Enterprise Rent-a-Car

Enterprise Rent-A-Car staat bekend om een consistente persoonlijke, professionele service, samen met uitzonderlijke lage prijzen voor particuliere klanten, zakelijke reizigers en vakantiegangers. Voor korte- of lange termijn. We hebben een wereldwijd netwerk van meer dan 8.000 vestigingen in Nederland, Europa, de Verenigde Staten, Canada en, via ons Drive Alliance partnership, Latijns-Amerika en het Caribische gebied, en China.

Enterprise Rent-a-Car Reviews

    Stevig opgelicht.

    Bij panne met de eigen wagen werd ons door de verzekeringsmaatschappij een huurwagen van Eneterprise toegewezen. Deze mocht opgehaald worden op de luchthaven in Tarbes. In Tarbes liep het al een eerste maal compleet in het honderd. Om 09u30 kon men de wagen nog niet beschikbaar stellen, dan moesten de passagiers van een aankomende vlucht eerst worden geholpen, en dit alles door slechts 1 beschikbare bediende. Uiteindelijk kregen we na een wachttijd van ruim 2 uur een Fiat Tipo toegewezen. Het 'papierwerk' gebeurde buiten op de parking. Alles was vooraf geregeld door onze verzekering. Naar een CDW moest ik zelf vragen. Dat moest bijbetaald. Snel creditcard in de tablet en 2 x €25 betalen....
    Na 100 km geeft de wagen aan: 'oliepeilcontrole nu'. Langs de snelweg 1 liter olie gekocht en bijgevuld, geen resultaat.
    Na nog eens 100 km 'bandenspanning controleren'...
    Opnieuw aan de kant: rechts achter lijkt de band idd. leeg te lopen... Reservewiel geplaatst: max. 80 km/u. (we hebben nog 750 km voor de boeg). Assistance van Enterprise gebeld: kan u naar de luchthaven in Limoges rijden meneer, ons kantoor daar is open?
    In Limoges moeten we opnieuw aansluiten in de rij passagiers. Na opnieuw 2 uur wachten: nee meneer, we hebben geen andere wagen voor u... Na wat over en weer geloop blijkt er nog een grote bestelwagen beschikbaar.... We geraken uiteindelijk thuis 8 uur later dan verwacht.
    Enkele dagen later krijgen we een rekening aan.
    Een lekke band zit nl. niet in de afgekochte franchise (CDW). Daarvoor hadden we 2 x €8 extra moeten betalen.... Niemand heeft dit ooit aangehaald.
    Er wordt € 674 euro van onze rekening gehaald via onze creditcard. Er worden nl; standaard telkens 2 banden veranderd, er moet 100€ dossierkost en 52€ 'waardevermindering' aangerekend worden...
    Geen verhaal.
    Via de contactformulieren getracht verhaal te halen: tot op heden 0 antwoord.
    Enterprise: mijden als de pest!!!!

    Sterke punten
    Geen enkel sterk punt kunnen/mogen ervaren

    Zwakke punten
    Totaal gebrek aan informatie, vooraf niet, achteraf niet...
    Slecht onderhouden voertuigen
    Ter plaatse te weinig personeel
    Zwaar overdreven prijzen: 674€ voor een lekke band!!!!

    Kantoor onvindbaar en administratiekosten €50 doorbelast

    Kantoor in Praag is heel slecht te vinden. Ergens achter het station moet je van het perron af en zie je een klein bordje met Enterprise. Kostte mij een uur zoeken.
    Verder kreeg ik later een boete toegestuurd voor te hard rijden van 29€. Eigen schuld natuurlijk. Alleen zij vragen daar nog een 50€ administratiekosten bovenop. Dat is een belachelijk bedrag voor zo een simpele handeling. Het zijn dan ook geldkloppers dit soort bedrijven. Pas maar op.

    Zwakke punten
    Geld boven klanten

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Vier maand later nog steeds geen compensatie gezien, ondanks ons aandringen via mail en telefoon. Men blijft beloven het in orde te brengen, zonder gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Vier maand later nog steeds geen compensatie gezien, ondanks ons aandringen via mail en telefoon. Men blijft beloven het in orde te brengen, zonder gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Beloofde compensatie blijft uit
    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

Bezoek Enterprise Rent-a-Car

Schrijf een review