Car hire in Alicante Airport and Majorca - Drivalia
Drivalia. Your best choice for car hire at Alicante and Mallorca airport. Look no further for honest and transparent car hire!
Bij aankomst op Bari airport hebben wij 2 uur in de rij moeten staan om geholpen te worden.
Er stond slechts 1 medewerker achter de desk.
Het was 22:55 uur toen we eindelijk naar de auto konden lopen. bij aankomst van de auto was er niemand om een rondje om het voertuig te lopen voor een schade check. Het was donker en we konden het zelf ook niet goed zien. We konden niet iemand meer vragen want 23;00 was het bedrijf gesloten.
Na 700km gereden te hebben ging het olie lampje al branden. we reden in the middle of nowhere dus wilde voor de zekerheid het noodnummer bellen voordat de motor kapot zou gaan als we door hadden gereden zonder olie. Noodnummer was niet bereikbaar!!!!!!!!! uiteindelijk zijn we doorgereden en hebben we de volgende dag zelf olie moeten regelen voor de auto.
Ook bij het inleveren van de auto zat een onvriendelijke chagerijnige dame die begon te zeuren over schade op de auto. Wij gaven aan dat die er al op zat maar dat niemand met ons de auto had gecheckt bij het ophalen. Ze deed nogal moeilijk en ging haar collega bellen die uiteindelijk toegaf dat de schade er inderdaad al op zat.
Wij huren bij dit bedrijf geen auto meer omdat de service gewoon niet goed is
Bij aankomst een uur vroeger dan volgens de automatische huurtijd obv vluchttijd. Mochten de auto alleen mee bij extra bijbetalen of een uur wachten. Dat laatste gedaan. Vervolgens werd meerdere keren verteld dat we moesten bijverzekeren, verzekering was al afgesloten. Dus niet gedaan. Wees hier heel alert op!
Bij terugbrengen zat er een mini oppervlakkig butsje in de voorruit. Dit was ons niet opgevallen (zat het er misschien al voor verhuur??). De dame zei dat de hele autoruit vervangen moet worden. En dat we toch verzekerd zouden zijn, dus geen probleem voor ons! Riekt naar verzekeringsfraude plus eerst wordt wel je creditcard belast voor het totaalbedrag!!
Kortom, huur hier niet je auto maar ga naar een andere verhuurmaatschappij!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Proberen je overal extra voor te laten betalen
Proberen je verzekering op te lichte
Booked at cheaptickets together with a flight. Called the rental company to tell them we were delayed. They told us I had to contact the booker. Could not be reached. Called drivalia again to tell them our new arrival time, they could not help us. Never got the car and lost the money. Were left at the airport with two kids after two nights without sleep. Had to rent a car twice as expensive.
Ik snap niet dat Transavia dit verhuurbedrijf promoot.
Vakantie betekent genieten en dus gingen we voor de Fiat 500 maar kregen zoals iedereen een Kia picanto onder het mom dat het een upgrade was,wat opviel is dat er op het hele parkeerterrein geen Fiat 500 te bekennen was.
Dure verzekering onder druk toch maar gedaan anders zouden ze me laten betalen voor "each single small scratch".
Vandaag de afrekening ontvangen.
Euro 99,16 berekend voor het tanken en er gaat inderdaad maar 35 liter in terwijl de (mondelinge) afspraak was max.Euro50,- maar nu waar kan ik heen met mijn klacht??
Een enorme domper na een leuke vakantie
Nooit hier heen gaan. Het zijn oplichters! Ze intimideren je om extra verzekeringen te nemen van 2 tot 3x de prijs die je al betaald hebt bij de broker. Doe je dat niet.. Dan vinden ze acheraf wel een krasje om je voor te laten betalen!
Niet hier heen gaan.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Initimidaties
Extra kosten
Oplichting
Vage verhalen
When I read all the bad reviews, I think I should post a message. I will explain how the method is of Drivalia. We had to do everything we could to provide extra insurance. And I mean everything. If, despite all our efforts, a customer did not take our insurance, then we would get our money in a different way. When the car was handed in, an employee then arranged for any damage to be reported to the car. Usually our cars already had so many scratches that the employee could always indicate a scratch that the customer had not noticed. Sometimes we sent someone to make a scratch on the car. Of course the cars were never repaired. We needed the scratches to let customers pay.
The worst company I have dealt with in my life. Not trustworthy at all.
Check your car diligently prior to leaving. Report all scratches. Also the tiniest ones.
We trusted the state of the car prior to leaving. When returning the car Drivalia checks the car with a magnifying glass and makes you pay for everything.
One thing I'm certain off, theses scrathes are not the result of y driving. They had been there before.
This has never ever happened in my life, and I drive a lot with rental cars.We had to cough up a hefty sum. And they damn well will not repair these micro scrathes. Drivalia will give the car as such to the next customer who will have to pay up again.
Also if you take the car with limited milage look at the price per extra km. Very high.
