Malaga car hire - Delpaso - Car hire Malaga Airport
Car hire Malaga airport. No cancellation fee and Full/Full option. Pay on arrival or get a discount for prepaidment. Compare our All inclusive Pack.
Zelfde gedoe als andere klanten bij Del pasoHet zogenaamde probleem is de initialen op de creditcard. Dus flink dokken ter plaatse of geen auto. Alsof mijn volledige doopnamen op de creditcard zouden passen? Lijkt een handeltje te zijn met cartrawler. Ongehoord!!
Sterke punten Slecht gevoel bezorgen bij Start van vakantie
Auto geboekt via Cheaptickets.nl. In hun mail waarin de boeking van de auto wordt bevestigd en die je moet tonen bij het ophalen van de auto (zoals bovenaan de mail staat) wordt opgesomd welke documenten je moet tonen : een geldig rijbewijs en paspoort en een creditcard met voldoende ruimte OP NAAM VAN DE HOOFDBESTUURDER. Bij Delpaso blijkt mijn creditcard niet acceptabel, omdat deze alleen voorletters bevat en geen volledige voornamen. Wie in Nederland heeft een creditcard op volledige voornamen? En waarom wordt je identiteit niet vertrouwt als je toch je paspoort (met volledige voornamen en foto) en je rijbewijs (met initialen en foto) kunt tonen? Ter plaatse nog gebeld met Cartrawler die slechts meldde dat ik maar een klachtenformulier moest invullen. Kreeg de auto niet mee, zodat ik uiteindelijk 's nachts een taxi heb moeten nemen voor een hoop geld. Ik ben ook niet gecrediteerd voor de huur van de auto die ik niet heb meegekregen. Schandalig. En iedereen wijst mijn klacht af. Ergens weggestopt in de mail van Cheaptickets.nl zit een voucher (amper zichtbaar op de geprinte versie, en waarom zou je, de mail is volgens Cheaptickets.nl voldoende). Onderin de voucher (van Cartrawler) staat dat er geen afkortingen mogen voorkomen op de creditcard. Eerder dit jaar 2 x een auto gehuurd (ook in Spanje) en geen problemen gehad. Cartrawler zit daar wel steed tussen.
Nooit problemen gehad met autohuur op onze vele reizen. Dit was/is de eerste keer met Delpaso. Via Ryanair een auto gehuurd + extra verzekering afgesloten. Voor elkaar dus... dachten we. Bij de balie van Delpaso kregen we de keuze: of extra verzekeren (285-) of geen auto. Daar sta je dan, met twee kinderen, bagage na een vermoeide reis. Nog geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Ryanair, wat helaas niet lukte. We hadden niet veel keuze, moesten extra verzekeren. Volgens Delpaso was namelijk de extra verzekering die we thuis al hadden afgesloten totaal niet toereikend (volgens de baliemedewerker: commerciële handel van Ryanair).
Bij thuiskomst hebben we direct contact gezocht met Ryanair (CarTrawler). Telefonisch en per mail. Verhaal verteld en gevraagd wat we hadden moeten doen op dat moment. We krijgen totaal geen antwoord. Alleen wat algemeen gepruttel dat ze het vermelden en een sorry voor het ongemak! Inmiddels de 5e mail verstuurd (met dezelfde vraag: wat we hadden moeten doen?)
Wat een mega oplichters!
Nooit geen Delpaso meer voor ons!
Onbeschofte oplichters bende! Proberen je met brandstofkosten verzekeringen en administratiekosten op te lichten. Als daar niet in mee gaat weigeren ze je de auto mee gegeven. Sta je daar laat in de avond. Voorbeeld je huurt auto met een tank inhoud van 58 liter rekenen ze 120 euro dwz. meer dan 2,00 per liter. Een liter diese kost op dit moment tussen 1,20 en 1,33.
Je boekt auto voor 50 en willen dat 375 aftikt ditvalles door verzonnen kosten. Gewoon Oplichters!!!
Prima auto maar bij terugkomst zogenaamd schade; krassen op de velg...
Stonden ook op mijn fotos van vertrek maar ze vonden ze nu erger/ beter zichtbaar.
Geen keus en moest 150 euro aftikken.
De chauffeur die ons naar het vliegveld bracht (van deze autoverhuur) zegt dat ze dit bij iedereen doen die geen verzekering aan de balie bij Delpaso afsluit,
Wegblijven hier!
