bij de desbetreffende autoverhuurder. In de lokale voorwaarden staat ook aangegeven hoe lang een bestuurder in het bezit moet zijn van een geldig rijbewijs en of er eventuele kosten in rekening worden gebracht voor jonge bestuurders. Voor jonge bestuurders worden meestal extra kosten in rekening gebracht omdat er een verhoogd risico is op ongevallen. Ook de eventuele leeftijdsbeperkingen voor oudere bestuurders kan men terug zien in de lokale voorwaarden.
Wijzigen en annuleren van een boeking
Klanten kunnen een boeking tot uiterlijk 24 uur voor de afhaaltermijn wijzigen of extra opties toevoegen aan de reservering. In dit geval kan gedacht worden aan een navigatiesysteem of een kinderzitje toevoegen aan de reservatie. Het wijzigen van een boeking kan via de Service Hotline via het telefoonnummer +49 (0)69 153 253 050 (vaste oproep in het Duitse netwerk, kosten variëren volgens provider).
Als klanten de boeking tot 24 uur vóór de huur willen annuleren, dan is het niet nodig te bellen. De huurwagen kan men annuleren in de login-zone "Mijn CarDelMar"
Benodigdheden
Klanten die een huurauto afhalen moeten een geldige rijbewijs, categorie B (Euro-norm) overleggen bij de lokale autoverhuurder. Het rijbewijs moet in het land van verhuur geldig zijn (rijbewijzen die in het land van de huur niet leesbaar zijn moeten door een internationaal rijbewijs worden begeleid). Meestal is het nodig dat de bestuurder resp. de bijkomend ingeschreven bestuurder(s) minstens één jaar, in sommige landen ook tot 3 jaar, in bezit is van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een paspoort/identiteitsbewijs en een credit card op zijn/haar naam overleggen. Hetzelfde geldt ook voor de bijkomende bestuurders.
Contactgegevens
CarDelMar is in Nederland van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot en met 18.00 uur te bereiken via het telefoonnummer: +31 (0) 707 709 161 (Landelijk tarief).
CarDelMar bestaat 10 jaar en heeft om het te vieren 10% korting op alle autohuur wereldwijd.
Deze actie is geldig op alle boekingen die vóór 15 maart 2015 worden geboekt.
CarDelMar is een jonge speler op de Nederlandse reisbureaumarkt en biedt wereldwijd huurauto's aan in 60 landen en op meer dan 5.000 ... [...]
We boekten voor de vijfde keer via Cardelmar. Tot nu toe hebben we één keer een kleine schade gehad, die via Cardelmar is vergoed, nadat wij deze eerst hadden voorgeschoten (160 euro). Hier kiezen wij voor: all-in, maar met een bepaald eigen risico. Het is wel zaak om je goed te verdiepen wáár je vervolgens een auto boekt: wij hebben bijvoorbeeld goede ervaringen met Sixt gehad, maar niet met Europcar.
Sterke punten Bij vragen over de recente huur (augustus 2019) kregen binnen een half uur een reactie per email. De prijzen kunnen scherp zijn, vooral bij vroeg boeken (6 maanden vooraf). Zorg ook voor een kortingscode door te abonneren op een nieuwsbrief, scheelt zo 5%.
In tegenstelling wat sommige reviews over CarDelMar zeggen, kunnen wij hier ons niet in vinden. Door een fout van een andere verhuurmaatschappij hadden wij geen auto tot onze beschikking. Uiteindelijk een andere auto gehuurd en de eerst volgende werkdag, CarDelMar gebeld en de situatie uitgelegd.
Zij gaven mij het gevoel dat alles in orde kwam en ik moest gaan genieten van de vakantie. Het was de eerste keer dat ik bij CDM een auto heb gehuurd, dus heel erg zeker ben je er niet van. Afijn, na de vakantie komt het uur van de waarheid dichter en dichterbij. Na wat mailcontact met CDM en het insturen van de rekening, kregen we het gevraagde gedeelte uitgekeerd.
Voor ons komt er geen andere verhuurmaatschappij meer op vakantie, alleen CDM! Wij zijn echt dik en dik tevreden met hun service!
