Malaga car hire - Delpaso - Car hire Malaga Airport
Car hire Malaga airport. No cancellation fee and Full/Full option. Pay on arrival or get a discount for prepaidment. Compare our All inclusive Pack.
Zoals reeds bij meerdere reviews van toepassing: oplichting daar voornamen voluit op de credit card dienen te staan en geen initialen. Mastercard hanteert initialen; EasyJet booking hanteert creditcard op naam van de bestuurder; naamgeving in NL is anders dan in Spanje en in US, Midden Oosten, Verre Oosten etc. maar niet voor Delpaso. Zij schrijven voor !! Kostte me € 207 extra (alles incl verzekeringen waren al geboekt en betaald met de zelfde credit card). O ja; logisch, de extra € 207 kon ik wel betalen met mijn credit card ?? Ver van wegblijven.
\\\\\\\\r\\\\\\\\nDel paso is een organisatie die op criminele wijze extra geld buit maakt. \\\\\\\\r\\\\\\\\nZe schrijven in hun voorwaarden dat je creditcard voorzien moet zijn van je voornaam. Plus schrijven ze dat het voor kan komen dat ze je pincode willen weten voor mogelijke transacties?\\\\\\\\r\\\\\\\\nNiemand heeft haar of zijn voornaam op de creditcard en daarmee liggen er direct briefjes klaar waarop ze schrijven wat je moet betalen anders krijg je de auto niet mee. \\\\\\\\r\\\\\\\\nMet ons vele mensen met hetzelfde probleem. Wij hoefden �maar� 120 e bij moeten betalen want we kregen dan ook een barrel mee. De andere vele malen hoger. Gelukkig hadden wij een verzekering die de 1200 aan risico dekte. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nNooit meer naar deze criminele organisatie. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDat de luchtvaartmaatschappij hiermee in zee gaat is ongelofelijk. \\\\\\\\r\\\\\\\\n
Ik heb hier een auto gehuurd via discovercars. Enorm slecht behandeld door de medewerkers van Delpaso toen ze hoorden dat ik de volledige dekking bij discovercars had afgesloten en niet bij hun. Het begon met het dreigen van het niet meegeven van de auto, omdat we 3 minuten te laat waren. Vervolgens moesten we de auto zelf maar controleren op gebreken. Zij konden mij geen service verlenen en ik moest geen contact met ze opnemen als ik een ongeluk maakte of er iets met de auto was.
Bij het inleveren van de auto ging het pestgedrag door. Andere klanten die wel een volledige dekking bij hun hadden genomen werden eerder geholpen dan wij. Ze lieten ons bewust wachten. Bij het controleren van de auto(had meerdere deuken) op schade waar ik gelukkig foto's van had gemaakt kwamen ze met een mini krasje die ik over het hoofd had gezien en geen foto van had gemaakt en zeiden dat ze dit keer deposit van 1600 euro teruggeven, maar de volgende keer dit niet te zullen doen als ik de volledige dekking niet bij hun afneem.
Huur hier nooit!!! "Ineens" klopte mijn pi code niet van mijn creditcard en werden we geforceerd om een verzekering van €275,00 extra af te sluiten. De rest van de vakantie deed mij pincode het prima. Daarna kregen we een oude volkswagen met versleten koppelingsplaten en twee zachte banden.
Sterke punten Dat ze snel uit Malaga en Spanje vertrekken.
Bij terugbrengen bleek het slot van onze auto geforceerd te zijn. Wij wisten dat niet want hadden alleen maar de afstandsbediening gebruikt.
De dame die de inspectie deed, had dit probleem binnen een paar seconden ontdekt. Ik had fors moeten betalen als ik niet via een videofilmpje had kunnen aantonen dat dit al zo was toen ik de auto ophaalde. Toen ik vroeg waarom dit niet op papier stond toen ik de auto ophaalde had ze geen idee. Ik ben nog een paar auto's gaan bekijken en er bleken meerdere auto's hetzelfde probleem te hebben. Schandalig!
Expérience regrettable.
Quand on a envie de traiter les clients comme des animaux, on va travailler à la ferme. Je n'ai jamais vu aussi malpoli, irrespectueux que cet agent de location de voiture. Après lui avoir demandé de parler poliment et de répondre à mes questions de manière courtoise, il commence à chuchoter en espagnol à lui-même. Et il n'a plus voulu me répondre. C'est quand même incroyable d'être aussi mauvais professionnellement.
Changez votre profession si vous êtes incapable de répondre de manière courtoise à vos clients. J'ai dû demander à une autre personne de me répondre alors que l'autre était caché dans sa grotte ne voulant rien savoir. C'était vraiment pitoyable.
De plus, un couple avec un bébé était avant moi et la famille est sortie écœurée du comportement de l'agent.
La seule solution qu'on vous proposera quand quelque chose ne va pas, c'est de vous faire payer plus. Vous êtes capable de payer plus ? Pas de soucis, voici quelques morceaux de pains par terre que vous pouvez manger comme des pigeons.
A fuir.
Aucun professionnalisme et tant mieux aux personnes qui ont été satisfaits, vous êtes passés dans les mailles du filet quand je vois certaines notes.
Quand je vois après mon expérience que la compagnie avait une note moyenne de 3.6/10 sur le site où j'ai commandé, ça m'a donné la leçon de regarder à deux fois avant de réserver mes vacances auprès d'une compagnie.
Notes clients falsifiés pour attirer les touristes ? C'est une pratique qui devient courante. Méfiez-vous et allez chez quelqu'un d'autre.
Ik stond daar en ze vertelde me doodleuk dat ze me geen auto meegaven als ik de extra verzekering niet nam. Het contract interesseerde hen niet zegde ze. Een ander koppel had juist hetzelfde aan de hand.En die werden dan ook nog eens de huid volgescholden.Zo.een een een Verhuur firma's moesten ze onmiddellijk de deuren sluiten. Oplichting!
Sterke punten Oplichten
Zwakke punten Ze lichten meerdere klanten gelijk op, dan valt het wel iets teveel op als die het van elkaar horen.
ONTELBAAR VEEL OPMERKINGEN... WEGBLIJVEN !!!
1. Bij aankomst blijkt er niemand (zoals beloofd) op ons te staan wachten en kunnen we zelf onze weg zoeken naar de ophaalbus voor de auto. Mooi welkom.