Wij zijn ervaren huurders van een auto in Spanje. Bij het boeken van een auto via de site van Del Paso, verschijnt een pop up waarin 3 categorieën staan. Bij de duurste "All inclusive " staat onder "excess", "No excess". Daar zoek ik altijd naar. Dan denk je dus: ok. Na aanrijding werd direct 1300(!) euro op mijn creditcard geboekt. Bleek dat onderaan het huurcontract (dat je in de drukte tekent na de mondeling bevestiging ("No excess) te staan "una franquicia de 1000". 1000 euro dus naar de haaien, en kennelijk ook nog eens 300 voor ??.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Contract en informatie op de site zijn zeer verschillend Misleidend dus.
beste mensen,
meestal ervaar je pas naderhand dat je bent opgelicht helaas. echter deze mensen zijn daar zo bedreven in, dat het voor hun de normaalste zaak van de wereld is! we hebben een auto gehuurd bij delpaso malaga, we zouden een mooie peugeot krijgen werd ons medegedeeld in de mail. bij aankomst werd dit als vanzelf sprekend voor hun, een kia carnaval. we waren met 6 mensen en volgens hun geen andere auto beschikbaar voor 6 pesonen. hoewel wij per mail toch lekker zijn gemaakt met heel ander type auto. dit dan maar geaccepteerd want na de vlucht wil je toch lekker door naar je verblijf. en dat is lastig zonder auto. het meisje vertelde de gang van zaken, borg, brandstof enz..!
we kregen de sleutel mee en ze liep niet eens mee naar de auto, wel vermelde ze dat het formulier dat we mee naar de auto kregen konden gebruiken om eventuele schade aan te geven die wij constateerden! bij het aanzien van de auto viel ons allen meteen op dat er twee flinke krassen op de rechterzijkant van de auto aanwezig waren. dus weer naar binnen om dit aan het meisje te vermelden! ooh ja zegt ze daar zijn we van op de hoogte there is a damage on the right side of the car. verder reed de auto fijn en hebben we fijne dagen gehad. echter bij terug komst op verhuur bedrijf begon het. een andere onvriendelijk vrouwmens! nam de papieren mee naar buiten maakte een rondje om de auto en kwam naar binnen. ze legde de papieren bij een collega en gebaarde deze dat er schade was. de man die de papieren overnam van haar liep ook weer naar buiten om de auto en wij liepen mee, voelden de bui al hangen!! you made damage zei hij koeltjes. nou wij dus even duidelijk gemaakt dat die schade welke hij aanwees de zelfde krassen waren die er al opzaten bij aanvang huur! en hem het meisje aangewezen welke ons de auto verhuurd heeft en dat zei er van op de hoogte was!!! alsof door de bliksem getroffen keek ze verbaasd en zei dat daar niets van waar was!!! wij waren ons al flink aan het beseffen wat hier gaande was!!!!! sorry sir zei de mannelijke verhuurder, we moeten 360 euro schade vergoeding innen!! want mijn collega bedoelde een andere schade aan de auto namelijk aan de andere kant en op de spiegel waar een miniiiiiiiiiimaal krasje terug te vinden was. dus wij gaan er vanuit dat u de schade heeft gemaakt. wat dus 1000% niet zo was. en hun hebben de wetenschap dat je vliegtuig moet halen, geen poot hebt om op te staan want hun hebben de creditcard al borg van 1200 euro en jou in hun macht.!! de oplichters.
de manager was natuurlijk niet daar enz... enz... nu lees ik overal natuurlijk dat zij hiervoor bekend staan!!!
maar de bloeddruk schiet alweer omhoog, en wil iedereen waarschuwen voor deze bende!!!!
mensen kijk uit en ga zeker niet naar deze bende!!!
Sterke punten geen
Zwakke punten andere auto dan beloofd, hoge borg, oplichting met schade die je zogenaamd gemaakt hebt! volle tank rekenen ze 150 euro, die wordt verkenend wanneer je de auto terug brengt. onvriendelijk mensen
helaas wordt je hier ook weer belazerd!Ik boek altijd bij bco en neem dan de premium optie,dat is incl. alle verzekeringen maar bij delpaso moet je alsnog 65 euro betalen voor het casco van de auto,bij eerdere boekingen heb ik dit niet gehad.
verder had ik een ford fiesta gekozen maar kreeg een fiat panda,volgens hun een vergelijkbare auto,je moet wel een hele slechte bril ophebben om dat glashard te kunnen geloven..
Ben benieuwd wat bco hier aan gaat doen want het komt niet overeen met wat ze beloven op hun site.
Sterke punten mijn iphone was uit mijn zak gevallen en deze bleek na een telefoontje gevonden te zijn in hun ophaalbus!Pluspunt!
Zwakke punten je wordt afgescheept met een fiat panda,terwijl ze je lekker maken met een ford fiesta.
helaas smeren ze je hier een extra verzekering aan terwijl je al betaald hebt daarvoor.