Sterke punten Klantenservice na de vakantie; contactmomenten tijdens de vakantie; het geduld tijdens het mailen
Cardelmar: alleen communiceren in het engels. Is niet erg klantvriendelijk voor een Nederlander.
Partner Firefly heeft haar zaakjes niet voor elkaar.
Voor een standaard navigatiesysteem vraagt men 5,-- per dag, extra bovenop de prijs, die in Nederland betaald is. Pure diefstal. Als ik niet zou betalen: haalt men de navigatie uit de auto? Dan een alternatief voor de categorie Ford Mondeo: Fiat 500. Schandalig. Onder druk betaald. Vervolgens een vuile auto, zowel binnen als buiten. Electronisch info systeem: volledig de weg kwijt. Ruitenwissersproeiers werken niet.
Eerdere huur via Cardelmar was prima, maar de partner Firefly kunnen ze beter afwijzen.
Auto inleveren: niemand te zien.
Sterke punten Heel veel aanbod
Zwakke punten Communicatie uitsluitend in het engels.
Is er controle over de partners/verhuurbedrijven?
Wij hebben een auto gehuurd via CarDelMar bij RecordGo. We hebben bij de reservering gelijk een All Inclusive Plus verzekering afgesloten. Bij het inleveren vonden ze bij RecordGo schade aan de auto. Er zat een kras ergens onder de voorbumper. Iets wat ons als huurder nooit zou zijn opgevallen. Men lacht je gewoon uit bij RecordGo. Wat een oplichters zijn dat. Totale kosten bijna 400,-!!! Als je thuis komt is het ook al afgeschreven van de VISA card. Heb gelijk online de schade gemeld. Zelfde dag bevestiging dat schade gedekt is. Ongeveer 14 dagen later geld op mijn rekening. Dank je wel CarDelMar voor de snelle afhandeling!
Sterke punten - Online schadeafhandeling.
- Uitkomst beoordeling binnen 1 dag.
- Geld rond 14 dagen na melding ontvangen op rekening.
Al een jaar of 5 maak ik zeer regelmatig gebruik van Cardelmar. Tot volle tevredenheid! In alle jaren een keer hulp moeten zoeken over een verhuurder (er was geen auto beschikbaar). Dat werd onmiddellijk keurig opgepakt en ook opgelost door Cardelmar.
Om een en ander te blijven controleren kijk ik ook altijd wel bij andere verhuur-sites: de prijs inclusief de afkoop van eigen risico is vaak de meest gunstige. Die afkoop van eigen risico raad ik iedereen aan, want dat scheelt echt veel geld en het scheelt bij het ophalen van je huurauto ook nog een boel tijd.
Sterke punten Goede prijs inclusief afkoop eigen risico
Zwakke punten - geen zwakke punten; wel prijs blijven vergelijken.
Ben zeer tevreden over car del mar. Huur al zeker 6 jaar op een rij bij hun een auto voor mijn vakantie. Zowel in Griekenland, Portugal alsook op Ibiza geen problemen gehad.
In de laatst genoemde hadden we een schade gereden, gelukkig hadden het geld (na een beetje wachten, 1 maand) netjes terug gekregen.
Dit jaar testen we car del mar in USA uit. Hopelijk gaat het net zo goed als voorgaande jaren.
Sterke punten - Duidelijk
- Vele merken
- Geen addertjes
Zwakke punten - Contact is prima maar vond 1 maand wachten op geld toch een beetje lang
Na lang zoeken op internet en lezen van reviews, toch gekozen voor CarDelMar (die leken toch de beste kaarten te hebben). Voorheen alleen ervaring met Autoeurope in Portugal. Nu dus CarDelMar in Griekenland. Dat is ons prima bevallen. Hadden een auto direkt op de luchthaven van Heraklion. Er werd netjes op ons gewacht (auto stond al klaar omdat we vluichtnummer hadden opgegeven). Geen gedoe, konden meteen op pad.
Terugbrengen ging ook vlekkenloos. Verzekering bij CarDelMar was wezenlijk goedkoper als ter plaatse, dikke aanrader dus. Maar gelukkig heb ik de verzekering niet hoeven aan te spreken.