2. Aan het bureau moet alles snel gaan (time is money) en is de dame aan de balie redelijk agressief... Mooi welkom 2.
3. Ik word gepusht om een verzekering te nemen die ook de eerst 1500 EUR aan schade dekt. Aangezien ik zo'n verzekering reeds in België heb afgesloten, weiger ik. Ik krijg een storm van verwijten dat het niet klopt en dat het in het belang van mezelf toch de beste optie is. Ik weiger.
4. Omdat ik niet inga op het aanbod, word ik geduwd in volgend nieuwtje: 90 EUR betalen voor een benzinetank van 55 liter (waarde: 65 EUR) en terug volledig 'empty' inleveren. Dit staat niet in het oorspronkelijke contract, dat terugbetaling van de resterende brandstof belooft. Die restitutie komt er na aftrek van 35 EUR administratiekosten, volgens het eerste contract.
Kortom, ik kan eigenlijk niet anders dan ondertekenen voor de volledig lege benzinetank (die ik nooit kan leegrijden op vijf dagen / 900 km) en de onnozele administratiekosten.
Ik wil hier weg.
5. Ik krijg geen uitleg over de VW Golf die ik nog nooit bestuurde: zoek het zelf maar uit.
6. Aangezien ik de wagen graag om 5 am wil inleveren, zal ik een toeslag van 40 (veertig) EUR moeten betalen, aangezien ik buiten de kantooruren aanklop. Op deze manier kan je nooit een grote maatschappij worden (24/7!).
7. De wagen is op heel veel plaatsen (15?) beschadigd. Als ik hier iets over meld, krijg ik volgend bizar antwoord: trek maar foto's en dat regelen we later wel. De twee bedienden blijven achter hun desk.
8. Bij aflevering van de auto om 5 uur 's morgens stuit ik op een andere bediende die dezelfde opleiding 'golddigger' heeft gevolgd: ik had opgegeven dat ik de wagen om 7.30 am zou inleveren en dat gaat extra's kosten... Aangezien mijn geduld nu echt wel op is, werp ik hem volgend verwijt naar z'n kop: ik heb al 40 EUR bijbetaald om vroeger te kunnen inleveren. Hij is een beetje verbaasd dat ik een beetje boos ben en zegt dat ik dan maar een mailtje naar het kantoor moet sturen. Ik beloof om dit bedrijf in de juiste schijnwerpers te plaatsen...
Kortom, DEL PASO staat voor mij gelijk met THE WILD WEST...
Cijfers: Voor 6 dagen had ik de oorspronkelijke huurkosten van 68,47 EUR + benzine in gedachten.
Het is uiteindelijk 233,47 EUR geworden.
Volgende keer huur ik opnieuw bij een erkende maatschappij en in de luchthaven. Het kost waarschijnlijk minder aan Euro's en veel minder aan ergernis.
Ik hoop tenslotte dat dit objectieve review andere mensen kan overtuigen om niet in het valse plaatje van deze maatschappij te stappen die maar één doel voor ogen heeft: zo snel als mogelijk veel geld maken.
Sterke punten mooie en vinnige wagen, echter vol beschadigingen
Worst experience ever, rude staff unhelpful no manager no supervisor, claimed bank card not working after confirming with bank that there's no issue but I think the issue was us not taking their added insurance.
15 min later, booked car, bank card miraculously worked and perfect customer service with Goldcar.
We waren zo dom om niet van tevoren de reviews te lezen en inderdaad...
Ook mijn creditcard werd niet geaccepteerd.
Waardoor we gedwongen werden een dure verzekering af te sluiten.
Is daar aan de orde van de dag. Goede handel voor ze.
Vervolgens moest deze verzekering worden betaald. En ja hoor, daarvoor was mijn creditcard wel goed genoeg.
Boeven zijn het.
Zwakke punten Ze kloppen je onnodig veel geld uit de zak.
Zelfde gedoe als andere klanten bij Del pasoHet zogenaamde probleem is de initialen op de creditcard. Dus flink dokken ter plaatse of geen auto. Alsof mijn volledige doopnamen op de creditcard zouden passen? Lijkt een handeltje te zijn met cartrawler. Ongehoord!!
Sterke punten Slecht gevoel bezorgen bij Start van vakantie
Auto geboekt via Cheaptickets.nl. In hun mail waarin de boeking van de auto wordt bevestigd en die je moet tonen bij het ophalen van de auto (zoals bovenaan de mail staat) wordt opgesomd welke documenten je moet tonen : een geldig rijbewijs en paspoort en een creditcard met voldoende ruimte OP NAAM VAN DE HOOFDBESTUURDER. Bij Delpaso blijkt mijn creditcard niet acceptabel, omdat deze alleen voorletters bevat en geen volledige voornamen. Wie in Nederland heeft een creditcard op volledige voornamen? En waarom wordt je identiteit niet vertrouwt als je toch je paspoort (met volledige voornamen en foto) en je rijbewijs (met initialen en foto) kunt tonen? Ter plaatse nog gebeld met Cartrawler die slechts meldde dat ik maar een klachtenformulier moest invullen. Kreeg de auto niet mee, zodat ik uiteindelijk 's nachts een taxi heb moeten nemen voor een hoop geld. Ik ben ook niet gecrediteerd voor de huur van de auto die ik niet heb meegekregen. Schandalig. En iedereen wijst mijn klacht af. Ergens weggestopt in de mail van Cheaptickets.nl zit een voucher (amper zichtbaar op de geprinte versie, en waarom zou je, de mail is volgens Cheaptickets.nl voldoende). Onderin de voucher (van Cartrawler) staat dat er geen afkortingen mogen voorkomen op de creditcard. Eerder dit jaar 2 x een auto gehuurd (ook in Spanje) en geen problemen gehad. Cartrawler zit daar wel steed tussen.
Nooit problemen gehad met autohuur op onze vele reizen. Dit was/is de eerste keer met Delpaso. Via Ryanair een auto gehuurd + extra verzekering afgesloten. Voor elkaar dus... dachten we. Bij de balie van Delpaso kregen we de keuze: of extra verzekeren (285-) of geen auto. Daar sta je dan, met twee kinderen, bagage na een vermoeide reis. Nog geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Ryanair, wat helaas niet lukte. We hadden niet veel keuze, moesten extra verzekeren. Volgens Delpaso was namelijk de extra verzekering die we thuis al hadden afgesloten totaal niet toereikend (volgens de baliemedewerker: commerciële handel van Ryanair).