Ellende bij deze verhuurder
Zelfde gedoe als andere klanten bij Del pasoHet zogenaamde probleem is de initialen op de creditcard. Dus flink dokken ter plaatse of geen auto. Alsof mijn volledige doopnamen op de creditcard zouden passen? Lijkt een handeltje te zijn met cartrawler. Ongehoord!!
Sterke punten
Slecht gevoel bezorgen bij Start van vakantie
Zwakke punten
Eerlijkheid
auto niet meegekregen
Auto geboekt via Cheaptickets.nl. In hun mail waarin de boeking van de auto wordt bevestigd en die je moet tonen bij het ophalen van de auto (zoals bovenaan de mail staat) wordt opgesomd welke documenten je moet tonen : een geldig rijbewijs en paspoort en een creditcard met voldoende ruimte OP NAAM VAN DE HOOFDBESTUURDER. Bij Delpaso blijkt mijn creditcard niet acceptabel, omdat deze alleen voorletters bevat en geen volledige voornamen. Wie in Nederland heeft een creditcard op volledige voornamen? En waarom wordt je identiteit niet vertrouwt als je toch je paspoort (met volledige voornamen en foto) en je rijbewijs (met initialen en foto) kunt tonen? Ter plaatse nog gebeld met Cartrawler die slechts meldde dat ik maar een klachtenformulier moest invullen. Kreeg de auto niet mee, zodat ik uiteindelijk 's nachts een taxi heb moeten nemen voor een hoop geld. Ik ben ook niet gecrediteerd voor de huur van de auto die ik niet heb meegekregen. Schandalig. En iedereen wijst mijn klacht af. Ergens weggestopt in de mail van Cheaptickets.nl zit een voucher (amper zichtbaar op de geprinte versie, en waarom zou je, de mail is volgens Cheaptickets.nl voldoende). Onderin de voucher (van Cartrawler) staat dat er geen afkortingen mogen voorkomen op de creditcard. Eerder dit jaar 2 x een auto gehuurd (ook in Spanje) en geen problemen gehad. Cartrawler zit daar wel steed tussen.
Sterke punten
geen
oplichters!
Nooit problemen gehad met autohuur op onze vele reizen. Dit was/is de eerste keer met Delpaso. Via Ryanair een auto gehuurd + extra verzekering afgesloten. Voor elkaar dus... dachten we. Bij de balie van Delpaso kregen we de keuze: of extra verzekeren (285-) of geen auto. Daar sta je dan, met twee kinderen, bagage na een vermoeide reis. Nog geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Ryanair, wat helaas niet lukte. We hadden niet veel keuze, moesten extra verzekeren. Volgens Delpaso was namelijk de extra verzekering die we thuis al hadden afgesloten totaal niet toereikend (volgens de baliemedewerker: commerciële handel van Ryanair).
Bij thuiskomst hebben we direct contact gezocht met Ryanair (CarTrawler). Telefonisch en per mail. Verhaal verteld en gevraagd wat we hadden moeten doen op dat moment. We krijgen totaal geen antwoord. Alleen wat algemeen gepruttel dat ze het vermelden en een sorry voor het ongemak! Inmiddels de 5e mail verstuurd (met dezelfde vraag: wat we hadden moeten doen?)
Wat een mega oplichters!
Nooit geen Delpaso meer voor ons!
Sterke punten
goed in oplichten
Oplichters
Onbeschofte oplichters bende! Proberen je met brandstofkosten verzekeringen en administratiekosten op te lichten. Als daar niet in mee gaat weigeren ze je de auto mee gegeven. Sta je daar laat in de avond. Voorbeeld je huurt auto met een tank inhoud van 58 liter rekenen ze 120 euro dwz. meer dan 2,00 per liter. Een liter diese kost op dit moment tussen 1,20 en 1,33.
Je boekt auto voor 50 en willen dat 375 aftikt ditvalles door verzonnen kosten. Gewoon Oplichters!!!
Sterke punten
Goede oplichters goede schooiers.
Zwakke punten
Eerlijkheid
Boevenbende
Prima auto maar bij terugkomst zogenaamd schade; krassen op de velg...
Stonden ook op mijn fotos van vertrek maar ze vonden ze nu erger/ beter zichtbaar.
Geen keus en moest 150 euro aftikken.
De chauffeur die ons naar het vliegveld bracht (van deze autoverhuur) zegt dat ze dit bij iedereen doen die geen verzekering aan de balie bij Delpaso afsluit,
Wegblijven hier!