Minder is de borg, maar dat is bij alle autoverhuurders zo helaas. Maar positief; de borg wordt geblokkeerd en niet afgeboekt. Dus direct na inleveren heb je het bedrag ook weer ter beschikking.
Voor herhaling vatbaar!
Sterke punten Website
Prijs
Voorwaarden
Snel ophalen/inleveren
Auto gehuurd via CarDelMar. Eerst via de site, was om een of andere reden niet binnengekomen. Daarna via de telefoon contact gezocht en zo de reservering gemaakt. Goede prijs, en op de lcuhthaven stond een prima auto gereed. Moesten daar wel 100 euro borg betalen waar we niet van op de hoogte waren, maar die is nadat we de wagen weer netjes hadden terug gebracht ook weer keurig terug gestort. Kortom geen problemen, prima verlopen.
Sterke punten Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zwakke punten Er had een duidelijke communicatie moeten zijn over de borg die we nog moesten betalen.
Heb al verschillende malen gehuurd met andere bedrijven (lees: Autoeurope, sunnycars etc.). Cardelmar had de beste aanbieding dit keer en dus maar de proef op de som genomen. Omdat ik al ervaring had met het hele bemiddelaarssysteem wist ik wat me te wachten stond.
Aangekomen bij Maggoire op Palermo LH kreeg ik keurig de auto (de categorie) mee die ik had geboekt. Geen extra verzekeringen en geen volle tank kopen o.i.d., wat ik ook veel heb gelezen overal (dit schijnt vooral bij de Spaanse verhuurders een probleem te zijn). Had ook via cardelmar het all inclusive pakket geboekt zodat ik ingeval van schade ook netjes mijn geld zou terugkrijgen. Dit heeft zich geloond!
Op de laatse dag had ik net dat ene muurtje niet gezien. Achterkant aan diggelen, dus ik in de stress (was mijn eerste schade). Ik meteen cardelmar gebeld, die hebben me keurig uitgelegd wat ik moest doen (zelfs in het nederlands). Schade rapport en rekeningen ingeleverd bij terugkomst. Het heeft 2 weken geduurd voordat ik mijn geld terug had, maar alles was wel netjes afgehandeld. Zeer professioneel, volgende keer weer!
Groeten,
Renee
Sterke punten - net en informatief aan de telefoon
- duidelijke webpage
- doen wat ze zeggen
Zwakke punten - het duurde me net iets te lang om mijn geld terug te krijgen (2 weken, dat kan korter)
Via CardelMar een auto gehuurd in Porto, alles is prima verlopen, we werden netjes op vliegveld Porto opgehaald, naar de autoverhuurder gebracht, prima uitleg (in het engels) gekregen. Ons werd niets aangesmeerd, we hebben eerder extra kosten bespaard door eerlijke voorlichting over verhuur tolkastje.De auto was nagenoeg nieuw en schoon.
Wij hebben op Ibiza voor 2 weken een auto gehuurd via hun. Auto was in orde alleen de opdringerige wijze waarop de leverancier ons nog een extra verzekering wilde verkopen beviel ons niet. Dit heeft dan ook niets met car del mar zelf te maken. Na 10 minuten strijd toch de auto meegrekegen zonder extra verzekering (die hadden we tenslotte al voor een fractie van de prijs geboekt bij car del mar).
Auto op Ibiza was ideaal, AC is een must en je kunt alle op je gemakje bekijken en eens naar de minder bezochten baaien gaan. Voor herhaling vatbaar zou ik willen zeggen!
Tip: Laat je geen verzekering aandraaien door de lokale verhuurders, car del amr heeft dit zelf al goed geregeld.
Sterke punten makkelijk boeken, overzcithelijk, "what you see is what you get", prijstechnisch de voordeligste
cardelmar is ons voor de 2e keer oprij zeer goed bevallen. Hadden een auto in Portugal gehuurd (in Porto opgehaald en in Lissabon teruggebracht). Kregen bij aankomst een prachtige en schone auto die nog net geen 10.000 km gelopen had. Reis is goed verlopen, geen problemen gehad en ook het terugbrengen ging vlekkenloos. Volgend jaar weer!