Bij thuiskomst hebben we direct contact gezocht met Ryanair (CarTrawler). Telefonisch en per mail. Verhaal verteld en gevraagd wat we hadden moeten doen op dat moment. We krijgen totaal geen antwoord. Alleen wat algemeen gepruttel dat ze het vermelden en een sorry voor het ongemak! Inmiddels de 5e mail verstuurd (met dezelfde vraag: wat we hadden moeten doen?)
Wat een mega oplichters!
Nooit geen Delpaso meer voor ons!
Nooit geen probleem gehad zelfs dit jaar nog een auto gehuurd in Portugal. Nu werd mijn creditcard niet geaccepteerd omdat er een afkorting op stond. Ryanair keurt dit wel goed bij het boeken van een vlucht en hotels. Maar de auto kregen we niet mee. Moesten een nieuw contract aangaan bij Delpaso met de zelfde credit kaart. En natuurlijk meer dan het dubbele betalen. Schuld werd afgeschoven naar Ryanair. Wij hebben op geen enkele bankpas onze volledige voornamen staan. Naar meer dan 1 1/2 uur discuseren geen auto met het openbaar vervoer verder gereisd.
Sterke punten Geen stelletje oplichters
Zwakke punten Bij alle balies moesten de mensen extra kosten betalen.
Onbeschofte oplichters bende! Proberen je met brandstofkosten verzekeringen en administratiekosten op te lichten. Als daar niet in mee gaat weigeren ze je de auto mee gegeven. Sta je daar laat in de avond. Voorbeeld je huurt auto met een tank inhoud van 58 liter rekenen ze 120 euro dwz. meer dan 2,00 per liter. Een liter diese kost op dit moment tussen 1,20 en 1,33.
Je boekt auto voor 50 en willen dat 375 aftikt ditvalles door verzonnen kosten. Gewoon Oplichters!!!
Prima auto maar bij terugkomst zogenaamd schade; krassen op de velg...
Stonden ook op mijn fotos van vertrek maar ze vonden ze nu erger/ beter zichtbaar.
Geen keus en moest 150 euro aftikken.
De chauffeur die ons naar het vliegveld bracht (van deze autoverhuur) zegt dat ze dit bij iedereen doen die geen verzekering aan de balie bij Delpaso afsluit,
Wegblijven hier!
Via Ryanair hadden we voor een spotprijs via Delpaso een auto gehuurd met aanvullende dekking via Axa. Vanaf het vliegveld rijden regelmatig pendelbusjes die je binnen 5 minuten bij Delpaso brengen. Bij aankomst kregen we vlot de auto mee. De teruggave ging nog sneller, na een snelle inspectie stonden we binnen 2 minuten weer buiten, de betaalde borg werd direct teruggeboekt. Prima ervaring dus met deze verhuurder
Alles is bij Delpaso goed geregeld.
Bij aankomst op het vliegveld word je opgevangen en in de richting van de shuttle gestuurd.
Na 10 minuten bij Del Paso.
De auto die ik had gehuurd was er niet dus kreeg ik een mercedes er voor in de plaats voor hetzelfde geld.
Ik wilde volledige verzekeringsdekking en moest voor 9 dagen 170, betalen.
Omdat ik via internet had geboekt was ik gelijk VIP klant.
Een van de voordelen ervan is ,dat je voortaan gelijk geholpen word,dus niet in de rij hoeft aan te sluiten.
Ik hoefde ook geen borgblokade op mijn creditkaart te nemen en ook geen volle tank alvast te betalen.
Ik heb de 170 afgerekend en dat was alles.
Bij het inleveren van de auto hoefde ik alleen de sleutel maar af te geven en voor de rest niets.
Het is de perfecte manier van auto huren.
Geen creditkaartborg of wat dan ook.
Gewoon betalen en voor de rest niets.
Volgende keer zeker weer naar Del Paso autoverhuur in Malaga.
Sterke punten Snel en efficiënt ,geen borg of van te voren een tank betalen.
Je betaalt wat je koopt.
Delpaso car hire is een betrouwbare partner om een auto te huren.
We huurden reeds verschillende keren een auto bij hen en zijn steeds tevreden geweest.
Wij zijn ervaren huurders van een auto in Spanje. Bij het boeken van een auto via de site van Del Paso, verschijnt een pop up waarin 3 categorieën staan. Bij de duurste "All inclusive " staat onder "excess", "No excess". Daar zoek ik altijd naar. Dan denk je dus: ok. Na aanrijding werd direct 1300(!) euro op mijn creditcard geboekt. Bleek dat onderaan het huurcontract (dat je in de drukte tekent na de mondeling bevestiging ("No excess) te staan "una franquicia de 1000". 1000 euro dus naar de haaien, en kennelijk ook nog eens 300 voor ??.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Contract en informatie op de site zijn zeer verschillend Misleidend dus.
Wij hebben onlangs voor een 6de keer een wagen gehuurd op twee jaar in Spanje. De eerste via verhuurbedrijf FireFly, dan 4 keer via het verhuurbedrijf Record Go, en nu bij het verhuurbedrijf Del Paso.
Ik begrijp absoluut niet waar de negatieve commentaren over de laatste twee verhuurbedrijven vandaan komen en vond het dan ook nodig om toch even onze bevindingen mee te geven.
Volgens mij komt het vaak door de klant zelf, dat hij nadien met een slecht gevoel achterblijft. De eerste keer hebben ze ons bij FireFly ook gerold. Wij hebben toen uiteindelijk ook dubbel zoveel betaald als eerst gedacht, oa. door de opdringerige wijze van het verkopen van de volledige omnium, brandstofsupplementen, etc .
Ik heb toen gezworen dat dit ons geen tweede keer ging overkomen en heb vanaf dan de huur van mijn wagen gewoon beter voorbereid.
Welke tips kunnen we geven ?
Lees de algemene voorwaarden van het betreffende verhuurbedrijf, alvorens te boeken.
Die kan je vinden op hun website. Daar staan alle belangrijke zaken in die men moet weten.
Als je geen extra, volledige omnium wil betalen, laat de limiet van je kredietkaart tijdelijk verhogen, zodat het geen enkel probleem is dat ze een bepaald bedrag blokkeren als waarborg.
Controleer zelf het voertuig uitvoerig op aanwezige schade, voor vertrek. En laat dit ook schriftelijk bevestigen. Niet aanvaarden dat ze mondeling zeggen dat ze weten dat die schade aan het voertuig is.
Gebruik je voertuig als een goede huisvader, dus met respect.