Drivalia zit niet op de luchthaven, hetgeen niet duidelijk was aangegeven in het huurcontract. Je bent dus afhankelijk van transport door Drivalia van en naar de luchthaven. In verband met een vroege vlucht moest de auto om half 6 in de morgen worden afgeleverd. Dat leverde een probleem op: 10 euro extra betalen en blij zijn dat de dienst werd verleend. Daarnaast het afrekenen van de benzine: minstens 2 maal meer gevraagd voor het aantal bij te vullen liters. Bovendien is er geen benzinepomp in de buurt, in elk geval niet makkelijk te vinden. De locatie van Drivalia is moeilijk te vinden. Kortom een teleurstellende ervaring.
Sterke punten de auto was nieuw en ok
Zwakke punten de service, de ligging, de prijs van de benzine
Vooruit dieselolie betalen komt ook nog btw overheen
Bij inleveren wilden ze 138 van mij hebben omdat tank leeg was, na weigering werd dit weer ingetrokken.
Toen vonden ze een minuscuul zwart streepje opplastic wieldop, ha we krijgen geld van u, 65 vor wieldop en 65 administratie kosten.
Ik wil mijn wieldop hebben die ik net betaald heb, geen spraken van.
Manager erbij geroepen, kan niets voor u doen had u Mar bij ons moeten verzekeren, toen schoot ik uit mijn slof en heb de velg in twee getrokken om andere mensen na mij niet te laten verrassen door dit maffia bedrijf.
Had geboekt op Transavia advies, goedkoop autohuur via cartrawler ,heb cartrawler gemaild maar mail komt terug, mijn Axa aanvullende verzekering verhaal met foto gestuurd en Transavia mail gestuurd, nu maar afwachten.
Al vele auto's gehuurd maar dit is wel de druppel.
Beste mensen trap er niet in
Slechte ervaring, In een Kia met 35 litertank 87 euro benzine af moeten rekenen. Kosten aan de pomp 42 euro, Dus voor 45 euro opgelicht.
Ook nog een half uur extra moeten wachten voordat je opgehaald werd op luchthaven Mallorca terwijl van de andere verhuurders de busjes af en aan reden.
Al vele jaren autos gehuurd in spanje maar dit was eens maar nooit meer
Sterke punten veel jonge auto's
Zwakke punten verplicht volle tank afrekenen. hoeft geen probleem te zijn maar dan geen 45 extra berekenen
Slechte service!
Bij aankomst op Bari airport hebben wij 2 uur in de rij moeten staan om geholpen te worden.
Er stond slechts 1 medewerker achter de desk.
Het was 22:55 uur toen we eindelijk naar de auto konden lopen. bij aankomst van de auto was er niemand om een rondje om het voertuig te lopen voor een schade check. Het was donker en we konden het zelf ook niet goed zien. We konden niet iemand meer vragen want 23;00 was het bedrijf gesloten.
Na 700km gereden te hebben ging het olie lampje al branden. we reden in the middle of nowhere dus wilde voor de zekerheid het noodnummer bellen voordat de motor kapot zou gaan als we door hadden gereden zonder olie. Noodnummer was niet bereikbaar!!!!!!!!! uiteindelijk zijn we doorgereden en hebben we de volgende dag zelf olie moeten regelen voor de auto.
Ook bij het inleveren van de auto zat een onvriendelijke chagerijnige dame die begon te zeuren over schade op de auto. Wij gaven aan dat die er al op zat maar dat niemand met ons de auto had gecheckt bij het ophalen. Ze deed nogal moeilijk en ging haar collega bellen die uiteindelijk toegaf dat de schade er inderdaad al op zat.
Wij huren bij dit bedrijf geen auto meer omdat de service gewoon niet goed is
regelrechte dieven zijn het
oplichting door extra verzekering, zich niet houden aan de wetgeving etc..... te veel om op te noemen.
Dieven, regelrechte dieven zijn het. Huur NOOIT een auto bij dit bedrijf.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
heel, heel veel
Doe het niet!
Bij aankomst een uur vroeger dan volgens de automatische huurtijd obv vluchttijd. Mochten de auto alleen mee bij extra bijbetalen of een uur wachten. Dat laatste gedaan. Vervolgens werd meerdere keren verteld dat we moesten bijverzekeren, verzekering was al afgesloten. Dus niet gedaan. Wees hier heel alert op!
Bij terugbrengen zat er een mini oppervlakkig butsje in de voorruit. Dit was ons niet opgevallen (zat het er misschien al voor verhuur??). De dame zei dat de hele autoruit vervangen moet worden. En dat we toch verzekerd zouden zijn, dus geen probleem voor ons! Riekt naar verzekeringsfraude plus eerst wordt wel je creditcard belast voor het totaalbedrag!!
Kortom, huur hier niet je auto maar ga naar een andere verhuurmaatschappij!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Proberen je overal extra voor te laten betalen
Proberen je verzekering op te lichte
Dont do it!!! Thieves!!!
Booked at cheaptickets together with a flight. Called the rental company to tell them we were delayed. They told us I had to contact the booker. Could not be reached. Called drivalia again to tell them our new arrival time, they could not help us. Never got the car and lost the money. Were left at the airport with two kids after two nights without sleep. Had to rent a car twice as expensive.