Wij zijn prima geholpen door cardelmar, voor onze huurauto in Canada. De auto's hier waren stukken goedkope dan bij Sunny cars of Autoeurope (die ik eigenlijk beter ken). Omdat ik dit bedrijf niet echt kende heb ik voor de zekerheid gebeld met hun klantenservice. Ben keurig in het Nederlands te woord gestaan en perfect geholpen met mijn vragen. Ik had namelijk desastreuse verhalen gehoord van vrienden van ons, over de verzekering van een huurauto. De klantenservice had me helemaal gerust gesteld, heb daarna online geboekt. Dit was zeer overzichtelijk en makkelijk overigens. We hebben direct voor Avis gekozen omdat we deze kende vanuit eerder autohuureraringen.
Eenmaal geland in Vancouver, konden we probleem loos en zonder gedoe in een gloednieuwe auto instappen. De hele reis geen problemen gehad en bij het inleveren ging ook alles goed (daar hadden we dus een beetje angst voor).
Voor onze volgende reis naar Zuid-Afrika hebben we alweer geboekt bij hun. Vanuit ons dus een echte aanrader!
Liefs,
Kristina
Sterke punten prijs, vriendelijkheid, komen afspraken na, kennis van zaken, betrouwbaar
Zwakke punten Nog niet bekend, maar ik houd jullie op de hoogte!
Alles top in orde. Hadden een auto gehuurd vanaf Orlando en hebben 2 weken in Florida getourd. Auto was dik in order en hadden geen extra kosten. Ze hadden de beste prijs en ik had echt overal gekeken :). Ik huur hier in iedergeval vaker vanaf nu.
Wij (ik en mijn vrouw) huren al jaren lang via Car del mar. Hebben in Italie, Kroatie, Portugal en Thailand met ze gehuurd en geen problemen gehad. Prijzen zijn bijna altijd de beste. Had 1 keer een schade (in Kroatie) en dat is na terugkomst netjes en snel afgehandeld zonder problemen. Aanrader voor iedereen die voor een fijne prijs een auto wil hebben tijdens de vakantie.
Heb de laaste 2 keer een auto gehuurd bij cardelmar (1x Curacao en 1 keer Spanje). Is me beide keren zeer goed bevallen. Auto's waren goed en je kan zelf je verhuurbedrijf uitkiezen (Had Alamo op Curacao en Centauro in Spanje). Prijzen zijn scherp en hebben geregeld leuke kortingen met hun nieuwsbrief. De verzekeringpaketten waren me nog niet helemaal duidelijk maar na wat grondig doorlezen op de webiste was het opgeheldert.
P.S. Let wel op de soort tankregeling, in Spanje moesten wij bij aankomst wij voor de volle tank benzine betalen (wat redelijk duur was). Nagelezen in de voorwaarde dat dit bij deze verhuurder verplicht is. Al met al was dan Avis goedkoper gewezen via cardelmar achteraf, maarja, you live you learn ;).....
Grtz, Simone
Simon
Sterke punten - Webiste is helder
- Prijzen zijn erg goed (bijna altijd de voordeligste)
- Kan zelf je verhuurder kiezen en alle info is vooraf beschikbaar
Zwakke punten - DE tankregelingen kunnen een beetje nadrukkelijker worden weergegeven zodat je er niet zo snel overheen leest :)
Wij huren al zeker 5 jaar onze auto voor de vakantie in Frankrijk, bij Car del mar. En ieder jaar hebben zij de beste prijs en goede condities. De website is makkelijk en je kunt ook filteren wat je wilt hebben (erg handig). Had de laaste keer wat vragen betreft de ophaaltijden en werd vriendelijk geholpen. Enige minpunt is dat de baliemedewerker bij Hertz ons ieder jaar weer een extra verzekering probeert aan te smeren (wat niet nodig is als je alles via Car delmar regelt). Ga zo door iig!