Ga, voor je het voertuig terug inlevert, naar de carwash. Dit kost maar een paar euro, maar wordt absoluut gewaardeerd door het verhuurbedrijf.
Ga voldoende op tijd naar de luchthaven om je wagen binnen te leveren, zodat je niet onder tijdsdruk komt bij de expertise van je wagen.
Als alles ok is aan het voertuig, laat dit op papier bevestigen.
Ik heb een volledige jaaromnium afgesloten via insurance4carhire.com. Voor 57 ben je dan verzekerd tegen eventuele schade die je toch moet betalen aan je huurwagen. En dit voor een heel jaar, in heel Europa. Geen geld dus .
De laatste 5 keer dat we een wagen gehuurd hebben (via Record Go en Del Paso), is alles super vlot verlopen, zonder één enkel probleem.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat de negatieve kommentaren vaak te wijten zijn aan de klanten zelf, omdat zij zich onvoldoende geïnformeerd hebben of omdat ze niet wisten hoe het juist werkt in Spanje.
Als je minder dan de helft wil betalen dan de grote verhuurbedrijven (Avis, Sixt, etc ), moet je gewoon iets meer op je hoede zijn.
Maar als je je niet laat intimideren door de verkoopspraatjes, goed voorbereid bent en de wagen behandeld zoals je eigen wagen, kan je met de uitgespaarde euros veel leukere dingen doen dan die euros te besteden aan dure huurautos.
Voor mij krijgen zowel Record Go, als Del Paso dus wel een hele dikke +.
Sterke punten * Correcte afhandeling huur wagen, zowel bij aflevering als binnenleveren voertuig.
* Geen wachttijden aan balie.
* Spotprijs.
beste mensen,
meestal ervaar je pas naderhand dat je bent opgelicht helaas. echter deze mensen zijn daar zo bedreven in, dat het voor hun de normaalste zaak van de wereld is! we hebben een auto gehuurd bij delpaso malaga, we zouden een mooie peugeot krijgen werd ons medegedeeld in de mail. bij aankomst werd dit als vanzelf sprekend voor hun, een kia carnaval. we waren met 6 mensen en volgens hun geen andere auto beschikbaar voor 6 pesonen. hoewel wij per mail toch lekker zijn gemaakt met heel ander type auto. dit dan maar geaccepteerd want na de vlucht wil je toch lekker door naar je verblijf. en dat is lastig zonder auto. het meisje vertelde de gang van zaken, borg, brandstof enz..!
we kregen de sleutel mee en ze liep niet eens mee naar de auto, wel vermelde ze dat het formulier dat we mee naar de auto kregen konden gebruiken om eventuele schade aan te geven die wij constateerden! bij het aanzien van de auto viel ons allen meteen op dat er twee flinke krassen op de rechterzijkant van de auto aanwezig waren. dus weer naar binnen om dit aan het meisje te vermelden! ooh ja zegt ze daar zijn we van op de hoogte there is a damage on the right side of the car. verder reed de auto fijn en hebben we fijne dagen gehad. echter bij terug komst op verhuur bedrijf begon het. een andere onvriendelijk vrouwmens! nam de papieren mee naar buiten maakte een rondje om de auto en kwam naar binnen. ze legde de papieren bij een collega en gebaarde deze dat er schade was. de man die de papieren overnam van haar liep ook weer naar buiten om de auto en wij liepen mee, voelden de bui al hangen!! you made damage zei hij koeltjes. nou wij dus even duidelijk gemaakt dat die schade welke hij aanwees de zelfde krassen waren die er al opzaten bij aanvang huur! en hem het meisje aangewezen welke ons de auto verhuurd heeft en dat zei er van op de hoogte was!!! alsof door de bliksem getroffen keek ze verbaasd en zei dat daar niets van waar was!!! wij waren ons al flink aan het beseffen wat hier gaande was!!!!! sorry sir zei de mannelijke verhuurder, we moeten 360 euro schade vergoeding innen!! want mijn collega bedoelde een andere schade aan de auto namelijk aan de andere kant en op de spiegel waar een miniiiiiiiiiimaal krasje terug te vinden was. dus wij gaan er vanuit dat u de schade heeft gemaakt. wat dus 1000% niet zo was. en hun hebben de wetenschap dat je vliegtuig moet halen, geen poot hebt om op te staan want hun hebben de creditcard al borg van 1200 euro en jou in hun macht.!! de oplichters.
de manager was natuurlijk niet daar enz... enz... nu lees ik overal natuurlijk dat zij hiervoor bekend staan!!!
maar de bloeddruk schiet alweer omhoog, en wil iedereen waarschuwen voor deze bende!!!!
mensen kijk uit en ga zeker niet naar deze bende!!!
Sterke punten geen
Zwakke punten andere auto dan beloofd, hoge borg, oplichting met schade die je zogenaamd gemaakt hebt! volle tank rekenen ze 150 euro, die wordt verkenend wanneer je de auto terug brengt. onvriendelijk mensen
helaas wordt je hier ook weer belazerd!Ik boek altijd bij bco en neem dan de premium optie,dat is incl. alle verzekeringen maar bij delpaso moet je alsnog 65 euro betalen voor het casco van de auto,bij eerdere boekingen heb ik dit niet gehad.
verder had ik een ford fiesta gekozen maar kreeg een fiat panda,volgens hun een vergelijkbare auto,je moet wel een hele slechte bril ophebben om dat glashard te kunnen geloven..
Ben benieuwd wat bco hier aan gaat doen want het komt niet overeen met wat ze beloven op hun site.
Sterke punten mijn iphone was uit mijn zak gevallen en deze bleek na een telefoontje gevonden te zijn in hun ophaalbus!Pluspunt!
Zwakke punten je wordt afgescheept met een fiat panda,terwijl ze je lekker maken met een ford fiesta.
helaas smeren ze je hier een extra verzekering aan terwijl je al betaald hebt daarvoor.
Oplichting door Delpaso
Zoals reeds bij meerdere reviews van toepassing: oplichting daar voornamen voluit op de credit card dienen te staan en geen initialen. Mastercard hanteert initialen; EasyJet booking hanteert creditcard op naam van de bestuurder; naamgeving in NL is anders dan in Spanje en in US, Midden Oosten, Verre Oosten etc. maar niet voor Delpaso. Zij schrijven voor !! Kostte me € 207 extra (alles incl verzekeringen waren al geboekt en betaald met de zelfde credit card). O ja; logisch, de extra € 207 kon ik wel betalen met mijn credit card ?? Ver van wegblijven.