Sterke punten
Goede suto
Zwakke punten
Oplichters
Wij zijn ook getild door del Paso
Wij zijn ervaren huurders van een auto in Spanje. Bij het boeken van een auto via de site van Del Paso, verschijnt een pop up waarin 3 categorieën staan. Bij de duurste "All inclusive " staat onder "excess", "No excess". Daar zoek ik altijd naar. Dan denk je dus: ok. Na aanrijding werd direct 1300(!) euro op mijn creditcard geboekt. Bleek dat onderaan het huurcontract (dat je in de drukte tekent na de mondeling bevestiging ("No excess) te staan "una franquicia de 1000". 1000 euro dus naar de haaien, en kennelijk ook nog eens 300 voor ??.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Contract en informatie op de site zijn zeer verschillend Misleidend dus.
oplichtersbende
beste mensen,
meestal ervaar je pas naderhand dat je bent opgelicht helaas. echter deze mensen zijn daar zo bedreven in, dat het voor hun de normaalste zaak van de wereld is! we hebben een auto gehuurd bij delpaso malaga, we zouden een mooie peugeot krijgen werd ons medegedeeld in de mail. bij aankomst werd dit als vanzelf sprekend voor hun, een kia carnaval. we waren met 6 mensen en volgens hun geen andere auto beschikbaar voor 6 pesonen. hoewel wij per mail toch lekker zijn gemaakt met heel ander type auto. dit dan maar geaccepteerd want na de vlucht wil je toch lekker door naar je verblijf. en dat is lastig zonder auto. het meisje vertelde de gang van zaken, borg, brandstof enz..!
we kregen de sleutel mee en ze liep niet eens mee naar de auto, wel vermelde ze dat het formulier dat we mee naar de auto kregen konden gebruiken om eventuele schade aan te geven die wij constateerden! bij het aanzien van de auto viel ons allen meteen op dat er twee flinke krassen op de rechterzijkant van de auto aanwezig waren. dus weer naar binnen om dit aan het meisje te vermelden! ooh ja zegt ze daar zijn we van op de hoogte there is a damage on the right side of the car. verder reed de auto fijn en hebben we fijne dagen gehad. echter bij terug komst op verhuur bedrijf begon het. een andere onvriendelijk vrouwmens! nam de papieren mee naar buiten maakte een rondje om de auto en kwam naar binnen. ze legde de papieren bij een collega en gebaarde deze dat er schade was. de man die de papieren overnam van haar liep ook weer naar buiten om de auto en wij liepen mee, voelden de bui al hangen!! you made damage zei hij koeltjes. nou wij dus even duidelijk gemaakt dat die schade welke hij aanwees de zelfde krassen waren die er al opzaten bij aanvang huur! en hem het meisje aangewezen welke ons de auto verhuurd heeft en dat zei er van op de hoogte was!!! alsof door de bliksem getroffen keek ze verbaasd en zei dat daar niets van waar was!!! wij waren ons al flink aan het beseffen wat hier gaande was!!!!! sorry sir zei de mannelijke verhuurder, we moeten 360 euro schade vergoeding innen!! want mijn collega bedoelde een andere schade aan de auto namelijk aan de andere kant en op de spiegel waar een miniiiiiiiiiimaal krasje terug te vinden was. dus wij gaan er vanuit dat u de schade heeft gemaakt. wat dus 1000% niet zo was. en hun hebben de wetenschap dat je vliegtuig moet halen, geen poot hebt om op te staan want hun hebben de creditcard al borg van 1200 euro en jou in hun macht.!! de oplichters.
de manager was natuurlijk niet daar enz... enz... nu lees ik overal natuurlijk dat zij hiervoor bekend staan!!!
maar de bloeddruk schiet alweer omhoog, en wil iedereen waarschuwen voor deze bende!!!!
mensen kijk uit en ga zeker niet naar deze bende!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
andere auto dan beloofd, hoge borg, oplichting met schade die je zogenaamd gemaakt hebt! volle tank rekenen ze 150 euro, die wordt verkenend wanneer je de auto terug brengt. onvriendelijk mensen
geboekt bij bco
helaas wordt je hier ook weer belazerd!Ik boek altijd bij bco en neem dan de premium optie,dat is incl. alle verzekeringen maar bij delpaso moet je alsnog 65 euro betalen voor het casco van de auto,bij eerdere boekingen heb ik dit niet gehad.
verder had ik een ford fiesta gekozen maar kreeg een fiat panda,volgens hun een vergelijkbare auto,je moet wel een hele slechte bril ophebben om dat glashard te kunnen geloven..
Ben benieuwd wat bco hier aan gaat doen want het komt niet overeen met wat ze beloven op hun site.
Sterke punten
mijn iphone was uit mijn zak gevallen en deze bleek na een telefoontje gevonden te zijn in hun ophaalbus!Pluspunt!
Zwakke punten
je wordt afgescheept met een fiat panda,terwijl ze je lekker maken met een ford fiesta.
helaas smeren ze je hier een extra verzekering aan terwijl je al betaald hebt daarvoor.