Hebben voor onze reis naar Portugal een auto gehuurd bij cardelmar. Zij waren verre weg het goedkoopst, dus hadden gevoel dat misschien iets anders niet zou kloppen. Niets bleek minder waar, bij aankomt in Lissabon netjes te woord gestaan en kregen zelfs een gratis upgrade omdat de geboekte categorie niet meer beschikbaar was. Geen extra kosten gekregen en alles is prima verlopen. Hadden ook de All inclusive plus verzekering genomen zodat als er iets gebeurde het netjes opgelost wordt. Gelukkis is er niets gebeurd en alles is op rolletjes gelopen. Boek dit jaar weer voor onze volgende vakantie! Bedankt.
Sterke punten - Top prijzen
- Bieden wat ze beloven
- Website is overzichtelijk (je ziet wat je boekt)
Ook de vijfde keer positief
We boekten voor de vijfde keer via Cardelmar. Tot nu toe hebben we één keer een kleine schade gehad, die via Cardelmar is vergoed, nadat wij deze eerst hadden voorgeschoten (160 euro). Hier kiezen wij voor: all-in, maar met een bepaald eigen risico. Het is wel zaak om je goed te verdiepen wáár je vervolgens een auto boekt: wij hebben bijvoorbeeld goede ervaringen met Sixt gehad, maar niet met Europcar.
Sterke punten
Bij vragen over de recente huur (augustus 2019) kregen binnen een half uur een reactie per email. De prijzen kunnen scherp zijn, vooral bij vroeg boeken (6 maanden vooraf). Zorg ook voor een kortingscode door te abonneren op een nieuwsbrief, scheelt zo 5%.
100% Opnieuw met CarDelMar
In tegenstelling wat sommige reviews over CarDelMar zeggen, kunnen wij hier ons niet in vinden. Door een fout van een andere verhuurmaatschappij hadden wij geen auto tot onze beschikking. Uiteindelijk een andere auto gehuurd en de eerst volgende werkdag, CarDelMar gebeld en de situatie uitgelegd.
Zij gaven mij het gevoel dat alles in orde kwam en ik moest gaan genieten van de vakantie. Het was de eerste keer dat ik bij CDM een auto heb gehuurd, dus heel erg zeker ben je er niet van. Afijn, na de vakantie komt het uur van de waarheid dichter en dichterbij. Na wat mailcontact met CDM en het insturen van de rekening, kregen we het gevraagde gedeelte uitgekeerd.
Voor ons komt er geen andere verhuurmaatschappij meer op vakantie, alleen CDM! Wij zijn echt dik en dik tevreden met hun service!
Sterke punten
Klantenservice na de vakantie; contactmomenten tijdens de vakantie; het geduld tijdens het mailen
partners van cardelmar
Cardelmar: alleen communiceren in het engels. Is niet erg klantvriendelijk voor een Nederlander.
Partner Firefly heeft haar zaakjes niet voor elkaar.
Voor een standaard navigatiesysteem vraagt men 5,-- per dag, extra bovenop de prijs, die in Nederland betaald is. Pure diefstal. Als ik niet zou betalen: haalt men de navigatie uit de auto? Dan een alternatief voor de categorie Ford Mondeo: Fiat 500. Schandalig. Onder druk betaald. Vervolgens een vuile auto, zowel binnen als buiten. Electronisch info systeem: volledig de weg kwijt. Ruitenwissersproeiers werken niet.
Eerdere huur via Cardelmar was prima, maar de partner Firefly kunnen ze beter afwijzen.
Auto inleveren: niemand te zien.
Sterke punten
Heel veel aanbod
Zwakke punten
Communicatie uitsluitend in het engels.
Is er controle over de partners/verhuurbedrijven?
schijf een positief bericht
Schrijf een positief bericht anders wordt deze niet vermeld.
Dus hier geen auto huren.
Sterke punten
ze verdienen goed aan je.
Verhuurder en onderverhuurders wijzen altijd je claim af, of verwijzen naar elkaar.
Zwakke punten
allemaal oplichters
Dankzij CarDelMar alles toch nog goed gekomen
Wij hebben een auto gehuurd via CarDelMar bij RecordGo. We hebben bij de reservering gelijk een All Inclusive Plus verzekering afgesloten. Bij het inleveren vonden ze bij RecordGo schade aan de auto. Er zat een kras ergens onder de voorbumper. Iets wat ons als huurder nooit zou zijn opgevallen. Men lacht je gewoon uit bij RecordGo. Wat een oplichters zijn dat. Totale kosten bijna 400,-!!! Als je thuis komt is het ook al afgeschreven van de VISA card. Heb gelijk online de schade gemeld. Zelfde dag bevestiging dat schade gedekt is. Ongeveer 14 dagen later geld op mijn rekening. Dank je wel CarDelMar voor de snelle afhandeling!