Sterke punten
Oplichting
Zwakke punten
Oplichting
Misdadig
\\\\\\\\r\\\\\\\\nDel paso is een organisatie die op criminele wijze extra geld buit maakt. \\\\\\\\r\\\\\\\\nZe schrijven in hun voorwaarden dat je creditcard voorzien moet zijn van je voornaam. Plus schrijven ze dat het voor kan komen dat ze je pincode willen weten voor mogelijke transacties?\\\\\\\\r\\\\\\\\nNiemand heeft haar of zijn voornaam op de creditcard en daarmee liggen er direct briefjes klaar waarop ze schrijven wat je moet betalen anders krijg je de auto niet mee. \\\\\\\\r\\\\\\\\nMet ons vele mensen met hetzelfde probleem. Wij hoefden �maar� 120 e bij moeten betalen want we kregen dan ook een barrel mee. De andere vele malen hoger. Gelukkig hadden wij een verzekering die de 1200 aan risico dekte. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nNooit meer naar deze criminele organisatie. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDat de luchtvaartmaatschappij hiermee in zee gaat is ongelofelijk. \\\\\\\\r\\\\\\\\n
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Scam bedrijf
Ik heb hier een auto gehuurd via discovercars. Enorm slecht behandeld door de medewerkers van Delpaso toen ze hoorden dat ik de volledige dekking bij discovercars had afgesloten en niet bij hun. Het begon met het dreigen van het niet meegeven van de auto, omdat we 3 minuten te laat waren. Vervolgens moesten we de auto zelf maar controleren op gebreken. Zij konden mij geen service verlenen en ik moest geen contact met ze opnemen als ik een ongeluk maakte of er iets met de auto was.
Bij het inleveren van de auto ging het pestgedrag door. Andere klanten die wel een volledige dekking bij hun hadden genomen werden eerder geholpen dan wij. Ze lieten ons bewust wachten. Bij het controleren van de auto(had meerdere deuken) op schade waar ik gelukkig foto's van had gemaakt kwamen ze met een mini krasje die ik over het hoofd had gezien en geen foto van had gemaakt en zeiden dat ze dit keer deposit van 1600 euro teruggeven, maar de volgende keer dit niet te zullen doen als ik de volledige dekking niet bij hun afneem.
Oplichters en criminelen
Huur hier nooit!!! "Ineens" klopte mijn pi code niet van mijn creditcard en werden we geforceerd om een verzekering van €275,00 extra af te sluiten. De rest van de vakantie deed mij pincode het prima. Daarna kregen we een oude volkswagen met versleten koppelingsplaten en twee zachte banden.
Sterke punten
Dat ze snel uit Malaga en Spanje vertrekken.
Zwakke punten
Alles..
Oplichters! Geforceerde sloten
Bij terugbrengen bleek het slot van onze auto geforceerd te zijn. Wij wisten dat niet want hadden alleen maar de afstandsbediening gebruikt.
De dame die de inspectie deed, had dit probleem binnen een paar seconden ontdekt. Ik had fors moeten betalen als ik niet via een videofilmpje had kunnen aantonen dat dit al zo was toen ik de auto ophaalde. Toen ik vroeg waarom dit niet op papier stond toen ik de auto ophaalde had ze geen idee. Ik ben nog een paar auto's gaan bekijken en er bleken meerdere auto's hetzelfde probleem te hebben. Schandalig!
Expérience affreuse
Expérience regrettable.
Quand on a envie de traiter les clients comme des animaux, on va travailler à la ferme. Je n'ai jamais vu aussi malpoli, irrespectueux que cet agent de location de voiture. Après lui avoir demandé de parler poliment et de répondre à mes questions de manière courtoise, il commence à chuchoter en espagnol à lui-même. Et il n'a plus voulu me répondre. C'est quand même incroyable d'être aussi mauvais professionnellement.
Changez votre profession si vous êtes incapable de répondre de manière courtoise à vos clients. J'ai dû demander à une autre personne de me répondre alors que l'autre était caché dans sa grotte ne voulant rien savoir. C'était vraiment pitoyable.
De plus, un couple avec un bébé était avant moi et la famille est sortie écœurée du comportement de l'agent.
La seule solution qu'on vous proposera quand quelque chose ne va pas, c'est de vous faire payer plus. Vous êtes capable de payer plus ? Pas de soucis, voici quelques morceaux de pains par terre que vous pouvez manger comme des pigeons.
A fuir.
Aucun professionnalisme et tant mieux aux personnes qui ont été satisfaits, vous êtes passés dans les mailles du filet quand je vois certaines notes.
Quand je vois après mon expérience que la compagnie avait une note moyenne de 3.6/10 sur le site où j'ai commandé, ça m'a donné la leçon de regarder à deux fois avant de réserver mes vacances auprès d'une compagnie.
Notes clients falsifiés pour attirer les touristes ? C'est une pratique qui devient courante. Méfiez-vous et allez chez quelqu'un d'autre.
Oplichting, blijf hier weg.
Ik stond daar en ze vertelde me doodleuk dat ze me geen auto meegaven als ik de extra verzekering niet nam. Het contract interesseerde hen niet zegde ze. Een ander koppel had juist hetzelfde aan de hand.En die werden dan ook nog eens de huid volgescholden.Zo.een een een Verhuur firma's moesten ze onmiddellijk de deuren sluiten. Oplichting!
Sterke punten
Oplichten
Zwakke punten
Ze lichten meerdere klanten gelijk op, dan valt het wel iets teveel op als die het van elkaar horen.
WELLCOME TO SPAIN, MOTHERFUCKERS!!!
ONTELBAAR VEEL OPMERKINGEN... WEGBLIJVEN !!!
1. Bij aankomst blijkt er niemand (zoals beloofd) op ons te staan wachten en kunnen we zelf onze weg zoeken naar de ophaalbus voor de auto. Mooi welkom.
2. Aan het bureau moet alles snel gaan (time is money) en is de dame aan de balie redelijk agressief... Mooi welkom 2.
3. Ik word gepusht om een verzekering te nemen die ook de eerst 1500 EUR aan schade dekt. Aangezien ik zo'n verzekering reeds in België heb afgesloten, weiger ik. Ik krijg een storm van verwijten dat het niet klopt en dat het in het belang van mezelf toch de beste optie is. Ik weiger.