Zwakke punten
Unreliable, thieves
Zeer slechte ervaring
Ik snap niet dat Transavia dit verhuurbedrijf promoot.
Vakantie betekent genieten en dus gingen we voor de Fiat 500 maar kregen zoals iedereen een Kia picanto onder het mom dat het een upgrade was,wat opviel is dat er op het hele parkeerterrein geen Fiat 500 te bekennen was.
Dure verzekering onder druk toch maar gedaan anders zouden ze me laten betalen voor "each single small scratch".
Vandaag de afrekening ontvangen.
Euro 99,16 berekend voor het tanken en er gaat inderdaad maar 35 liter in terwijl de (mondelinge) afspraak was max.Euro50,- maar nu waar kan ik heen met mijn klacht??
Een enorme domper na een leuke vakantie
Sterke punten
Geen
Oplichters
Nooit hier heen gaan. Het zijn oplichters! Ze intimideren je om extra verzekeringen te nemen van 2 tot 3x de prijs die je al betaald hebt bij de broker. Doe je dat niet.. Dan vinden ze acheraf wel een krasje om je voor te laten betalen!
Niet hier heen gaan.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Initimidaties
Extra kosten
Oplichting
Vage verhalen
Ex employee
When I read all the bad reviews, I think I should post a message. I will explain how the method is of Drivalia. We had to do everything we could to provide extra insurance. And I mean everything. If, despite all our efforts, a customer did not take our insurance, then we would get our money in a different way. When the car was handed in, an employee then arranged for any damage to be reported to the car. Usually our cars already had so many scratches that the employee could always indicate a scratch that the customer had not noticed. Sometimes we sent someone to make a scratch on the car. Of course the cars were never repaired. We needed the scratches to let customers pay.
Sterke punten
none
Zwakke punten
All about the money
Drivalia, The worst company I have dealt with in my life. Not trustworthy at all.
The worst company I have dealt with in my life. Not trustworthy at all.
Check your car diligently prior to leaving. Report all scratches. Also the tiniest ones.
We trusted the state of the car prior to leaving. When returning the car Drivalia checks the car with a magnifying glass and makes you pay for everything.
One thing I'm certain off, theses scrathes are not the result of y driving. They had been there before.
This has never ever happened in my life, and I drive a lot with rental cars.We had to cough up a hefty sum. And they damn well will not repair these micro scrathes. Drivalia will give the car as such to the next customer who will have to pay up again.
Also if you take the car with limited milage look at the price per extra km. Very high.
Sterke punten
vriendelijk
Zwakke punten
Niet te vertrouwen.
teleurstellend
Drivalia zit niet op de luchthaven, hetgeen niet duidelijk was aangegeven in het huurcontract. Je bent dus afhankelijk van transport door Drivalia van en naar de luchthaven. In verband met een vroege vlucht moest de auto om half 6 in de morgen worden afgeleverd. Dat leverde een probleem op: 10 euro extra betalen en blij zijn dat de dienst werd verleend. Daarnaast het afrekenen van de benzine: minstens 2 maal meer gevraagd voor het aantal bij te vullen liters. Bovendien is er geen benzinepomp in de buurt, in elk geval niet makkelijk te vinden. De locatie van Drivalia is moeilijk te vinden. Kortom een teleurstellende ervaring.
Sterke punten
de auto was nieuw en ok
Zwakke punten
de service, de ligging, de prijs van de benzine
Nooit meer drevalia
Vooruit dieselolie betalen komt ook nog btw overheen
Bij inleveren wilden ze 138 van mij hebben omdat tank leeg was, na weigering werd dit weer ingetrokken.
Toen vonden ze een minuscuul zwart streepje opplastic wieldop, ha we krijgen geld van u, 65 vor wieldop en 65 administratie kosten.
Ik wil mijn wieldop hebben die ik net betaald heb, geen spraken van.
Manager erbij geroepen, kan niets voor u doen had u Mar bij ons moeten verzekeren, toen schoot ik uit mijn slof en heb de velg in twee getrokken om andere mensen na mij niet te laten verrassen door dit maffia bedrijf.
Had geboekt op Transavia advies, goedkoop autohuur via cartrawler ,heb cartrawler gemaild maar mail komt terug, mijn Axa aanvullende verzekering verhaal met foto gestuurd en Transavia mail gestuurd, nu maar afwachten.
Al vele auto's gehuurd maar dit is wel de druppel.
Beste mensen trap er niet in
Groetjes willem
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alle
slechte ervaring
Slechte ervaring, In een Kia met 35 litertank 87 euro benzine af moeten rekenen. Kosten aan de pomp 42 euro, Dus voor 45 euro opgelicht.
Ook nog een half uur extra moeten wachten voordat je opgehaald werd op luchthaven Mallorca terwijl van de andere verhuurders de busjes af en aan reden.
Al vele jaren autos gehuurd in spanje maar dit was eens maar nooit meer
Sterke punten
veel jonge auto's
Zwakke punten
verplicht volle tank afrekenen. hoeft geen probleem te zijn maar dan geen 45 extra berekenen