Sterke punten
- Online schadeafhandeling.
- Uitkomst beoordeling binnen 1 dag.
- Geld rond 14 dagen na melding ontvangen op rekening.
Zwakke punten
- Alles moet in het engels
al jaren positieve ervaring met Cardelmar
Al een jaar of 5 maak ik zeer regelmatig gebruik van Cardelmar. Tot volle tevredenheid! In alle jaren een keer hulp moeten zoeken over een verhuurder (er was geen auto beschikbaar). Dat werd onmiddellijk keurig opgepakt en ook opgelost door Cardelmar.
Om een en ander te blijven controleren kijk ik ook altijd wel bij andere verhuur-sites: de prijs inclusief de afkoop van eigen risico is vaak de meest gunstige. Die afkoop van eigen risico raad ik iedereen aan, want dat scheelt echt veel geld en het scheelt bij het ophalen van je huurauto ook nog een boel tijd.
Sterke punten
Goede prijs inclusief afkoop eigen risico
Zwakke punten
- geen zwakke punten; wel prijs blijven vergelijken.
Zeer goede bemiddelaar!
Ben zeer tevreden over car del mar. Huur al zeker 6 jaar op een rij bij hun een auto voor mijn vakantie. Zowel in Griekenland, Portugal alsook op Ibiza geen problemen gehad.
In de laatst genoemde hadden we een schade gereden, gelukkig hadden het geld (na een beetje wachten, 1 maand) netjes terug gekregen.
Dit jaar testen we car del mar in USA uit. Hopelijk gaat het net zo goed als voorgaande jaren.
Sterke punten
- Duidelijk
- Vele merken
- Geen addertjes
Zwakke punten
- Contact is prima maar vond 1 maand wachten op geld toch een beetje lang
Perfect
Na lang zoeken op internet en lezen van reviews, toch gekozen voor CarDelMar (die leken toch de beste kaarten te hebben). Voorheen alleen ervaring met Autoeurope in Portugal. Nu dus CarDelMar in Griekenland. Dat is ons prima bevallen. Hadden een auto direkt op de luchthaven van Heraklion. Er werd netjes op ons gewacht (auto stond al klaar omdat we vluichtnummer hadden opgegeven). Geen gedoe, konden meteen op pad.
Terugbrengen ging ook vlekkenloos. Verzekering bij CarDelMar was wezenlijk goedkoper als ter plaatse, dikke aanrader dus. Maar gelukkig heb ik de verzekering niet hoeven aan te spreken.
Minder is de borg, maar dat is bij alle autoverhuurders zo helaas. Maar positief; de borg wordt geblokkeerd en niet afgeboekt. Dus direct na inleveren heb je het bedrag ook weer ter beschikking.
Voor herhaling vatbaar!
Sterke punten
Website
Prijs
Voorwaarden
Snel ophalen/inleveren
Zwakke punten
borg (net als alle andere)
Car Del Mar prima
Auto gehuurd via CarDelMar. Eerst via de site, was om een of andere reden niet binnengekomen. Daarna via de telefoon contact gezocht en zo de reservering gemaakt. Goede prijs, en op de lcuhthaven stond een prima auto gereed. Moesten daar wel 100 euro borg betalen waar we niet van op de hoogte waren, maar die is nadat we de wagen weer netjes hadden terug gebracht ook weer keurig terug gestort. Kortom geen problemen, prima verlopen.
Sterke punten
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zwakke punten
Er had een duidelijke communicatie moeten zijn over de borg die we nog moesten betalen.
Onbekend maar een blijvertje
Heb al verschillende malen gehuurd met andere bedrijven (lees: Autoeurope, sunnycars etc.). Cardelmar had de beste aanbieding dit keer en dus maar de proef op de som genomen. Omdat ik al ervaring had met het hele bemiddelaarssysteem wist ik wat me te wachten stond.