4. Omdat ik niet inga op het aanbod, word ik geduwd in volgend nieuwtje: 90 EUR betalen voor een benzinetank van 55 liter (waarde: 65 EUR) en terug volledig 'empty' inleveren. Dit staat niet in het oorspronkelijke contract, dat terugbetaling van de resterende brandstof belooft. Die restitutie komt er na aftrek van 35 EUR administratiekosten, volgens het eerste contract.
Kortom, ik kan eigenlijk niet anders dan ondertekenen voor de volledig lege benzinetank (die ik nooit kan leegrijden op vijf dagen / 900 km) en de onnozele administratiekosten.
Ik wil hier weg.
5. Ik krijg geen uitleg over de VW Golf die ik nog nooit bestuurde: zoek het zelf maar uit.
6. Aangezien ik de wagen graag om 5 am wil inleveren, zal ik een toeslag van 40 (veertig) EUR moeten betalen, aangezien ik buiten de kantooruren aanklop. Op deze manier kan je nooit een grote maatschappij worden (24/7!).
7. De wagen is op heel veel plaatsen (15?) beschadigd. Als ik hier iets over meld, krijg ik volgend bizar antwoord: trek maar foto's en dat regelen we later wel. De twee bedienden blijven achter hun desk.
8. Bij aflevering van de auto om 5 uur 's morgens stuit ik op een andere bediende die dezelfde opleiding 'golddigger' heeft gevolgd: ik had opgegeven dat ik de wagen om 7.30 am zou inleveren en dat gaat extra's kosten... Aangezien mijn geduld nu echt wel op is, werp ik hem volgend verwijt naar z'n kop: ik heb al 40 EUR bijbetaald om vroeger te kunnen inleveren. Hij is een beetje verbaasd dat ik een beetje boos ben en zegt dat ik dan maar een mailtje naar het kantoor moet sturen. Ik beloof om dit bedrijf in de juiste schijnwerpers te plaatsen...
Kortom, DEL PASO staat voor mij gelijk met THE WILD WEST...
Cijfers: Voor 6 dagen had ik de oorspronkelijke huurkosten van 68,47 EUR + benzine in gedachten.
Het is uiteindelijk 233,47 EUR geworden.
Volgende keer huur ik opnieuw bij een erkende maatschappij en in de luchthaven. Het kost waarschijnlijk minder aan Euro's en veel minder aan ergernis.
Ik hoop tenslotte dat dit objectieve review andere mensen kan overtuigen om niet in het valse plaatje van deze maatschappij te stappen die maar één doel voor ogen heeft: zo snel als mogelijk veel geld maken.
Sterke punten
mooie en vinnige wagen, echter vol beschadigingen
Zwakke punten
bijna alles
Del Paso car rental Fail
Worst experience ever, rude staff unhelpful no manager no supervisor, claimed bank card not working after confirming with bank that there's no issue but I think the issue was us not taking their added insurance.
15 min later, booked car, bank card miraculously worked and perfect customer service with Goldcar.
Oplichting
We waren zo dom om niet van tevoren de reviews te lezen en inderdaad...
Ook mijn creditcard werd niet geaccepteerd.
Waardoor we gedwongen werden een dure verzekering af te sluiten.
Is daar aan de orde van de dag. Goede handel voor ze.
Vervolgens moest deze verzekering worden betaald. En ja hoor, daarvoor was mijn creditcard wel goed genoeg.
Boeven zijn het.
Zwakke punten
Ze kloppen je onnodig veel geld uit de zak.
Ellende bij deze verhuurder
Zelfde gedoe als andere klanten bij Del pasoHet zogenaamde probleem is de initialen op de creditcard. Dus flink dokken ter plaatse of geen auto. Alsof mijn volledige doopnamen op de creditcard zouden passen? Lijkt een handeltje te zijn met cartrawler. Ongehoord!!
Sterke punten
Slecht gevoel bezorgen bij Start van vakantie
Zwakke punten
Eerlijkheid
auto niet meegekregen
Auto geboekt via Cheaptickets.nl. In hun mail waarin de boeking van de auto wordt bevestigd en die je moet tonen bij het ophalen van de auto (zoals bovenaan de mail staat) wordt opgesomd welke documenten je moet tonen : een geldig rijbewijs en paspoort en een creditcard met voldoende ruimte OP NAAM VAN DE HOOFDBESTUURDER. Bij Delpaso blijkt mijn creditcard niet acceptabel, omdat deze alleen voorletters bevat en geen volledige voornamen. Wie in Nederland heeft een creditcard op volledige voornamen? En waarom wordt je identiteit niet vertrouwt als je toch je paspoort (met volledige voornamen en foto) en je rijbewijs (met initialen en foto) kunt tonen? Ter plaatse nog gebeld met Cartrawler die slechts meldde dat ik maar een klachtenformulier moest invullen. Kreeg de auto niet mee, zodat ik uiteindelijk 's nachts een taxi heb moeten nemen voor een hoop geld. Ik ben ook niet gecrediteerd voor de huur van de auto die ik niet heb meegekregen. Schandalig. En iedereen wijst mijn klacht af. Ergens weggestopt in de mail van Cheaptickets.nl zit een voucher (amper zichtbaar op de geprinte versie, en waarom zou je, de mail is volgens Cheaptickets.nl voldoende). Onderin de voucher (van Cartrawler) staat dat er geen afkortingen mogen voorkomen op de creditcard. Eerder dit jaar 2 x een auto gehuurd (ook in Spanje) en geen problemen gehad. Cartrawler zit daar wel steed tussen.
Sterke punten
geen
oplichters!
Nooit problemen gehad met autohuur op onze vele reizen. Dit was/is de eerste keer met Delpaso. Via Ryanair een auto gehuurd + extra verzekering afgesloten. Voor elkaar dus... dachten we. Bij de balie van Delpaso kregen we de keuze: of extra verzekeren (285-) of geen auto. Daar sta je dan, met twee kinderen, bagage na een vermoeide reis. Nog geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Ryanair, wat helaas niet lukte. We hadden niet veel keuze, moesten extra verzekeren. Volgens Delpaso was namelijk de extra verzekering die we thuis al hadden afgesloten totaal niet toereikend (volgens de baliemedewerker: commerciële handel van Ryanair).