Aangekomen bij Maggoire op Palermo LH kreeg ik keurig de auto (de categorie) mee die ik had geboekt. Geen extra verzekeringen en geen volle tank kopen o.i.d., wat ik ook veel heb gelezen overal (dit schijnt vooral bij de Spaanse verhuurders een probleem te zijn). Had ook via cardelmar het all inclusive pakket geboekt zodat ik ingeval van schade ook netjes mijn geld zou terugkrijgen. Dit heeft zich geloond!
Op de laatse dag had ik net dat ene muurtje niet gezien. Achterkant aan diggelen, dus ik in de stress (was mijn eerste schade). Ik meteen cardelmar gebeld, die hebben me keurig uitgelegd wat ik moest doen (zelfs in het nederlands). Schade rapport en rekeningen ingeleverd bij terugkomst. Het heeft 2 weken geduurd voordat ik mijn geld terug had, maar alles was wel netjes afgehandeld. Zeer professioneel, volgende keer weer!
Groeten,
Renee
Sterke punten
- net en informatief aan de telefoon
- duidelijke webpage
- doen wat ze zeggen
Zwakke punten
- het duurde me net iets te lang om mijn geld terug te krijgen (2 weken, dat kan korter)
Prima
Via CardelMar een auto gehuurd in Porto, alles is prima verlopen, we werden netjes op vliegveld Porto opgehaald, naar de autoverhuurder gebracht, prima uitleg (in het engels) gekregen. Ons werd niets aangesmeerd, we hebben eerder extra kosten bespaard door eerlijke voorlichting over verhuur tolkastje.De auto was nagenoeg nieuw en schoon.
Geen klagen
Wij hebben op Ibiza voor 2 weken een auto gehuurd via hun. Auto was in orde alleen de opdringerige wijze waarop de leverancier ons nog een extra verzekering wilde verkopen beviel ons niet. Dit heeft dan ook niets met car del mar zelf te maken. Na 10 minuten strijd toch de auto meegrekegen zonder extra verzekering (die hadden we tenslotte al voor een fractie van de prijs geboekt bij car del mar).
Auto op Ibiza was ideaal, AC is een must en je kunt alle op je gemakje bekijken en eens naar de minder bezochten baaien gaan. Voor herhaling vatbaar zou ik willen zeggen!
Tip: Laat je geen verzekering aandraaien door de lokale verhuurders, car del amr heeft dit zelf al goed geregeld.
Sterke punten
makkelijk boeken, overzcithelijk, "what you see is what you get", prijstechnisch de voordeligste
Zwakke punten
- opdringerige leverancier op Ibiza
Zeer goed bevallen
cardelmar is ons voor de 2e keer oprij zeer goed bevallen. Hadden een auto in Portugal gehuurd (in Porto opgehaald en in Lissabon teruggebracht). Kregen bij aankomst een prachtige en schone auto die nog net geen 10.000 km gelopen had. Reis is goed verlopen, geen problemen gehad en ook het terugbrengen ging vlekkenloos. Volgend jaar weer!
Groeten Patrick
Sterke punten
service, prijs, eenvoud
Zwakke punten
?
Perfecte bemiddeling
Wij zijn prima geholpen door cardelmar, voor onze huurauto in Canada. De auto's hier waren stukken goedkope dan bij Sunny cars of Autoeurope (die ik eigenlijk beter ken). Omdat ik dit bedrijf niet echt kende heb ik voor de zekerheid gebeld met hun klantenservice. Ben keurig in het Nederlands te woord gestaan en perfect geholpen met mijn vragen. Ik had namelijk desastreuse verhalen gehoord van vrienden van ons, over de verzekering van een huurauto. De klantenservice had me helemaal gerust gesteld, heb daarna online geboekt. Dit was zeer overzichtelijk en makkelijk overigens. We hebben direct voor Avis gekozen omdat we deze kende vanuit eerder autohuureraringen.
Eenmaal geland in Vancouver, konden we probleem loos en zonder gedoe in een gloednieuwe auto instappen. De hele reis geen problemen gehad en bij het inleveren ging ook alles goed (daar hadden we dus een beetje angst voor).
Voor onze volgende reis naar Zuid-Afrika hebben we alweer geboekt bij hun. Vanuit ons dus een echte aanrader!
Liefs,
Kristina
Sterke punten
prijs, vriendelijkheid, komen afspraken na, kennis van zaken, betrouwbaar
Zwakke punten
Nog niet bekend, maar ik houd jullie op de hoogte!
Super!
Alles top in orde. Hadden een auto gehuurd vanaf Orlando en hebben 2 weken in Florida getourd. Auto was dik in order en hadden geen extra kosten. Ze hadden de beste prijs en ik had echt overal gekeken :). Ik huur hier in iedergeval vaker vanaf nu.
Al jaren de beste prijzen en excellente service
Wij (ik en mijn vrouw) huren al jaren lang via Car del mar. Hebben in Italie, Kroatie, Portugal en Thailand met ze gehuurd en geen problemen gehad. Prijzen zijn bijna altijd de beste. Had 1 keer een schade (in Kroatie) en dat is na terugkomst netjes en snel afgehandeld zonder problemen. Aanrader voor iedereen die voor een fijne prijs een auto wil hebben tijdens de vakantie.
Sterke punten
prijs
service
Zwakke punten
geen
Kan niet beter!
Heb de laaste 2 keer een auto gehuurd bij cardelmar (1x Curacao en 1 keer Spanje). Is me beide keren zeer goed bevallen. Auto's waren goed en je kan zelf je verhuurbedrijf uitkiezen (Had Alamo op Curacao en Centauro in Spanje). Prijzen zijn scherp en hebben geregeld leuke kortingen met hun nieuwsbrief. De verzekeringpaketten waren me nog niet helemaal duidelijk maar na wat grondig doorlezen op de webiste was het opgeheldert.
P.S. Let wel op de soort tankregeling, in Spanje moesten wij bij aankomst wij voor de volle tank benzine betalen (wat redelijk duur was). Nagelezen in de voorwaarde dat dit bij deze verhuurder verplicht is. Al met al was dan Avis goedkoper gewezen via cardelmar achteraf, maarja, you live you learn ;).....
Grtz, Simone
Simon
Sterke punten
- Webiste is helder
- Prijzen zijn erg goed (bijna altijd de voordeligste)
- Kan zelf je verhuurder kiezen en alle info is vooraf beschikbaar
Zwakke punten
- DE tankregelingen kunnen een beetje nadrukkelijker worden weergegeven zodat je er niet zo snel overheen leest :)
Al jarenlang betrouwbaar
Wij huren al zeker 5 jaar onze auto voor de vakantie in Frankrijk, bij Car del mar. En ieder jaar hebben zij de beste prijs en goede condities. De website is makkelijk en je kunt ook filteren wat je wilt hebben (erg handig). Had de laaste keer wat vragen betreft de ophaaltijden en werd vriendelijk geholpen. Enige minpunt is dat de baliemedewerker bij Hertz ons ieder jaar weer een extra verzekering probeert aan te smeren (wat niet nodig is als je alles via Car delmar regelt). Ga zo door iig!
Groeten,
Ralf
Sterke punten
- Betrouwbaar
- Website
- Goedkoop
- Goede klantenservice
Zwakke punten
- Kan zo niets vinden
Alles perfect geregeld
Hebben voor onze reis naar Portugal een auto gehuurd bij cardelmar. Zij waren verre weg het goedkoopst, dus hadden gevoel dat misschien iets anders niet zou kloppen. Niets bleek minder waar, bij aankomt in Lissabon netjes te woord gestaan en kregen zelfs een gratis upgrade omdat de geboekte categorie niet meer beschikbaar was. Geen extra kosten gekregen en alles is prima verlopen. Hadden ook de All inclusive plus verzekering genomen zodat als er iets gebeurde het netjes opgelost wordt. Gelukkis is er niets gebeurd en alles is op rolletjes gelopen. Boek dit jaar weer voor onze volgende vakantie! Bedankt.
Sterke punten
- Top prijzen
- Bieden wat ze beloven
- Website is overzichtelijk (je ziet wat je boekt)
Zwakke punten
- Geen