Bij thuiskomst hebben we direct contact gezocht met Ryanair (CarTrawler). Telefonisch en per mail. Verhaal verteld en gevraagd wat we hadden moeten doen op dat moment. We krijgen totaal geen antwoord. Alleen wat algemeen gepruttel dat ze het vermelden en een sorry voor het ongemak! Inmiddels de 5e mail verstuurd (met dezelfde vraag: wat we hadden moeten doen?)
Wat een mega oplichters!
Nooit geen Delpaso meer voor ons!
Sterke punten
goed in oplichten
Nooit meer een auto huren bij Delpaso
Nooit geen probleem gehad zelfs dit jaar nog een auto gehuurd in Portugal. Nu werd mijn creditcard niet geaccepteerd omdat er een afkorting op stond. Ryanair keurt dit wel goed bij het boeken van een vlucht en hotels. Maar de auto kregen we niet mee. Moesten een nieuw contract aangaan bij Delpaso met de zelfde credit kaart. En natuurlijk meer dan het dubbele betalen. Schuld werd afgeschoven naar Ryanair. Wij hebben op geen enkele bankpas onze volledige voornamen staan. Naar meer dan 1 1/2 uur discuseren geen auto met het openbaar vervoer verder gereisd.
Sterke punten
Geen stelletje oplichters
Zwakke punten
Bij alle balies moesten de mensen extra kosten betalen.
Oplichters
Onbeschofte oplichters bende! Proberen je met brandstofkosten verzekeringen en administratiekosten op te lichten. Als daar niet in mee gaat weigeren ze je de auto mee gegeven. Sta je daar laat in de avond. Voorbeeld je huurt auto met een tank inhoud van 58 liter rekenen ze 120 euro dwz. meer dan 2,00 per liter. Een liter diese kost op dit moment tussen 1,20 en 1,33.
Je boekt auto voor 50 en willen dat 375 aftikt ditvalles door verzonnen kosten. Gewoon Oplichters!!!
Sterke punten
Goede oplichters goede schooiers.
Zwakke punten
Eerlijkheid
Boevenbende
Prima auto maar bij terugkomst zogenaamd schade; krassen op de velg...
Stonden ook op mijn fotos van vertrek maar ze vonden ze nu erger/ beter zichtbaar.
Geen keus en moest 150 euro aftikken.
De chauffeur die ons naar het vliegveld bracht (van deze autoverhuur) zegt dat ze dit bij iedereen doen die geen verzekering aan de balie bij Delpaso afsluit,
Wegblijven hier!
Sterke punten
Goede suto
Zwakke punten
Oplichters
Prima ervaring
Via Ryanair hadden we voor een spotprijs via Delpaso een auto gehuurd met aanvullende dekking via Axa. Vanaf het vliegveld rijden regelmatig pendelbusjes die je binnen 5 minuten bij Delpaso brengen. Bij aankomst kregen we vlot de auto mee. De teruggave ging nog sneller, na een snelle inspectie stonden we binnen 2 minuten weer buiten, de betaalde borg werd direct teruggeboekt. Prima ervaring dus met deze verhuurder
Sterke punten
Snel en goedkoop
Zwakke punten
nvt
Top
Alles is bij Delpaso goed geregeld.
Bij aankomst op het vliegveld word je opgevangen en in de richting van de shuttle gestuurd.
Na 10 minuten bij Del Paso.
De auto die ik had gehuurd was er niet dus kreeg ik een mercedes er voor in de plaats voor hetzelfde geld.
Ik wilde volledige verzekeringsdekking en moest voor 9 dagen 170, betalen.
Omdat ik via internet had geboekt was ik gelijk VIP klant.
Een van de voordelen ervan is ,dat je voortaan gelijk geholpen word,dus niet in de rij hoeft aan te sluiten.
Ik hoefde ook geen borgblokade op mijn creditkaart te nemen en ook geen volle tank alvast te betalen.
Ik heb de 170 afgerekend en dat was alles.
Bij het inleveren van de auto hoefde ik alleen de sleutel maar af te geven en voor de rest niets.
Het is de perfecte manier van auto huren.
Geen creditkaartborg of wat dan ook.
Gewoon betalen en voor de rest niets.
Volgende keer zeker weer naar Del Paso autoverhuur in Malaga.
Sterke punten
Snel en efficiënt ,geen borg of van te voren een tank betalen.
Je betaalt wat je koopt.
Zwakke punten
Geen
Zeer tevreden
Delpaso car hire is een betrouwbare partner om een auto te huren.
We huurden reeds verschillende keren een auto bij hen en zijn steeds tevreden geweest.
Sterke punten
- correct
- stipt
- netjes
- eerlijke prijs
- vriendelijk
Zwakke punten
off airport
Wij zijn ook getild door del Paso
Wij zijn ervaren huurders van een auto in Spanje. Bij het boeken van een auto via de site van Del Paso, verschijnt een pop up waarin 3 categorieën staan. Bij de duurste "All inclusive " staat onder "excess", "No excess". Daar zoek ik altijd naar. Dan denk je dus: ok. Na aanrijding werd direct 1300(!) euro op mijn creditcard geboekt. Bleek dat onderaan het huurcontract (dat je in de drukte tekent na de mondeling bevestiging ("No excess) te staan "una franquicia de 1000". 1000 euro dus naar de haaien, en kennelijk ook nog eens 300 voor ??.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Contract en informatie op de site zijn zeer verschillend Misleidend dus.
huur wagen del paso
Wij hebben onlangs voor een 6de keer een wagen gehuurd op twee jaar in Spanje. De eerste via verhuurbedrijf FireFly, dan 4 keer via het verhuurbedrijf Record Go, en nu bij het verhuurbedrijf Del Paso.
Ik begrijp absoluut niet waar de negatieve commentaren over de laatste twee verhuurbedrijven vandaan komen en vond het dan ook nodig om toch even onze bevindingen mee te geven.
Volgens mij komt het vaak door de klant zelf, dat hij nadien met een slecht gevoel achterblijft. De eerste keer hebben ze ons bij FireFly ook gerold. Wij hebben toen uiteindelijk ook dubbel zoveel betaald als eerst gedacht, oa. door de opdringerige wijze van het verkopen van de volledige omnium, brandstofsupplementen, etc .
Ik heb toen gezworen dat dit ons geen tweede keer ging overkomen en heb vanaf dan de huur van mijn wagen gewoon beter voorbereid.
Welke tips kunnen we geven ?
Lees de algemene voorwaarden van het betreffende verhuurbedrijf, alvorens te boeken.
Die kan je vinden op hun website. Daar staan alle belangrijke zaken in die men moet weten.
Als je geen extra, volledige omnium wil betalen, laat de limiet van je kredietkaart tijdelijk verhogen, zodat het geen enkel probleem is dat ze een bepaald bedrag blokkeren als waarborg.
Controleer zelf het voertuig uitvoerig op aanwezige schade, voor vertrek. En laat dit ook schriftelijk bevestigen. Niet aanvaarden dat ze mondeling zeggen dat ze weten dat die schade aan het voertuig is.
Gebruik je voertuig als een goede huisvader, dus met respect.
Ga, voor je het voertuig terug inlevert, naar de carwash. Dit kost maar een paar euro, maar wordt absoluut gewaardeerd door het verhuurbedrijf.
Ga voldoende op tijd naar de luchthaven om je wagen binnen te leveren, zodat je niet onder tijdsdruk komt bij de expertise van je wagen.
Als alles ok is aan het voertuig, laat dit op papier bevestigen.
Ik heb een volledige jaaromnium afgesloten via insurance4carhire.com. Voor 57 ben je dan verzekerd tegen eventuele schade die je toch moet betalen aan je huurwagen. En dit voor een heel jaar, in heel Europa. Geen geld dus .
De laatste 5 keer dat we een wagen gehuurd hebben (via Record Go en Del Paso), is alles super vlot verlopen, zonder één enkel probleem.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat de negatieve kommentaren vaak te wijten zijn aan de klanten zelf, omdat zij zich onvoldoende geïnformeerd hebben of omdat ze niet wisten hoe het juist werkt in Spanje.
Als je minder dan de helft wil betalen dan de grote verhuurbedrijven (Avis, Sixt, etc ), moet je gewoon iets meer op je hoede zijn.
Maar als je je niet laat intimideren door de verkoopspraatjes, goed voorbereid bent en de wagen behandeld zoals je eigen wagen, kan je met de uitgespaarde euros veel leukere dingen doen dan die euros te besteden aan dure huurautos.
Voor mij krijgen zowel Record Go, als Del Paso dus wel een hele dikke +.
Sterke punten
* Correcte afhandeling huur wagen, zowel bij aflevering als binnenleveren voertuig.
* Geen wachttijden aan balie.
* Spotprijs.
Zwakke punten
* Geen
oplichtersbende
beste mensen,
meestal ervaar je pas naderhand dat je bent opgelicht helaas. echter deze mensen zijn daar zo bedreven in, dat het voor hun de normaalste zaak van de wereld is! we hebben een auto gehuurd bij delpaso malaga, we zouden een mooie peugeot krijgen werd ons medegedeeld in de mail. bij aankomst werd dit als vanzelf sprekend voor hun, een kia carnaval. we waren met 6 mensen en volgens hun geen andere auto beschikbaar voor 6 pesonen. hoewel wij per mail toch lekker zijn gemaakt met heel ander type auto. dit dan maar geaccepteerd want na de vlucht wil je toch lekker door naar je verblijf. en dat is lastig zonder auto. het meisje vertelde de gang van zaken, borg, brandstof enz..!
we kregen de sleutel mee en ze liep niet eens mee naar de auto, wel vermelde ze dat het formulier dat we mee naar de auto kregen konden gebruiken om eventuele schade aan te geven die wij constateerden! bij het aanzien van de auto viel ons allen meteen op dat er twee flinke krassen op de rechterzijkant van de auto aanwezig waren. dus weer naar binnen om dit aan het meisje te vermelden! ooh ja zegt ze daar zijn we van op de hoogte there is a damage on the right side of the car. verder reed de auto fijn en hebben we fijne dagen gehad. echter bij terug komst op verhuur bedrijf begon het. een andere onvriendelijk vrouwmens! nam de papieren mee naar buiten maakte een rondje om de auto en kwam naar binnen. ze legde de papieren bij een collega en gebaarde deze dat er schade was. de man die de papieren overnam van haar liep ook weer naar buiten om de auto en wij liepen mee, voelden de bui al hangen!! you made damage zei hij koeltjes. nou wij dus even duidelijk gemaakt dat die schade welke hij aanwees de zelfde krassen waren die er al opzaten bij aanvang huur! en hem het meisje aangewezen welke ons de auto verhuurd heeft en dat zei er van op de hoogte was!!! alsof door de bliksem getroffen keek ze verbaasd en zei dat daar niets van waar was!!! wij waren ons al flink aan het beseffen wat hier gaande was!!!!! sorry sir zei de mannelijke verhuurder, we moeten 360 euro schade vergoeding innen!! want mijn collega bedoelde een andere schade aan de auto namelijk aan de andere kant en op de spiegel waar een miniiiiiiiiiimaal krasje terug te vinden was. dus wij gaan er vanuit dat u de schade heeft gemaakt. wat dus 1000% niet zo was. en hun hebben de wetenschap dat je vliegtuig moet halen, geen poot hebt om op te staan want hun hebben de creditcard al borg van 1200 euro en jou in hun macht.!! de oplichters.
de manager was natuurlijk niet daar enz... enz... nu lees ik overal natuurlijk dat zij hiervoor bekend staan!!!
maar de bloeddruk schiet alweer omhoog, en wil iedereen waarschuwen voor deze bende!!!!
mensen kijk uit en ga zeker niet naar deze bende!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
andere auto dan beloofd, hoge borg, oplichting met schade die je zogenaamd gemaakt hebt! volle tank rekenen ze 150 euro, die wordt verkenend wanneer je de auto terug brengt. onvriendelijk mensen
geboekt bij bco
helaas wordt je hier ook weer belazerd!Ik boek altijd bij bco en neem dan de premium optie,dat is incl. alle verzekeringen maar bij delpaso moet je alsnog 65 euro betalen voor het casco van de auto,bij eerdere boekingen heb ik dit niet gehad.
verder had ik een ford fiesta gekozen maar kreeg een fiat panda,volgens hun een vergelijkbare auto,je moet wel een hele slechte bril ophebben om dat glashard te kunnen geloven..
Ben benieuwd wat bco hier aan gaat doen want het komt niet overeen met wat ze beloven op hun site.
Sterke punten
mijn iphone was uit mijn zak gevallen en deze bleek na een telefoontje gevonden te zijn in hun ophaalbus!Pluspunt!
Zwakke punten
je wordt afgescheept met een fiat panda,terwijl ze je lekker maken met een ford fiesta.
helaas smeren ze je hier een extra verzekering aan terwijl je al betaald hebt daarvoor.